Uusperheet

Amaryllis82

"Välillä tuntuu, että uusperheitä perustetaan hötäkällä jotta saataisiin näyttää muulle maailmalle, että tämä on tosirakkautta..."

20

1018

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ydinperhe

Jos perhe on hajonnut/hajotettu, on hyvin todennäköistä, että uusperheen myötä ne ongelmat oikein moninkertaistuvat. Mukaan tulee paljon ylimääräisiä ongelmia.

• Eletään

Ja nyt vissiin puhuu asiantuntijat, jotka tietävät uusioperheestä kaiken 😂 Se on hatunnosto arvoinen juttu kun pyörittää perhettä, oli se sitten uusioperhe tai jokin muu.

• Reiluatouhua

Elämä uusperheessä sujuu, jos kaikki aikuiset pelaavat reilua peliä.

• sunkersat

Jos asist ei suju ydinperheessä niin miten ne voi sopia uusperheessä.

• Bradag

Yhteinen lapsi kruunaa parisuhteen. Mitä nopeammin se hankitaan sitä suurempaa ja kestävämpää rakkaus on!

• Maskottiko

Missä kohtaa parisuhdeoppaassa sanotaan näin? Ei kai lapsi Onnea tuo, onhan tuokin jo nähty.

• mikälapsi

Huolestuttavinta näis aikuisten ihmisten parisuhde sotkuissa on se,kun ei muisteta lapsia.Ei pienet tai vähän isommatkaan lapset tahdo pysyä peräs,että mikä täs on isän tai äidin tämän hetkinen rakkauden kohde tai minne minä nyt kuulun ???

• Juuriniinajattelin

Tämä ^

Miksi???!!!

• Anonyymi

Nytsä oot siis kumminkin kunnan elätinä. Sellainen sää kumminkin nyt siis oot. Tähän uuteen näytelmään voisi jopa sopia että harjoiteltais ihan treenin vuoksi. Saataisiin paljon enymmän joustavuutta kuin ollaan totuttu saamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytsä oot siis kumminkin kunnan elätinä. Sellainen sää kumminkin nyt siis oot. Tähän uuteen näytelmään voisi jopa sopia että harjoiteltais ihan treenin vuoksi. Saataisiin paljon enymmän joustavuutta kuin ollaan totuttu saamaan

Persiissäs sun näytelmäs. Isäs oli latukone.

• Hilima2

Onko normaalia että äidillä vaihtuu poikaystävät nopeammin kuin tyttärellä?

• Terdrde

Äiti on hot ja tytär on not... Heikkikin sen tietää :D

• Anonyymi

Nykypäivän motto: kaikki mulle heti nyt

• Anonyymi

Uudet kujeet alkaa nyt..

• Anonyymi

Mä muistanku toi oli muodissa

• Anonyymi

Elämä on lyhyt. Miksi se pitäisi elää suhteessa, jossa ei kukaan ole onnellinen? Ei aikuiset, ei lapset.

Kun kaksi onnetonta löytää toisensa voi heistä tulla yhdessä onnellisia. Mitä pahaa siinä on? Elämä on lyhyt.

• Anonyymi

Ei mitään tietenkään, mutta näin pienellä paikkakunnalla on omat haasteet miten se uusperheen arki lähtee rullaamaan. Kiusallisia tilanteita ja kohtaamisia aikuisilla ja lapsilla ennenkuin arki asettuu omiin uomiinsa. Siihen tarvitaan muutakin kuin tosirakkautta. Tosiaikuismaista käytöstä siihen tarvitaan.

• Anonyymi

Aijjaaa

• Anonyymi

Säälittäviä tuollaiset uusioperheet

• Anonyymi

Perustele?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe