Miksi Tampereen pysäköinninvalvonta kieltää maastopysäköinnin, vaikka se kaikkialla muualla Suomessa sallitaan?
Tamperelaiset lappuliisat, tai oikeastaan heidän pomonsa, ovat sitä mieltä, että Tampereella maasto alkaa asfaltin reunasta, mutta sehän on vielä täysin tiealuetta, johon kuuluu vielä sivuojakin.
On odotettavissa, että Tampereella autoilijoiden pysäköintivaikeudet lisääntyvät pysäköinninvalvonnan ylitiukan tulkinnan takia.
Parkkimittareita viedään yhä kauemmaksi keskustasta pienille sivukaduille asti. Sielläkin on parkkimaksu maksettava tai pysäköitävä pysäköinninvalvonnan tulkitsemaan "maastoon" ja maksettava sen jälkeen pysäköintirikemaksu.
Tähänkö meidän tamperelaisten autoilijoiden on tyydyttävä mukisematta?
Maastopysäköinti: Manse kieltää, muut sallivat
19
517
Vastaukset
- Älyhoitoon
Oi miksi oi miksi oijoijoi. Siksi kun ilmaista ei oo. Töttöröö,joku sen maksaa. Kuka maksaa mun ajot. Popotkin kuluu,täti maksaa jookosta. Johonkin on raja vedettävä. Vakuutusyhtiö vihainen. Kurvaa oikealta kylkeen,tuli puun takaa kirjaimellisesti. Höpö höpö.
- KävisitJoskusMuualla
Ei maastopysäköintiä muuallakaan sallita. Tampereella saatta olla tiukimmat tulkinnat ja ahkerimmat parkkipirkot.
esimerkki Kuopiosta: http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Ihmiset-luulevat-tekevänsä-hyvän-työn/548947
"– Ihmiset luulevat tekevänsä hyvän työn, kun jättävät liikenteelle enemmän tilaa, mutta se on lain vastaista." - järkihoiiii
Jos laki, sääntö tai käytäntö on järjen vastainen ja ainoastaan hankaloittaa ihmisten elämää, se pitää silloin muuttaa tai poistaa. Nykyisin tuntuu olevan kuitenkin päin vastoin. Meillä päin kunta läiskii pihakaduille molemminsuuntaisia pysäköintikieltoja hyvin tietäen, että siitä on tosi iso haitta asukkaille ja ilman, että pysäköinnistä olisi ollut mitään haittaa.
- Mielipidee
Haittaavat. Ne haittaa. Katu on ajoa varten ei pysäköintiä. Pysäköinti on järjestettävä itse ,omalla kustannuksella. Pihakatu ei ole parkkiruutu.
- Mun.mielipide
Mielipidee kirjoitti:
Haittaavat. Ne haittaa. Katu on ajoa varten ei pysäköintiä. Pysäköinti on järjestettävä itse ,omalla kustannuksella. Pihakatu ei ole parkkiruutu.
Lain mukaan, kadulle saa pysäköidä, ellei sitä erikseen kielletä liikennemerkillä tai-. säännöllä.
Parkkiruudut ei mitenkään liity pysäköintiin kadulla.
Miksi kaltaisiasi typeryksiä on olemassa? - Nopane
Älä mene metsään parkkiin. Kun kadulla on kielto. Merkit tulee odottele rauhassa. Viisaana myy auto. On typerysten hommaa pitää noin vaivalloinen kulkuväline.
- mikäetteisiihenvaan
Voinko mennä parkkeeraan autoni jonkun omakotitalon pihanurmikolle esim, jos kadulla ei ole tilaa tai se ei ole muuton mahdollista.
- Ideahyvä
Kyllä voit. Autonomistaja sitoutuu ostaessaan jakamaan pihaparkkinsa muiden käyttöön. Petsamossakin pihat tyhjinä, ne on saatava autoilijoiden käyttöön.
- Kysytty
Miksi omakotitaloasukit eivät pidä autojaan pihallaan?
- idioottilaumaliikkeellä
Taidatte olla kaiki joitain katkeroituneita idiootteja. Pihakatujen pysäköintikiellot on kaltaisienne idiootti luusereitten viimeinen keino päteä kun muutakaan tapaa ei ole. Sitten joku olis parkkeeraamassa yksityiselle pihalle, älä kysele idiootti tyhmiä.
- Miksikäseis
Se,että haluan maaston pysyvän maastona on mielestäni oikeutettua. Omakotitalojen pihoille on kaavassa määritelty ainakin kaksi autopaikkaa. Ne voisi vapauttaa yleiseen käyttöön.
- hihihhihihhii
Kukahan se katkeroitunut idiootti taitaa olla...
- Olepa.hyvä
hihihhihihhii kirjoitti:
Kukahan se katkeroitunut idiootti taitaa olla...
Vastaus: hihittelijä.
- heräätollo
Miksikäseis kirjoitti:
Se,että haluan maaston pysyvän maastona on mielestäni oikeutettua. Omakotitalojen pihoille on kaavassa määritelty ainakin kaksi autopaikkaa. Ne voisi vapauttaa yleiseen käyttöön.
Mitä v....n oikeutettua? Nyyh, mulla on oikeus... Te ootte niin dorkia et vetää sanattomaks.
- Nolottaa
Heh,taitaa mennä herneen yli tieto,ettei maasto ole autojen temmellyskenttä. On oikeutettua olettaa olevansa turvassa autoilta maastossa.
- gffhffghfg
Mitä enemmän sakkoja lappuliisat jakaa sitä suuremmat bonukset.Joka sakosta pikku lisä palkkaan.Sankarisakottajia,Suurin sakottaja saa kuvansa iskurityöläisten valokuvatauluun,täytettyään vaaditun kiintiön.Paras sakottaja pääsee käymään moskovassa taxfree kaupassa.Menomatka korvataan,takaisin noh.
- Hehhhuuuhhaa
Tees kiusaa ja noudata lakia,jopas sulla nauru maittaa.
- Lylyllekeppiä
Onko liikaa vaadittu käyttämään omakotialueella omaa pihaa, oman auton parkkipaikkana. Kaupunki kaavoittakoon vierasparkkialueen johonkin lähistölle. Vastustan maastoparkkia, sillä on liikenneturvallisuuden kannalta väärä singaali.
- Kaupungin.alueella
Pysäköintiä http://aijaa.com/IPsvqQ
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14864422/ikuri-heinamiehentie-oljya-valunut-pientareelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849