Moi. Olen 12v poika ja seksi kiinnostaa minua kovasti onko seksissä ikärajaa ja voiko sitä tehdä jos on kummankin osapuolen vahemmilta suostumus ja tietyy tytöltä minulla on jo tyttöystävä hän on 13v ja minä olen 12v ja haittaako se jos tyttöystävälle on menkat meneillään? Ja tarvitsenko 12v kondoomia? Ja miten sitä kannattaisia kysyö tytöltä
Järkeviä vastaukisä kiitos.
Olen 12v poika ja seksi kiinnostaa
1
151
Vastaukset
- sopikaa.keskenänne
Seksin harrastamisessa ei ole alaikärajaa. Vain aikuinen ei saa harrastaa seksiä alaikäisen (alle 16 wee) kanssa. Tyttöystäväni kertoi, että oli ollut yhdynnässä ensimmäisen kerran 8-vuotiaana. Se on ihan ok.
Ehkäisystä on aina huolehdittava. Se tarkoittaa jatkuvaa kondomin käyttöä, ellei sitten ole jo pillerit. Tyttöystäväsi voi kääntyä lääkärin puoleen pilleriasiassa. Vanhemmille eivät terveydenhoitohenkilöt puhu mitään. Heillä on ehdoton vaitiolo. Kun pillerit on hankittu, sekä poika että tyttö pitävät erityisesti, että voi työntää paljaan kyrpänsä paljaaseen vittuun
Seksiä voi harrastaa sekä vanhempien suostumuksella että ilman. Jos näyttää, että vanhemmat ovat fiksuja, sitä parempi, sillä silloin he myös pitävät huolen, että nuorten huone on myös seksiä varten, ja osaavat olla poissa.
Seksiä voi harrastaa myös kuukautisten aikana. Joillekin se ei sovi kuukautiskipujen tai puuttuvan halun vuoksi. Jos tyttö ei voi olla yhdynnässä, voi hän kuitenkin näyttää vittuansa ja hyväillä poikaystävän kyrpää orgasmiin asti.
Iloa teille toisistanne. Tervetuloa aikuisten maailmaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem632902HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat452194- 221893
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3831408- 661333
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301309- 561089
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201069- 47953
Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?70936