taisi ssd levy hajota?

benax

Kone kaatu yhtäkkiä ei sen jälkeen enää käynnistä windowssia.

Kaiken...jälkeen koitin sitten toisessa koneessa olevaa ssd levyy mutta ei senkään kanssa saa windowssia käynnistettyä eikä uudelleen asennus cd saa toimii.

Laitoin takas rikkinäisen ssd ja koitan asentaa w mutta ei onnaa, nyt joku muistitesti menossa..

Kumma ettei toiselle ssd pääse asentaa käyttistä, auttaako se nyt jos ostaa uuden levyn sitten..

8

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta-on-vastaavasta

      Jospa se tuli niin täyteen tavaraa että asennusmedialta ei saa purettua sille enään yhtään mitään tavaraa. Auttasko osiointi / formatointi uuden asennuksen alkuun. Yleensä nämä kiintolevyjen täyttymiset tulee esille verkkoselaimen äkillisinä kaatumisina.

      Arvailen vaan . . . .

    • ainaeisitämitänäyttää

      Kaikki itselle tärkeät tiedostot ovat varmuuskopioituna, niin kokeile alustaa levy.

      • benax

        Koitin käynnistää asennus cd mutta ei se lähde asentaa windossia, menee johonkin w palautus ikkunaan jossa ei tapahdu mitään.

        Kaikki tärkeä on tallessa ulkoisillä levyillä.

        Nyt jauhaa muisti testiä...

        Jos kävis hakee uuden levyn päivällä..


    • benax

      Sain asennettua w7 mutta sitten on ongelmia w päivitysten kanssa, niitä kun lataa niin uudelleen käynnistyksen jälkeen jää kone sitten ikkunaan jumittaa missä ei näy mitään. Palautin windowssin aiempaan tilaan ja päivitin ja taas sama homma.

      Tulihan tästä nyt iso savotta..

      • benax

        Palautus ja latasin microsoftin sivuilta jonkun dvd poltettavan updaten... Kokeillaas taas


    • benax

      Musta ruutu liittyisin kahden näytön käyttämiseen heh..
      Voi ristus näitä säätämisiä..

      No sitten pitäis saada bitlocker suojatut kiintolevyt auki eikä ne aukee..

    • SSD-levyt voivat hajota ilmoittamatta etukäteen... perinteisissä levyissä tulee bad sector ym ilmoituksia ennen lopullista hajoamista. bitlocker ei ole kaikissa Windows-versioissa. W7 alkaa olla vanha. Miksi et asentanut W10?

      • benax

        Ssd kivoja, kunnes ne hajoo yhtäkkiä.. se oli ainakin jo toinen ssd mikä hajos mutta kesti se yli 3 vuotta kingstonin v300 120gb. Asensin w10 äsken..

        Nyt on menossa bitlogger säätö, laitoin purkamaan ne salaukset, kestää varmaan viikon näköjään.. hohhoijaa...

        Kyllä normi sukankuluttaja olis kusessa näitten kanssa jos kovo hajoaa
        Jouduin asentaa käyttiksen yhdelle vanhalle hdd levylle


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe