Olen ajatellut investoida kunnolliseen, tukevaan, eliniän kestävään vyöhön, joka olisi juuri sopivasti ja helposti mitoilleni säädettävä. Verteilujen perusteella ja monen kehumana olen ajatellut pikalukollista vyötä, tämänlaista http://www.ravinnetukku.fi/tuotteet.html?id=7/361051
Onko kenelläkään täällä kokemusta vastaavasta vyöstä? Täyttyvätkö nuo luettelemani kriteerit tällaisella pikalukollisella vyöllä?
Pikalukollinen voimanostovyö, onko oikeasti hyvä?
oivavoimanostaja
2
1767
Vastaukset 2
- Strongmen
Sitä on tottunu kiskomaan Painonnostovyönsä kireälle raalla voimalla että pikalukitusvyö on liian helppo meikälle.
Mä juuri kokeilin tuollaista. Oli vaan SBD:n. Hyvä, tukeva vyö mutta tuo sisäpuolelle jäävä ylimääräinen kalvoi inhottavasti kylkeen, joten jäi hankkimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45667
- 20629
- 46569
- 47563
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 70521
- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478