sinkut miten oikein toimitte treffeillä

mitä.teette.väärin

komea täydellinen mies tai kaunis täydellinen nainen pyytää treffeille niin mitä teette kun ette pysty iskemään teistä kiinnostunutta täydellistä kumppania itsellenne tai se menettää kiinnostuksensa teihin niin mistä oikein kiikastaa eli mikä siihen on syy

20

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä.syy

      syy on se mielenterveysongelmat on syy niin ei siinä mitään pysty tekemään niin se menee sitten ohi vaikka olisi kuinka kiinnostava mutta on paha olla mielenterveys mennyt ei jaksa treffeille vaikka olisi kiinnostava vaikka komea tai kaunis kahvilla voisi käydä

      • kyllä.se.siitä

        ymmärrän kyllä ja kyllä moni terve kavahtaa mielenterveys ongelmaista mutta eikö siitä voi parantua tai ainakin yrittää parantua ja eikö voisi pyytää toisia psykiatrin potilaita pyytää ulos niin ymmärtäisitte toisianna kun kaksi mielenterveys ongelmaista on yhdessä mutta en osaa neuvoa nyt niin se ongelma on ikävä ongelma mutta oikeasti parannut kyllä syö lääkkeesi säännöllisesti


    • käytettykäyttäjätunnus

      Niin.

    • jokin.mättää

      pilaatko sen sanomalla että olet tinderiläinen tai olen korkeasti koulutettu vai mikä mättää vai puhutko pehmeitä ja valehtelet

      • esitätkö.muuta.kuin.olet

        vai etkö osaa tai tiedä ten normaalien ihmisten kanssa ollaan eli olet tottunut tinderi treffeihin vai esitätkö jotain muuta kuin olet niin esitätkö jotain


      • enpä.usko

        Meinaatko, että kun täydellisen kaunis nainen osoittaa kiinnostusta miestä kohtaan, mies pilaa kaiken myöntämällä olevansa korkeasti koulutettu lääkäri?
        Vaikea kuvitella, että nainen tämän tunnustuksen kuultuaan ajattelisi, että täytyypä etsiä toinen mies.


      • ei.kovin.mukavia.ihmisiä
        enpä.usko kirjoitti:

        Meinaatko, että kun täydellisen kaunis nainen osoittaa kiinnostusta miestä kohtaan, mies pilaa kaiken myöntämällä olevansa korkeasti koulutettu lääkäri?
        Vaikea kuvitella, että nainen tämän tunnustuksen kuultuaan ajattelisi, että täytyypä etsiä toinen mies.

        mutta ei lääkäri ihmisenä tarvi mukava olla ja yleensä korkeasti koulutettu ei ole mukava ihminen niin joku pyrkyri nainen kelpuuttaa koska tili mukava mutta on onneton suhteessa mutta kaikkea on mutta yleensä lääkärin kanssa ei tule toimeen kuin toinen lääkäri


      • jokin.pilaa.kaiken
        ei.kovin.mukavia.ihmisiä kirjoitti:

        mutta ei lääkäri ihmisenä tarvi mukava olla ja yleensä korkeasti koulutettu ei ole mukava ihminen niin joku pyrkyri nainen kelpuuttaa koska tili mukava mutta on onneton suhteessa mutta kaikkea on mutta yleensä lääkärin kanssa ei tule toimeen kuin toinen lääkäri

        ja jos kaksi korkeasti koulutettu tai kaksi lääkäriä treffaa niin miksi heistä ei tule mitään paitsi sovittu kulissi suhde ja kumpikin pettää mutta miksi ei tule toimeen keskenään tai miksi toinen ei katsele toista


      • enpä.usko
        ei.kovin.mukavia.ihmisiä kirjoitti:

        mutta ei lääkäri ihmisenä tarvi mukava olla ja yleensä korkeasti koulutettu ei ole mukava ihminen niin joku pyrkyri nainen kelpuuttaa koska tili mukava mutta on onneton suhteessa mutta kaikkea on mutta yleensä lääkärin kanssa ei tule toimeen kuin toinen lääkäri

        Lääkäri ihmisenä on ihan kuten kaikki muutkin, joko mukava tai sitten ei. Ei mukavuus riipu siitä, onko koulunpenkillä lukenut kirjoja ihmisen sairauksista, rakennustekniikasta tai vaikka maanviljelystä.


      • ei.kivoja
        enpä.usko kirjoitti:

        Lääkäri ihmisenä on ihan kuten kaikki muutkin, joko mukava tai sitten ei. Ei mukavuus riipu siitä, onko koulunpenkillä lukenut kirjoja ihmisen sairauksista, rakennustekniikasta tai vaikka maanviljelystä.

        joo ei sillä koulutus alalla ole väliä mutta yleensä korkeakouluihin hakee mulkku ja ikävä ihminen niin en sitä kiellä etteikö ammattiansa osaa mutta ihmisenä on yleensä mulkku niin se on syntynyt mulkuksi ja ei mukavaksi ihmiseksi niin se on synnynnäinen juttu


      • enpä.usko
        ei.kivoja kirjoitti:

        joo ei sillä koulutus alalla ole väliä mutta yleensä korkeakouluihin hakee mulkku ja ikävä ihminen niin en sitä kiellä etteikö ammattiansa osaa mutta ihmisenä on yleensä mulkku niin se on syntynyt mulkuksi ja ei mukavaksi ihmiseksi niin se on synnynnäinen juttu

        Riippuu ihmisestä, ei ammatista, onko mukava vai ei. Aika törkeää leimata kokonaisten ammattiryhmien edustajat mulkuiksi tuntematta heitä ja tietämättä heistä muuta kuin ammatin. Lääkäriksi opiskelevillakin on usein uravallinnan takana vilpitön halu auttaa ja parantaa, joten heidän tuomitsemisensa mulkuiksi on kyllä aika inhottavaa.


    • kehtaakos

      Pitäisikö minunkin kokeilla jutustelua itseni kanssa. Voisi löytyä itsestä uusia puolia. Sellaisia ettei ole tiennyt olevankaan. Voisin yllättää itseni.

    • eiaikaa
    • auttaa.ystäviä

      niin en tarkoituksella ole ilkeä vaan kun olette ystäviäni ja kirjoitus kavereitani niin haluaisin että löytäisitte rakkauden ja kumppanin ja aloituksen tarkoitus on että jos teette jotakin väärin tai tekee väärin niin voitais yhdessä auttaa että löydätte kumppanin iki oman niin haluan että rakastutte ja löydätte sen oikean ja toiveena vielä että häitänne vietätte

      • 9opö

        Mitä itse teet väärin, kun olet aina vaan sinkku?


    • Ei olisi mitenkään uutta että täydellisen oloinen nainen menettää kiinnostuksensa. Viimeksi syy oli minun parisuhdekokemattomuudessa.

      • jo.oli.nainen

        no luulisi sen olevan hyvä juttu eli nainen voisi itse ns kouluttaa itselleen miehen ja samoin päin vastoin ja luulisi sen olevan iso miinus että joku muu nainen on opettanut itselleen miehen ja nyt uusi nainen saa toisen naisen kouluttaman miehen jonka opettanut itselleen


    • pääästä
    • parisuhdemies-

      Täydellista naista ei ole. Naisissa on aina jokin vika mutta niitä vikoja pitää oppia sietämään. Muuten ei voi koskaan seurustella.

      • huomannut

        En ole tavannut täydellistä miestäkään. Mieluummin olen sinkku kun siedän epätäydellistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe