MITEN TÄMÄ TILENNE SUOMEN JÄÄKIEKOSSA ON PÄÄSSYT SYNTYMÄÄN ?????????? SUOMI ON VAIPUNUT VUODEN 1966 TASOON ! ja nopeammin kuin katsoja ehtii sanomaan : KISSA !
kuka vastaa ?
Nyt tietäjät asialle !
miten tähän on tultu ?
7
235
Vastaukset
- 22222222222222
KAMALA KATASTROHVI
- marjanpoimijalate
#kiitosLate
- Juhytfredsws
Älä lässytä 66 tasoon.jätkät pelas tosi hyvin! Älä itke poju
- asiantuntijav1977
suomi pelaa kuin vuoden 1966 joukkue Ryssiä vastaa >>>>>> On ottavana osapuolena.......... Miksi ns asiantuntijat kehuu suomen surkeaa ja hidasta peliä ???????? Ylisanoja ja typerää uhoamista......... SUOMI on surkeä jääkiekkomaa juuri tällähetkellä...SE ON TOTUUS uskaltakaa kertoa se itsellenne.
- 353523535
SURKEAA PELIÄ JOLLA E I JATKOSARJASSA OLLA KUIN 1 MINUUTTI
- rugu
leijonilla varmaan heikoin pelaajamateriaali vuosikymmeniin, mutta näköjään suomi pystyy repimään voittoja joukkueella kuin joukkueella vuodesta toiseen, kun muut maat painaa parhailla änäripelaajillaan joka vuosi.
- aloittajas
anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293095- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61097- 58971
- 68937
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794