Patrick voisi olla minun poika...

Minun lapset on 17v, 19 v, ja 22v.

Samaa ikäluokkaa kuin omat lapseni on tämä patrick. He ovat vielä monilta osin kuin lapsia. Niin on tämä patrickin.

Huolestuisin toden teolla jos poikani tai tyttöni yrittäisivät itsemurhaa, niinkuin tämä tiainen on tehnyt, ja miksi? Koska toisten ihmisten mielipide, teidän uskovien, oli hänelle niin tärkeä.

Tiainen ei lue tätä mutta jos lukisi niin sanoisin hänelle:

Esiintullut homoutesi järkyttää minua ei minun itseni takia vaan sen takia että koska haluat valita uskoosi sopivat äärikarismaattiset liikkeet niin tulet kokemaan paljon vihaa, kestätkö sitä?

Olet julkkis, ja tiedät mitä mieltä kirkko on. Haluan onnellisuuttasi siksi sanon: vaihda leiriä.

Ei miljoonia kattava ns lahko voi olla kaikessa väärässä ja jos pieni vähemmistö (kiihkouskikset kuten hellarit)sinut tuomitsevatkin niin enemmistö ei.

Joten luovuta nigerian matkasi. Ilmoitit siitä koska tahdoit salata sen mikä oikeasti olet. Ette kerenneet Marian kanssa sinne, totuus tuli julki, ja nyt olet kaikkien riistaa.

Itse en tahdo nokkia vaan toivon kaikkea hyvää teille ja että sinun parannuksen teko otetaan todesta. Toivon että onnistut ja toivon että maria lakkaa himoitsemasta toisia miehiä ja näyttää sen mihin naisenuskollinen rakkaus pystyy.

4

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blueberi

      Johan oli merkillinen kirjoitus Auroralta. Mitä ihmettä puhut Nigerian matkasta Marian kanssa ja muiden miesten himoitsemisesta? Ja kuka on parannusta tekemässä? Sekava selvitys kaikkiaan.

      • Olen aika varma että maria on vain itsekäs nainen joka otti patrickin vain hänen julkisuutensa takia.

        Ja nyt kun sitä rakkautta ja armoa patrick kaipaisi maria hylkääkin hänet mielessä paremmat uskovaiset miehet.

        Ei tässä ole mitään sekavaa jos ottaa huomioon sen mitä mariasta on kirjoitettu: hän on facebookissa vaihtanut patrikcin nimen tyttönimeensä.


      • Tämmöstää

        Tässä meni nyt kyllä ymmärtääkseni niin päin että patrick oli se joka eron halusi ei maria


      • Tämmöstää

        Se lisättäköön että en itse henk koht tunne joyen en voi varmaksi sanoa, näin vain luin jonkun toisen kirjoittaneen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe