ei panoseuraa etsiville

fennander

Mylmyrin profiilia etsiessäni käväisin vilkaisemassa Uudenmaan naistarjontaa ikäluokassa 40-50 v.

Huomioni kiinnittyi mainintaan "ei panoseuraa etsiville". Mahtaneeko tytöillä olla käsitystä siitä mikä naisessa viehättää miestä?

19

408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

      Kurpat on panneet nuorina jo niin paljon ettei viisikymppisenä enää jaksa.

      • täysinsamaamieltä

        Sinä kerroit totuuden.


      • Viisikymppinen kurppa on niin loppuunkulutettu, ettei kukaan edes sellaista halua panna.


    • Etelän variksia. :D

    • AvioATMies

      Eihän tuo vaatimuksena ole sen kummempi kun muutkaan naisten ristiriitaiset vaatimukset. Siinähän odottavat sitä unelmien prinssiään, joka ei seksiäkään halua. Voivat joutua odottamaan pitkään mutta onpahan oma valinta.

      Rehellisesti sanottuna tuo taitaa kuitenkin tarkoittaa että mitään fuckbuddyä tai polyamoristia ei olla hakemassa, vaan ihan perinteistä kahdenvälistä vakituista seurustelusuhdetta. Ehkä sekin on nykyään niin epätavallista että pitää erikseen mainita.

    • Kieliopillisia kulttuurieroja vaikkapa. Nainen haluaa ehkä seksiä, mutta ei halua pelkkää yhdyntää... Helposti ymmärrettävissä. Itse en ole törmännyt yhteenkään aseksuaaliin vielä naisissa...

    • Luultavasti tarkoittaa, että eivät etsi pelkkää seksiä seksin takia vaan ihmissuhdetta, joka perustuisi esim. keskinäiseen viihtyvyyteen. Omaan profiiliini tulevista viesteistä runsaasti n. 2/3 osaa on profiileista joiden ainoa teksti on "seikkailuseuraa varatulle" tai jotain sen kaltaista. On se minusta ihan reilua ilmoittaa heti suoraan ettei tällaisin tarjouksiin tule vastausta, niin ei heidänkään tarvitse vaivaa nähdä.

      • Oletko uusi tuttavuus palstalla, vai oletko ollut täällä ennenkin, en ole aiemmin törmännyt ja nyt hiljaiseen aikaa satuit silmään. :o)


      • :D Olen epäaktiivi joka käy täällä aina välillä pyörähtämässä. Laiskasti seurailtu palstaa n. 7 vuotta.
        Aina välillä usko ihmiskuntaan nousee liian korkeaksi, mutta täällä siitä saa ilmat mukavasti pihalle.


      • se_vinee kirjoitti:

        :D Olen epäaktiivi joka käy täällä aina välillä pyörähtämässä. Laiskasti seurailtu palstaa n. 7 vuotta.
        Aina välillä usko ihmiskuntaan nousee liian korkeaksi, mutta täällä siitä saa ilmat mukavasti pihalle.

        No täältä ei kannata etsiäkään uskoa kovin vakavasti. Samat vaikeudet täällä kuin irl, mutta täällä niitä ei edes peitellä. Jotkut huutaa sen älyttömyyksinä, osa taas sekoittaa tämän maailman tosimaailmaan ja vetää porot nokkaan. Mutta itse noin vuoden ollut ja ihan tyystin on palsta vienyt. :oD


    • plaah-

      Ihan turha tommosiin alotuksiin vastata, selkeä trolli. Eihän kukaan tolleen luule oikeesti.

      • Tässä.tätä

        Kyllä luulee ja juuri aloittajan kaltaisia idiootteja varten naiset lisäävät profiiliin "ei panoseuraa", mutta kuten muutamista kommenteista käy ilmi, mies ei ymmärrä mitä se tarkoittaa. Panoseura ja deittikumppani ovat kaksi eri asiaa ja monet varatut tai epätoivoiset ääliöt ovat vain seksiseuraa vailla. Tosin tuo lisäys profiilissa käy heti tunteisiin vähemmän fiksulle miehelle ja hän katkeroituu entisestään.


    • totuuskomissio

      Kai jokainen ymmärtää ettei 40-50v nainen ole olemassa panemista varten?

      Ne tarpeet hoidetaan toisessa porukassa.

    • möhönen

      Mikäli aikoo työstää 40-50v Suomi-kurppaa, saa kyllä fantasioida ja valmentaa itseään sekä henkisesti, että juomalla reippahasti... oikeastaan niin reippahasti, ettei enää ota eteen. Lentolippu lämpimään, eli thaikkuihin ja 4 viikon lätkytykset käyntiin. Lompakossa kirpaisee, mutta eipähän tarvitse teeskennellä rakkautta, tai näytellä muita olemattomia... Siellä tytöt tietävät, kuinka jylyppyä tulee käsitellä. Toinen istuu naaman päällä, kun toinen vetelee tattia sisuksiinsa....vartin päästä vaihto.

      • palttapuu

        40-50 v nainen hakee hyvä asemaa, taloudellista turvaa. Vaikka he olisivat hyvin tienaavia miehen talous pitää silti olla hyvällä tolalla.
        Ulkoasu pitää olla hyvä. Seksi on toisarvoinen juttu. He voivat hakea sitä vaikka baarista jos tarve tulee. Seksi kuuluu parisuhteeseen vain kiristämisen välineenä. Sillä voidaan kiristää näitä haluttuja asioita. Jos et suostu on alamäki valmis. Eli suhde 40-50 v on joka tapauksessa tuhoon tuomittu yritys.
        Ei naiset tarvitse huomiota he tarvitsee vain valtaa jota heillä ei ole koskaan ollut.
        Naisten profiilit ovat melkeimpä poikkeuksetta kuin huonoja automainoksia. Kerrotaan hyvistä istuinpäällisistä. Näteistä renkaista , kiiltävästä peltipinnasta, mutta mitään ei kerrota siitä mitä tapahtuu kun ajat sen kaupasta ulos. Palauttaminen on hankalaa, rahoja et saa takaisin ainakaan. Huolto ei pelaa, kuluttaa paljon, antaa vähän, muutaman vuoden päästä kaikki nivelet on loppu. Ainoastaan loppusijoituspaikka pitäisi loppuunajetulle ihmiselle löytää ja siitäkin joutuu maksamaan kalliisti.
        Parhaiten autojen kanssa pärjäävät huijarit. Niin se on naistenkin kanssa iästä riippumatta.
        Jos huijari menettää huijattavan ei se mieltä paina, huijattavia löytyy aina.
        Eikä huijarille muutenkaan sovi paikoilleen jääminen aina on eteenpäin päästävä. Siinä on muuten se vaara että jää kiinni ja joutuu vastuuseen.


      • Hylkiö73v

        Sinulla se on sana hallussasi! Kirjoitit juuri niinkuin asia on!
        Olen kateellinen sanankäytön osaamisellesi, mutta en katkera.


    • Ää.ämäkä

      Saahan sitä lukea kuin piru Raamattua halutessaan.
      Hyvä juttu että nuo huomatukset toimii..

      Joillain miehilläkin lukee sama. Välillä miettii jotta esittävätkö vain. Mutta kokemusteni perusteella osa oikeasti etsii muutakin kuin sänkyyn lämmikettä (joka on itsestäänselvää parisuhteessa, toki aseksuaalien toivoisi selventävän tilansa suoraan näin naisen mielestä).
      Uskoni ei karise vaikka täällä lukiessa meinaa välillä toivokin kadota :D Jää vain urpo jäljelle..

      • Tässä.tätä

        Joillakin miehillä on maininta, että etsii seksiseuraa, se toimii erittäin hyvin, ei jatkoon.


      • ää.ämäkä

        Ovat he ainakin rehellisiä ja järkevät tapaukset eivät turhaan sitten viestittele niille, joilla lukee ettei etsi "panoseuraa". Samalla se kertoo myös pihiydestä/varattomuudesta mielestäni joskus. Meinaan jos olisin mies ja pelkän seksin perässä niin maksullisia on jokapaikkakunnalla, mistä valita sopiva tarpeisiinsa :D
        En viittis mitään reikää vonkua kun parhaimmillaan yhdellä puhelulla sitä tulisi kotiin. (tunnen pari "alan naista" jotka autoilevat paikanpäälle heh lisämaksusta. Maksavat verotkin hommistaan joten mikäpä minä olen tuomitsemaan)

        Arvostan itse avoimuutta ja rehtiyttä. Jos profiilissa mainitsee myös, että pelkkä seksikin kelpaa niin hyvä juttu. Ei vain minulle sopiva mutta etsiihän moni nainenkin pelkkää seksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe