Moi. Olen 12v poika ja seksi kiinnostaa minua kovasti onko seksissä ikärajaa ja voiko sitä tehdä jos on kummankin osapuolen vahemmilta suostumus ja tietyy tytöltä minulla on jo tyttöystävä hän on 13v ja minä olen 12v ja haittaako se jos tyttöystävälle on menkat meneillään? Ja tarvitsenko 12v kondoomia? Ja miten sitä kannattaisia kysyö tytöltä
Järkeviä vastaukisä kiitos.
Olen 12v poika ja seksi kiinnostaa
1
115
Vastaukset
- sopikaa.keskenänne
Seksin harrastamisessa ei ole alaikärajaa. Vain aikuinen ei saa harrastaa seksiä alaikäisen (alle 16 wee) kanssa. Tyttöystäväni kertoi, että oli ollut yhdynnässä ensimmäisen kerran 8-vuotiaana. Se on ihan ok.
Ehkäisystä on aina huolehdittava. Se tarkoittaa jatkuvaa kondomin käyttöä, ellei sitten ole jo pillerit. Tyttöystäväsi voi kääntyä lääkärin puoleen pilleriasiassa. Vanhemmille eivät terveydenhoitohenkilöt puhu mitään. Heillä on ehdoton vaitiolo. Kun pillerit on hankittu, sekä poika että tyttö pitävät erityisesti, että voi työntää paljaan kyrpänsä paljaaseen vittuun
Seksiä voi harrastaa sekä vanhempien suostumuksella että ilman. Jos näyttää, että vanhemmat ovat fiksuja, sitä parempi, sillä silloin he myös pitävät huolen, että nuorten huone on myös seksiä varten, ja osaavat olla poissa.
Seksiä voi harrastaa myös kuukautisten aikana. Joillekin se ei sovi kuukautiskipujen tai puuttuvan halun vuoksi. Jos tyttö ei voi olla yhdynnässä, voi hän kuitenkin näyttää vittuansa ja hyväillä poikaystävän kyrpää orgasmiin asti.
Iloa teille toisistanne. Tervetuloa aikuisten maailmaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999