T2017: Mun hullu-uran kruununjalokivi on se, että

Totuus2017Official

sain tänään psykiatrian erikoislääkärin itkemään, siinä missä itse kerroin kuulumisia ja ajatuksiani ihan lakonisesti naama peruslukemilla.

Ei hän tietenkään mitenkään vuolaasti itkenyt, mutta niiskutti nenäänsä, vastasi mun juttuihin hyvin lyhyesti, oikaisi silmälasejaan ja katseli poispäin minusta. Mietin että onko hänellä siitepölyallergiaa tms. mutta niiskutus loppui ja äänensävy muuttui kun puheenaiheet siirtyivät käytännöllisempiin asioihin.

Niin ja sain taas kivan satsin bentsoja, Lyricaa ja Ataraxia :)

18

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mömmötelämänainoailo

Onneksi olkoon peris :) Minullakin on taas parin vuoden tauon jälkeen edessä meno psykiatrille nillittämään kun ei lääkkeitä enää heru lähettämällä uusimispyyntö netissä.

• kjslkajd

Antoiko sellaisen määrän, jolla voisi päättää päivänsä?
      Vaikuttiko tyyppi muuten normaalilta vaiko oliko sellainen teennäinen "kuolemanlääkäri"?

• Tämä oli neljäs kerta kun tapasin kyseisen lääkärin. Hän vaikuttaa varsin ymmärtäväiseltä ja empaattiselta.

Jos haluaisin päättää päiväni, niin kyllä siihenkin keinot löytyy. Mutta sehän olisi ihan hullun hommaa kun kolme kertaa viikossa voi tulla yhdessä yössä miljonääriksi (Viking-Lotto, Eurojackpot, Lotto).

• minigrip.pussi

Ajattelitko rikastua nappikaupalla? :D

• Mulla on raha-asiat lähtökohtaisesti kunnossa, joten ei mulla ole mitään intressejä myydä ryynejä joita tarvitsen itse.

• Totuus2017Official kirjoitti:

Mulla on raha-asiat lähtökohtaisesti kunnossa, joten ei mulla ole mitään intressejä myydä ryynejä joita tarvitsen itse.

Hyvä juttu, että sulla on talous ja raha-asiat kunnossa, sillä se kuitenkin takaa aina sen onnellisuuden ja hyvän elämän ja tietenkin myös aina paremman tulevaisuuden.

Oli taas palstan lantaperseaivot poistaneet täältä ihan asiallisen keskustelun, kun huomasin heidän poistaneen sun aloituksen, jossa kysyit mun musiikin kuuntelusta.

Mutta niinhän se varmaaan just menee, että Timppa ja Eki kuuntelevat autossa sitä, mitä vaimo käskee:)))))

Bicky Royal-mies sen sijaan kuuntelee varmasti Silveradossaan just mitä itse haluaa:)))))))) Kuten vaikka Mötley Crueta, Kissiä, W.a.s.p:ia jne.

• DarkFear kirjoitti:

Hyvä juttu, että sulla on talous ja raha-asiat kunnossa, sillä se kuitenkin takaa aina sen onnellisuuden ja hyvän elämän ja tietenkin myös aina paremman tulevaisuuden.

Oli taas palstan lantaperseaivot poistaneet täältä ihan asiallisen keskustelun, kun huomasin heidän poistaneen sun aloituksen, jossa kysyit mun musiikin kuuntelusta.

Mutta niinhän se varmaaan just menee, että Timppa ja Eki kuuntelevat autossa sitä, mitä vaimo käskee:)))))

Bicky Royal-mies sen sijaan kuuntelee varmasti Silveradossaan just mitä itse haluaa:)))))))) Kuten vaikka Mötley Crueta, Kissiä, W.a.s.p:ia jne.

Näin se asia just on. Tuuhea tukka ja hyvä saldo pankkitilillä ovat nuoren eurooppalaisen miehen parhaat käyntikortit. Joskaan se tilin saldokaan ei aina ole oikotie onneen, mutta rauhoittaa mieltä noin henkilökohtaisella tasolla.

• Noin yleisesti ottaen viralliseen ICD-tautiluokitukseen pitäisi lisätä diagnoosi "yleistynyt alempitasoisuus" tai "yleistynyt ätminkäisyys" ja lääkityssuositukseksi juurikin Lyricaa.

• marcedes

Lyrica on ihan paskaa. Silloin vaan kikattelee typerille jutuille ja kävelee hoippuen kuin olisi kännissä. Bentsoja niiden olla pitää, ne saa työnkin tuntumaan kivalta.

• Näinsemenee12
        marcedes kirjoitti:

Lyrica on ihan paskaa. Silloin vaan kikattelee typerille jutuille ja kävelee hoippuen kuin olisi kännissä. Bentsoja niiden olla pitää, ne saa työnkin tuntumaan kivalta.

Höpö höpö. Lyricahan just antaa mukavasti lisäbuustia, kun taas bentsot vain väsyttää helvetisti.

• Tai sitten molempia, kuten mun tapauksessa. Lyrica kohottaa mielialaa ja pistää kikattamaan typerille jutuille, kuten ylempänä mainittiin. Ja kaikki bentsothan ei väsytä kuten esim. Rivatril jota mä syön. Se on mitä mainion lääke paniikkikohtauksiin, lihaskramppeihin ja suorastaan petollisen hyvä lääke krapulaan.

• Asiasta ihan toiseen.. Muistatko kun joskus KauanKauan sitten linkitit jostain syystä sellaisen KaupunkiSiluetin, missä oli mainoskylteissä Manipulointi lauseita tai vastaavia Tyyliin.. Älä ajattele, Suorita, Paina kovemmin jne..jne?.. ;P

Ajattelin vain, että muistatko mistä tai miten sen löysit?.. ;D

• Kiltti-ja-kunnollinen

Rahalla ei tee mitään kun ei saa naista eikä saa seurustella. Kulutan kuukaudessa noin 900 euroa elämiseen, vuokraan, nettilasku. Saan rahat kelalta vieläpä joten omia säästöjä eikä perintöä ei tarvii tuhlata Monilla seurustelevilla menee se kolme tonnia helposti kun maksavat lainaa ja käyvät ravintoloissa ja sosiaalinen elämä muutenkin maksaa.

• mies_86__

Onkohan Timpan lääkäri vielä määrännyt Timpalle Xanoreja jännityksen lieventämiseen :)))))) mahtaakohan Janica taas saada raivarin kun kuulee asiasta :)))))))))) tai jospa BickyTheKid onkin varastanut ne tabut kotoa ja vienyt ne isälleen lahjaksi :)))))))))))))

• Eikös Bicky Royal-mies vedä myös noita lyricoita:)))))))

Varmasti Bicky voisi maistaa noita xanoreita yhdessä 80% Saarenmaa-lekan kanssa:))))))))))

• Joo Timppa-faija sai noita Xanor 0,25mg tabuja joskus työterveyslääkäriltä kun sen piti vetää joku vitun esitelmä muille nörteille ja sitä jännitti. Mutsihan kilahti ihan täysin ja käski heittää ne apteekin lääkejäteroskikseen.

Mun oikea faija on jeesannut mua muutaman kerran ja heittänyt pari telaria tai mutteria elikkä 2mg Xanoreita, jos mä oon yrittänyt vaikka jotain vitun kuumaa muijaa.

http://aijaa.com/3Dl4B3

• bicky_the_kid kirjoitti:

Joo Timppa-faija sai noita Xanor 0,25mg tabuja joskus työterveyslääkäriltä kun sen piti vetää joku vitun esitelmä muille nörteille ja sitä jännitti. Mutsihan kilahti ihan täysin ja käski heittää ne apteekin lääkejäteroskikseen.

Mun oikea faija on jeesannut mua muutaman kerran ja heittänyt pari telaria tai mutteria elikkä 2mg Xanoreita, jos mä oon yrittänyt vaikka jotain vitun kuumaa muijaa.

http://aijaa.com/3Dl4B3

Mukava nähdä myös sua tällä palstalla pitkästä aikaa, kun ei ole ketään teidän perheestä näkynyt täällä enää aikoihin.

Sun oikealla isällä on varmaan viime aikoina pitänyt kiirettä Penetrators MC:n kanssa, kun häntä ei ole täällä näkynyt? Ja menevänä miehenä sun isäsi on varmaan ehtinyt myös jyystämään monia sun koulun teinityttöjä:)))))))))))) Varmaan helppo sun arvata, että kumpaa sun isää nyt tässä tarkoitin:)))))

Timpalla ja Ekillä varmasti on myös kiirettä pitänyt, kun pitänyt töissä käydä, perhettä elättää ja näin kesän lähestyessä ostella perheelle Prismasta ja Ikeasta yhtä sun toista:))))))))))))))

• fegezzi

Antaako Lyrica energiaa kuten adrenaliinia buustaavat serotoniinit???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe