Luuletko pääseväsi hengissä rauhalliselle eläkkeelle, valtiossa, missä eläkekulut ovat suuret?
Luuletko pääseväsi rauhalliselle eläkkeelle?
4
168
Vastaukset
- Tuleva.Asia
E,n vaan eutanasian kautta rauhalliseen olotilaan.
Eläkkeet on jo syöty tavalliselta pulliaiselta.- ReilustiVerotettu
Eläkkeet on jo SYÖTETTY tavalliselta pulliaiselta.
Maahantunkeutujat, jo tulleet ja ne sadattuhannet, joita ei pystytä Suomesta patoamaan, tarvitsevat hyvätasoiset (tietenkin ilmaiset) ateriat, uudet kännykät, asuipaikan keskeltä Helsinkiä sekä taskurahaa (2000€/kk erilaisiin "harrastuksiin").
- Per-kel
Minä pääsin, mutt muija kanss :(
- turhautunutvanhus
Kyllä ollaan jo vanhuus eläkkeellä mutta ei hyvällämielin kun ostovoima supistuu vuosi vuodelta ja politikot vain valehtelee että eläkeet nousee. missähän niiden moraali on kun vain omia etuja ajetaan ja vielä huonoin tuloksin. Laitan listan väärin säädetyistä laeista(osa jo peruttu) kun kansa ei tunnu tietävän totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195