Olen ajatellut investoida kunnolliseen, tukevaan, eliniän kestävään vyöhön, joka olisi juuri sopivasti ja helposti mitoilleni säädettävä. Verteilujen perusteella ja monen kehumana olen ajatellut pikalukollista vyötä, tämänlaista http://www.ravinnetukku.fi/tuotteet.html?id=7/361051
Onko kenelläkään täällä kokemusta vastaavasta vyöstä? Täyttyvätkö nuo luettelemani kriteerit tällaisella pikalukollisella vyöllä?
Pikalukollinen voimanostovyö, onko oikeasti hyvä?
oivavoimanostaja
2
1638
Vastaukset
- Strongmen
Sitä on tottunu kiskomaan Painonnostovyönsä kireälle raalla voimalla että pikalukitusvyö on liian helppo meikälle.
Mä juuri kokeilin tuollaista. Oli vaan SBD:n. Hyvä, tukeva vyö mutta tuo sisäpuolelle jäävä ylimääräinen kalvoi inhottavasti kylkeen, joten jäi hankkimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669