Minustako ammattipelaaja?

miteseon

Kun nykyisin sadattuhannet ansaitsevat elantonsa pelaamalla, niin mikä käyttöjärjestelmä tulisi koneeseen asentaa jos aikoisi ammattilaiseksi?

31

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellepelitön

      Kyllä se selviää kun on sen aika.
      Kannattaa muistaa että yhtä voittajaa kohden on tuhansia häviäjiä.

    • Käyttöjärjestelmä ei tähän oikein liity.

      • Perunapoika_K

        Kyllä se liittyy, Linux tubuttimet esim. ei sovi pelaamiseen.
        Windows sopii ja onki aina käytössä jos pelataan kilpaa.


      • Perunapoika_K kirjoitti:

        Kyllä se liittyy, Linux tubuttimet esim. ei sovi pelaamiseen.
        Windows sopii ja onki aina käytössä jos pelataan kilpaa.

        Linuxilla ei ole mitään tekemistä tubuttimien kanssa.

        Nyt on siis ymmärrettävä asia niin, että Windows ei sovi kilpapelaamiseen kun kerran itse sanoit, että tubuttimet ei sovi pelaamiseen.


      • Karvahattu_kesällä
        M-Kar kirjoitti:

        Linuxilla ei ole mitään tekemistä tubuttimien kanssa.

        Nyt on siis ymmärrettävä asia niin, että Windows ei sovi kilpapelaamiseen kun kerran itse sanoit, että tubuttimet ei sovi pelaamiseen.

        Eikö Windows sovi kilpapelaamiseen?
        Sinä saat ymmärtää mitä haluat mutta onneksi useat ymmärtää miten asiat oikeasti on.


      • Karvahattu_kesällä kirjoitti:

        Eikö Windows sovi kilpapelaamiseen?
        Sinä saat ymmärtää mitä haluat mutta onneksi useat ymmärtää miten asiat oikeasti on.

        Itsehän niin sanoit.

        " tubuttimet esim. ei sovi pelaamiseen"

        Eli ei siis sovi jos kerran niin sanot. Vai sopiiko tubuttimet sittenkin kilpapelaamiseen?


      • Karvahattu_kesällä
        M-Kar kirjoitti:

        Itsehän niin sanoit.

        " tubuttimet esim. ei sovi pelaamiseen"

        Eli ei siis sovi jos kerran niin sanot. Vai sopiiko tubuttimet sittenkin kilpapelaamiseen?

        Hommaa lasit sanoin että Windows sopii ja onki aina käytössä jos pelataan kilpaa.


      • Karvahattu_kesällä kirjoitti:

        Hommaa lasit sanoin että Windows sopii ja onki aina käytössä jos pelataan kilpaa.

        Sanoit aivan selvästi, että tubuttimet ei sovi pelaamiseen. Ja vain Windows on tubutin, joten Windows ei siis sovi pelaamiseen.

        Nytkö tubuttimet sitten sopiikin pelaamiseen? Koitahan päättää!


      • Karvahattu_kesällä
        M-Kar kirjoitti:

        Sanoit aivan selvästi, että tubuttimet ei sovi pelaamiseen. Ja vain Windows on tubutin, joten Windows ei siis sovi pelaamiseen.

        Nytkö tubuttimet sitten sopiikin pelaamiseen? Koitahan päättää!

        Hommaa suosiolla paksummat lasit tai ole hiljaa kun et osaa edes lukea oikein.


      • ÄläValehtele
        Perunapoika_K kirjoitti:

        Kyllä se liittyy, Linux tubuttimet esim. ei sovi pelaamiseen.
        Windows sopii ja onki aina käytössä jos pelataan kilpaa.

        Tsot tsot, poika! Minä olen monesti pelannut miinaharavaa kilpaa velipojan kanssa linuxissa!


      • Kasva_ensin
        ÄläValehtele kirjoitti:

        Tsot tsot, poika! Minä olen monesti pelannut miinaharavaa kilpaa velipojan kanssa linuxissa!

        Tsot stot lapsi, se ei ole ammattilaiskilpailua.


    • perunapierukka

      Linuksilla pääsis ainakin pelaaman perunapoikapeliä. Tiedä sitten onko sille ammattilaissarjaa.

    • zyz1

      Veikkaampa että joku windows-versio löytyy, luultavati kymppi n.s ammatipelureilta

    • ehdottomasti-kaikkein

      Kornein ammatti.

      • srtrhjdfhjdfj

        Mitä hienoa on esim shakin peluussa?


      • zyz1

        Älykkyysosamääräsi ei riitä sitä ymmärtämään. Mutta jotka pelaa shakkia tietävät.


      • pyhpyh

        Kone voittaa parhaimmatkin shakin pelaajat, eikä sillä ole älyä.


      • ei-ole-työtä
        srtrhjdfhjdfj kirjoitti:

        Mitä hienoa on esim shakin peluussa?

        Jos arvostuksia ihmisiltä kysyttäisiin, niin taitaisi olla tietokoneen ammattipelaajan arvostus miinuksen puolella.
        Sama shakinpelaajalla.

        Ei se mitään oikeaa työtä ole.


      • iyzdftkusdf

        "Ei se mitään oikeaa työtä ole. " Mikä on? Formulakuski? Pellepoliitikko? Nahkapallon potkija? Taulujen maalaaminen?
        Jos joku maksaa siitä että pelaat hyvin niin miksi se ei ole oikeaa työtä?


      • awettyiaety
        ei-ole-työtä kirjoitti:

        Jos arvostuksia ihmisiltä kysyttäisiin, niin taitaisi olla tietokoneen ammattipelaajan arvostus miinuksen puolella.
        Sama shakinpelaajalla.

        Ei se mitään oikeaa työtä ole.

        "E-urheilun valmentajia koulutetaan jo Suomessa – pelien suurimmat palkintopotit ohittavat Wimbledonin tenniskisan palkinnot

        E-urheilusta eli digitaalisesta pelaamisesta on tullut Suomessa yhä ammattimaisempaa. Suomesta löytyy jo lajiliitto, ammattilaisjoukkue ja e-urheiluun koulutetaan nyt ammattivalmentajia. Uudessa lajissa liikkuvat jo isot rahat."


      • ei-ole-työtä
        iyzdftkusdf kirjoitti:

        "Ei se mitään oikeaa työtä ole. " Mikä on? Formulakuski? Pellepoliitikko? Nahkapallon potkija? Taulujen maalaaminen?
        Jos joku maksaa siitä että pelaat hyvin niin miksi se ei ole oikeaa työtä?

        Ei mikään urheilukaan mitään oikeata työtä ole.


    • Tyvestä-puuhun-mennään

      Kannattaa ensin valita se peli joka itseäsi kiinnostaa ja jonka puitteissa aiot ammattilaiseksi ryhtyä.

      Käyttiksellä ei ole mitään osaa eikä arpaa tässä vaiheessa asiaaa. Kun sen pelin itsellesi löydät, niin pelialusta ratkeaa ihan sillä samalla sekunnilla myös. Tietyt pelit toimivat vain tietyillä platformeilla.

    • en.ole.robotti

      Lajissa kuin lajissa aloitetaan amatöörinä.

    • työttömyyden-kirous

      Ensiksi pitää liittyä ammattitietokonepelaajien ammattiliittoon ja maksaa jäsenmaksua siltä varalta että jää työttömäksi tietokonepelaajaksi, joka näpyttelee konetta vain työttömyysajallaan.

    • gsxgbs

      blizzardin pelit toimivat sekä maceilla että windossilla. jote windows 10. windossilla voi pelata muittenkin yhtiöitten pelejä.

    • Counter Strike toimii myös Linuxilla.
      https://www.youtube.com/watch?v=OAjmdC7pokg

      Ammattilaispelaaminen voi olla myös Golfia tai biljardia
      jos mahdollisuudet harrastamiseen löytyy läheltä.
      Molemmat näyttää helpolta, mutta todellisuudessa vaatii
      osaamista. Myös sitä älyä. Biljardi myös eräänlaista shakkia.

      • Linukstubuttimet

        Eipä kovin paljoa tietokoneilla ole ilmeisesti ammatti pelaajia golfissa ja poolissa.
        Tyhmänkin luulisi tajuavan että kyse on tietokoneista tietokonepalstalla ja ketjussa.


    • hihihihihihihiii

      Unohda samoin tein hölmö haaveesi, ellet haluakin persaukiseksi ja ylivelkaantuneeksi.

    • äkkiä_rikkauksiin

      Ala pelaamaan nettipokeria!
      Et voi kuin voittaa!
      Ja tuolta pääomaksi pikalainaa edullisesti FingerCutters pikalainatoimistosta!

    • Holabaloooo

      Sun pitäs olla IP liki runkoverkkoa, mielellään optista kuitua 100M, kone moniydin, herkku näytönohjain, peli hiiri ja näppis, optimoitu kone, nopea ssd asema, max frame, eli jokin windows 7/8/8.1/10 ja ripaus optimointia eli riisuttu turhista ohjelmista sekä laitteisto, eli piirtovasteaika näytössäkin merkkaa. Ping alas, niin eiköhän noilla pärjää.... ^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe