Sitä, kun oomme saaneet paljon mitaleita arvokisoista.
Ottaa huomioon vielä sen vastustajiemme materiaaliedun.
Ollaan oltu aina altavastaajia paperilla.
Silti oomme venyneet.
Kyllähä se näin on.
Toki esim näissä kisoissa, oisimme voineet silti hyökätä hieman enemmän.
Mut en tosiaankaan oo epäisänmaallinen kommentoija.
Nope.
En tosiaankaan.
Tuo materiaalietu unohtuu usein keskusteluissa, kun väitellään toistemme kaa.
Selvä faktahan se on juuri, että materian takia ollaan hävitty monet finaalit.
Syksyn world cupissa meijän leijonat oli myös altavastaajia suhteessa useisiin huippumaihin.
Ohan se näin.
Pidän tosi hyvinä saavutuksina
3
250
Vastaukset
Toki aina voi kritisoidakkin. Mä kritisoinu sitä hieman liian passiivista pelitapaa.
Mut ehkä se johtuu vain siitä, että paperilla parempi vastus sen takii kontraa peliä enemmä.
Kyllähä se aika varmasti näin on.
Pakko myöntää.
Ei toki voi liikoja passivoitua hyökkäyspelis.
On sekin silti kritiikin paikka, jos näin.- seonpenaaltia
Ei suomen kiekko ole mihinkään romahtanut.2016 20 ja 18v maailmanmestarit pelaa edelleen.Suomen nhl jätkät jäi kesälomalle,ruotsalaiset tuli pelaamaan,venäjä sai änäristä nuoret super jätkät,Panarin,Kuznetsov,Kuzherov joo nimet ei tainnut ainan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23953Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769