Fantasiat kävi toteen, ryhmäseksiä

sexman30v

Olin eilen xxx paradisessa Turussa, pääsin liukkaille punatukkaisen, iso rintaisen ja halukkaan naisen tussulle, jonka mies imetti herkku mutteriaan samaan aikaan

23

5543

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liukas

Painoitko paljaalla spermaiseen pilluun ?

• Gang

Oliko montakin jonossa

• homopaikkaon

hahahahhahahahhaa taas joku koomikko asialla uskokaa jo siellä EI KÄY NAISIA

• Ilmankumia

Tarina tuskin on totta mutta kuinka moni oikeasti vetäisi kumia päälleen jos olis mahdollista päästä liukkaille. En ainakaan minä.

• hienoa_

Kyllä, jopa eri pariskunta kun maanantaina työhuoneessa.

• Siis "jonka mies imetti herkku mutteriaan samaan aikaan", Kummalla imetti sinulla vai naisella?

• kimppailija39

molemmilla.

• kimppailija39 kirjoitti:

molemmilla.

Hienoa

• Uolevi50

Upeeta jos ompi saanut liukasta ja suu kuin käy minunkin kullille

• P_o_m

Hyyyiii, tyttöbakteereja!

• Sexmies

Pom on palstan typerin ukko

• Siis-tosi-hidasta

JA SINÄ HIDASJÄRKISIN. VUOSI MENI TUONKIN KEKSIMISEEN.

• P_o_M

Hahaa, onneksi kaikki muut on viisaita :D

• hidaspanomies

tarkoitat varmaan mieskimppaa? naisia siellä ei ole, transuja korkeintaan ja tyttöilijöitä.

• Tyttöily on kivaa kun kukaan ei tunnista. Voi olla vaikka luokkakaverit nussimassa eikä ne tiedä ketä panee. Vaatii tosi hyvän meikin kyllä.

• kuppatarttuu

ja paradisessa voi nussia vaikka luukun kautta niin ei näe mikä siellä on seinän takana. näyttelee hametta ja muuta tyttöilyvarustusta. kulli löytyy vaan jalkovälistä kun sohii luukusta, mutta naisten vaatteet.

• Sä oot mun kun valot on sammuneet
        Sä oot mun kun pöytiä siivotaan
        Sä oot mun, se mitä viivan alle jää
        -
        Voin luottaa ystävään, sä luokseni jäät

• M1955

Heinäkuun alussa olin paikalla ja pääsin suuliukkaalle ja nesteet kurkkuun laukaisin ja oli nainen

• Hyihelvata

Ja lopuksi työnsit löylykauhan perseesees poikittain paskatykki

• kyllä meitä naisiakin kimppailut kiinnostaa siinä missä miehiäkin.

• Itse_nähnyt

Käsittääkseni paikka on siistiytynyt ja joskus paikalla on ihan oikeita naisiakin. Tosin miestensä mukana evätkä ne mitään ruusuja ole mutta naisia kuitenkin. Olen itse nähnyt pari kertaa eikä tämä ole mikään vedätys. Eikä nämä naiseten siellä käynti ole mikään vakio tapahtuma mutta silloin tällöin tulee nähtyä.

• topmaster39

transut ja miehet on parasta antia mitä sieltä löytää. eipä löydy paljoa naisten ilmoituksia tuolla niiden sivuilla. itselle kelpaa kaikki en ole niin tarkka tavaran päälle reikä kuin reikä.

• P_o_M

Sama homma usein nussin autonpakoputkiakin samapa tuo mihin kukkakaalikullin työntää :). Tulkaa huomenna 16 jälkeen kusemaan ja paskantamaan päälleni.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      72
      1160
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      78
      822
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      635
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      29
      608
    Aihe