Nyt evijärveläiset saivat oman keskustelupalstan. Saavat rauhassa riidellä keskenään.
Hyvä juttu!
7
640
Vastaukset
Sinä et voi nyt loukata heitä oman kuntasi palstalla. Mokomakin riidankylväjä! 😤
- Markkusi
Olinko eka?
- kitinäkalle
Niin, oikeastaan muutama väkäpässi kirjoittaa suurimman osan valituksista, koskien Evijärveä. Samaa kitinää vuodesta toiseen, kun ei vaaleissa omat edustajat menesty, tod,näk kyseinen kaveri itsekkin politiikassa mukana. Nyt olisi syytä laittaa näille kitisijöille oma palsta,missä voivat heittää eriäviä mielipiteitä!!
- Hepulivaan
Tämä on juurikin se palsta mihin voi kaikki skriivata mitä mielessä on. Kyllä ne mielipiteet mahtuu nyt kaikki tähän. Antaa mennä vaan.
- räkäpässi
Väkäpässi on jotaki ihimeen murretta.....olisit sanonu väkitukkonen ni ois kuullostanu paikalliselta.....lempo mikä tenkaaja.
- 6985421
evijärven sivun saa käytönpuutteen vuoksi lopettaa heti
- postinoottaja
Evijärviset ei osaa käyttää tietokonetta, ootellaan, kyllä ne oppii. Onhan siellä hyviä skriivareita ja kuhan vauhtiin pääsevät niin lappajärven ja vimpelin sivut jäävät takaalalle vireydessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887257
- 353403
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 23934
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642