Ikuri Heinämiehentie öljyä valunut pientareelle

Öljyvahinko

Ajelen tuota Ikurin heinämiehentietä päivittäin ja katsellut autosta valunutta mustaa öljysotkua päivittäin siinä heinämiehentien mutkan kohdalla länsipuolella

Valunut likainen öljy on suurimmaksi osaksi kaupungin puistoalueella, kaupungin puistoalueen virallinen raja kulkee siinä öljysotkun keskellä. Miksi sitä öljysotkua ei siivota pois? Vaatii kyllä jo suurta kaivamista ehkä koneella jos on päässyt painumaan syvälle maaperään

Minne voi ilmoittaa tuollaisesta öljyvahingosta tampereella?

7

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perunatkiehuu

Tää on hyvä esimerkki uusavuttomasta mitä mä teen????

• HommaHoidossa

Ilmoitat vain tänne Suoli24:ään niin asia on hoidossa!

• Töhritty-on

Kuvasin ohikulkiessani paikan, näyttää olevan kaupungin puistoalueella ja kadun tuolla puolella on pysäköintikielto http://aijaa.com/IPsvqQ Ollut tuon näköistä jo viimesyksystä?

Varmaan öljy mennyt jo syvälle maaperään?

• Tietäjä-

Öljyllä töhritty alue on tampereen kauppungin puistoalueella raja kulkee tuon puun/nykyisen kannon kohdalla (raja pyykki-kivi on) https://urly.fi/MGC eikä siinä välikössä ole tilaa autojen parkkeeraukseen ettei mennä kaupungin puistoalueen puolelle

• Rypsiöljyä

Useissa työkoneissa käytetään nykyään rypsiöljyä, joka ei ole yhtään haitallista, vaan maahan lorahtaessaan saa jäädä sinne.

• Tapahtumia.seurannut

Kyllä tuo on auton moottorista valunutta likaista moottoriöljyä ja se saastuttaa maaperän jos sitä ei saada poistettua

Likaista öljyä voi olla maassa useita litroja

• Poliisille.ilmoitettava

Jos on syytä epäillä kaupungin puistoalueen turmelemista, kyllä poliisi tutkii mitä on tapahtunut ja ryhtyy tarvittaessa toimenpiteisiin asian johdosta http://aijaa.com/IPsvqQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      2954
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1299
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      118
      1279
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      371
      1200
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1083
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      92
      1043
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      404
      1005
    8. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      10
      990
    9. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      914
    10. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46