Kahta en vaihda...

Ygrad

No mutta MAP-kirkko vaihtoi kuitenkin vaikka Smithin "palauttaman" ikuisen evankeliumin piti olla täydellinen. Oletko kuullut MAP-kirkossa puhuttavan ns. maailmanlopusta? Vielä 25 vuotta sitten se oli yleinen puheenaihe ja monet tokaisivatkin että maailmanloppu tulee varmasti vielä elinaikanamme. Virallisesti MAP-kirkko irtisanoutuu tästä mutta miksiköhän profeetta ei laittanut loppua spekuloinnille vaan antoi sen jatkua pitkään? Nyt asiasta puhuminen on lähinnä kiellettyä. MAP-kirkko ei kai halua mitään Heaven's Gate loppua. Siinähän loppuisi käteisvirta.

Toisena asiana jonka MAP-kirkko on muuttanut täysin on muihin rotuihin suhtautuminen. Miten on mahdollista että valkoiset ovatkin nyt vain tasa-arvoisia muiden rotujen kanssa kun Smithin kirjoittama Mormonin kirja sanoi, että valkoiset ovat ylempi rotu?`Miksiköhän Smithin kirjoittamaa muutettiin? Tiedän kyllä vastauksen, se ei MAP-kirkkoa mairittele. MAP-kirkon vastaus on linkki Fair Mormonin sivuille jossa BYUn MAP-aivopesu koneiston läpi käyneet "tutkijaprofessorit" yrittävät parhaansa mukaan keksiä selityksiä MAP-kirkon rasistiselle kulttimenneisyydelle.

3

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ygrad

      Laitanpa tähän vielä että 25 vuotta sitten mormonikirkon jäsenet naama peruslukemilla kertoivat tarinoita siitä miten MAP-kirkkoon liittyneiden tummaihoisten iho oli vaalentunut kirkkoon liittymisen jälkeen. En ole tätäkään kuullut pitkään aikaan, mistäköhän tämä johtuu? Tuohan olisi varsinainen ihme ja varmaan syy huhuille että Micheal Jackson olisi liittynyt MAP-kirkkoon.

      • samarin

        Palstan säännöt ilmeisesti kieltävät yleiskonfferenssipuheiden lainaamisen koska viestini on poistettu.


    • samarin

      Oli yleisesti tiedossa jäsenten keskuudessa että useille jäsenille olivat patriarkat siunauksissaan luvanneet että he olisivat elossa todistamassa Jeesuksen paluuta maan päälle.

      Tuhatvuotisen valtakunnan oli määrä alkaa vuosituhannen vaihteessa; joko hieman ennen tai muutama vuosi vaihtumisen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe