taas kerran kiusallista

https://www.avaruus.fi/uutiset/eksoplaneetat/kostean-jattilaisplaneetan-ymparilta-paljastui-primitiivinen-kaasukeha.html

perin hankalaa, uskonnollisissa teoksissa ei mainita maan ulkopuolisen elämän olemassaoloa... :(. Planeetoita löytyy kuin liukuhihnalta joissa on useita elämän ylläpidon ja synnyn kannalta kriittisen tärkeitä tekiöitä. Mitä JWS ja E-elt vielä tulevatkaan löytämään...

21

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "perin hankalaa, uskonnollisissa teoksissa ei mainita maan ulkopuolisen elämän olemassaoloa"

Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan.

• Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.

• Ressu1
        yurki1000js kirjoitti:

Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.

Sehän on se pelastuskirja ... eipä ole vielä mitään pelastanu...erämaa joukuja ja vittuilu täynä

• evokiteiosaaeeslukee

"Ja Raamatussa ei edes yhdenkään planeetan olemassaoloa. Ei edes maa-planeetan."

1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

Kannattaa ottaa suurennuslasi käteen ja lukee hieman tarkemmin.

• vanha-auto
        yurki1000js kirjoitti:

Utti. Annat ymmärtää, että tunnet Raamatun. Kerro siis mikä on Raamatun ilmoitus taikka viesti.

Miksis kysyt ATEISTILTA? Miks tyhmennät itsees?

• evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

Ja maa oli lätty, ei mikään planeetta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14676644/steven-dimattei-luomismyytista

En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.

1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

• heshes
        evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa.

1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan. 2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

Voi sentään, autetaas vähän :)

Kyse oli maa planeetasta. Planeetta on sellainen suurehko pallomainen juttu, joka kiertää tähteä.

No niin, luepa nyt uudelleen.

• evokiteiosaaeeslukee
        heshes kirjoitti:

Voi sentään, autetaas vähän :)

Kyse oli maa planeetasta. Planeetta on sellainen suurehko pallomainen juttu, joka kiertää tähteä.

No niin, luepa nyt uudelleen.

Luin. Maa oli autio ja tyhjä tarkoittaa sitä mitä se oli ennen kuin elämä missään muodossa alkoi. Maa on planeetta. Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo.

• evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

"En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa."

No lukeeko siinä planeetta, mitä tä?

"Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo."

Ihanko tosi? No esitin jo perusteet siitä että se on maalätty ja sinä lähdit kiertämään kehää ja väittämään että osaat lukea tekstistä jotain mitä siinä ei ole.

• heshes
        evokiteiosaaeeslukee kirjoitti:

Luin. Maa oli autio ja tyhjä tarkoittaa sitä mitä se oli ennen kuin elämä missään muodossa alkoi. Maa on planeetta. Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo.

Kinastella? Miksei vaan katsota sanakirjasta. Alkuperäisen kielen sana on הָאָֽרֶץ

Jep, suomeksi se on maa. Englanniksi land tai country. Saa tarkistaa.

• evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

"En mä tarvitse mitään raaamatuntutkijaa kertoon mulle mitä raamatussa lukee. Osaan lukea tämän jossa mainitaan maa."

No lukeeko siinä planeetta, mitä tä?

"Voidaan toki kinastella onko maa tuossa jokin muu kuin maapallo."

Ihanko tosi? No esitin jo perusteet siitä että se on maalätty ja sinä lähdit kiertämään kehää ja väittämään että osaat lukea tekstistä jotain mitä siinä ei ole.

1 Alussa Jumala loi taivaan ja maan

Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.

Lukee. Katso sanan ja jälkeen tosi tarkasti niin näät näkymättömällä musteella kirjoitetun sanan planeetta eli siinä lukee planeetta maan.

Eli tämä tapaus oli siis trolli.

• evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

Eli tämä tapaus oli siis trolli.

Ei vaan kyllästyin tähän idioottimaisuuteen jolla tasolla tämä keskustelu on.

Ei vaan kyllästyin tähän idioottimaisuuteen jolla tasolla tämä keskustelu on.

Itsehän tasosi määritit. Onnea vain sinne palstan pohjille.

• evokiteiosaaeeslukee
        utti kirjoitti:

Itsehän tasosi määritit. Onnea vain sinne palstan pohjille.

Niinpä taisin tehdä. Kiitos onnitteluista.

Mistä mytologiasta tämä mantra on plaginoitu?

• evokiteiosaaeeslukee
        ravenlored kirjoitti:

Mistä mytologiasta tämä mantra on plaginoitu?

Pleiades tähdistön käyttämästä evoluution ohjauksen alkeisoppaasta.

Pleiades tähdistön käyttämästä evoluution ohjauksen alkeisoppaasta.

Lieneekö sumerin vai akkadin tarinoista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1772
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1267
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      144
      1220
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      960
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      119
      903
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      74
      864
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      772
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe