Autovaluutuksissa vaihdan vuoden välein vakuutusyhtiötä. Edellinen yhtiö oli Pohjola ja nyt POP. Kampanijoiden jälkeen hinnat nousevat pilviin eli jää vaihtoehdoksi vaihtaa yhtiötä. Kahden auton vakuutuksissa POP on noin 650€ edullisempi vuodessa kuin Pohjola. Vakuutusyhtiöt toimivat hölmösti kun eivät pidä vanhoista asiakkaista kiinni. Itse ovat tilanteen luoneet.
Vaihdan vuoden välein vakuutusyhtiötä
Kilpailuta
3
223
Vastaukset
- kannustaja
kuulostaa hyvältä. jatka samaan malliin
- LaihianMalli
Jos autojen vakuutuksissa on noinkin isoja eroja, että pystyy säästämään 650 euroa vuositasolla, on autotkin todennäköisesti aika arvokkaita, voi helposti olettaa että vuosittainen arvonalennus on jo tuhansia euroja.
Suhteutettuna tuohon vakuutussäästöön, saattaisit säästää huomattavasti enemmän kuin tuo 650 euroa, vaihtamalla autot halvemmiksi.
Jos se säästäminen on oleellinen asia. - kilpailuta
Autojen arvot noin 3500€ ja 9500€. Vakuutusyhtiöt hinnoittelevat merkkikohtaisesti vakuutusten hinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894