Osuuspankin lahjashekit

Hermostunutt

Osuuspankki veloittaa lahjashekin lunastamisesta 40 euroa jos shekin lunastajalla ei ole tiliä Osuuspankissa. Meilläkin lapsi sai 50 euron shekin osuuspankkiin ja siitä vaativat 40 euron nostopalkkiota. Kyseessä on selvä ryöstö koska shekin antaja on joutunut jo maksamaan siitä ainakin 55 euroa. Pankki siis ottaisi 50 euron shekistä itselleen 85 euroa palkkiota ja lahjan saaja saisi vaan 10 euroa. Ei tainnut shekin antaja tarkoittaa ihan tätä. Jos meinaatte muistaa kevään ylioppilaita ja muita valmistuneita niin antakaa mieluummin riihikuivaa rahaa ja jos teillä on tili Osuuspankissa niin miettikää kannattaako tuollaista pankkia tukea.

3

2457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskapankki

Vaihtakaa helvetissä moisesta rosvopankista pois! Siinä meillä on oikein isänmaallinen pankki, kaikki mitä se rakentaakin tehdään tehdään virolaisella halpatyöllä.
      Olen itse ehdottomasti sitä mieltä ettei lahjarahaa pidä koskaan antaa minään lahjashekkinä eikä minkään liikkeen lahjakorttinakaan, siitä on hyötymässä juuri tämä välikäsi ja samalla rajoitetaan lahjansaajan valinnanvapautta.
      Raha kortin väliin ja kuoreen, se on vaivattomin ja paras tapa.

• OP_KusettaaAina

Kannattaa ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Hoitavat homman. Tai pyydä sitä lahjashekin antajaa ottamaan yhteyttä OP:hen ja tarkistamaan ehdot. Paljonko hänelle palautuu, jos kukaan ei lunasta?

• HullujaNuo

OP:stä puheen ollen: OP:läisen äitini kuoltua esittivät niinkuin de-fakto -juttuna, että he tekevät perukirjan, kun on asiakas. Hinta karvan elle tonnin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2155
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1315
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe