Tuntisitko olosi

kiItti_mies

kiusaantuneeksi, jos törmäisit palstalaiseen kaupungilla?

21

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäki

Ööö... en. Olenhan mies.

• nakkelikakkeli

En tuntisi, koska enhän minä ketään tunnistaisi saati he minua. Voin turvallisesti käyskennellä missä päin suomea tuntematta oloani kiusalliseksi.

• ziseI

Kumiankka alveen ja lääkelehtisen tunnistaa. Ammeamiraalilla roikkuu kaulassa nauhassa pieniä kumiankkoja ja lehtinen etenee jalkakäytävällä har har har hokien.

• Minä olen uusi täällä - miksi en tunne oikeastaan ketään. Tämän takia en olisi kiusaantunut.

Kuka ihme kummiankka Alve tai ammeamiraali? Jos heihin törmäisi tuntien niin sitten en tiedä miten pitäisi suhtautua asiaan.

Liikun täällä suhteet valikossa ja tämä näyttää olevan sen erikoinen alataso: miehenn logiikka.

• Jos_tapaat_alvekumiankan

.

"Jos tapaat alvekumiankan niin puhuttele rauhallisesti koska hulluilla on kuulemma # WALTAISAT LIHASWOIMAT #"

har-har-har-har-har-har-har

.

• En tuntisi oloani mitenkään kiusaantuneeksi, mukavaahan se vain olisi.

Minä muuten tapasin Anzzyn aivan yllättäen Turussa vuonna 2011.

Emme silloin tunteneet toisiamme mutta tunnistin Anzzyn myöhemmin tänne linkitetystä kuvasta samaksi mieheksi jonka tapasin ohimennen tuolloinTurun linja-autoaseman kulmila.

• kerrro

Oliko pultsarin näköinen? Minusta tuntuu että minäkin olen turussa käydessä nähnyt.

• kerrro kirjoitti:

Oliko pultsarin näköinen? Minusta tuntuu että minäkin olen turussa käydessä nähnyt.

Non en sanoisi pultsariksi mutta sellaisen köyhän miehen näköinen oli virttyneissä vaatteissa.

Oli puheliaalla ja seurallisella tuulella ja halusi tarjota minulle kebabin, kieltäydyin kuitenkin kunniasta.

• VIPitse
        hullu_ukko kirjoitti:

Non en sanoisi pultsariksi mutta sellaisen köyhän miehen näköinen oli virttyneissä vaatteissa.

Oli puheliaalla ja seurallisella tuulella ja halusi tarjota minulle kebabin, kieltäydyin kuitenkin kunniasta.

Ohi meni

Eikä uponnutkaan

Vois satunnaisesti olla flesat kledjut

Muttei ikinä kebabia yäääk

Voisis olla se kaxoisolnto

Mut se pummaisi kebabiN

• HeHEEE----
        VIPitse kirjoitti:

Ohi meni

Eikä uponnutkaan

Vois satunnaisesti olla flesat kledjut

Muttei ikinä kebabia yäääk

Voisis olla se kaxoisolnto

Mut se pummaisi kebabiN

.

"Niin, aivan niin.... :):):):):):):):) he heee"

har

.

• HeHEEE---- kirjoitti:

.

"Niin, aivan niin.... :):):):):):):):) he heee"

har

.

Sinä et ole Lehtinen.

• En kiusaantuisi, sehän olisi vain hupaisaa. Luultavasti moikkaisin jotenkin kevyesti nyökäyttämällä, että palstalainen saisi jäädä ihmettelemään, kuka se oli :) Koska aika harva täältä kai minusta naamakuvaa on sentään nähnyt. Jos näkisin palstalla uudestaan tyypin kirjoittamassa, voisin kertoa y.b:nä hänelle, että minäpä se vaan olin. Jos olis entinen palstalainen, niin sitten jäis vissiin hälle mysteeriksi.

• Tuolla kaupungilla kulkiessa on usein vauhti päällä, en paljoa kiinnitä huomiota ympärillä oleviin ihmisiin (jotka myös ovat kiireisiä). Pusken omaa ravia etenpäin.
      Jos sattuisi niin hauska tilanne, että törmäisin johonkin palstalaseen, en luultavasti tunnistaisi häntä palstalaiseksi. Pahoittelisin törmäilyjäni ja jatkaisin matkaa.

Jos joku, jossain, sattumalta tunnistaa minut, saa tulla reilusti juttelemaan. :)

• MarjoLehtinen

Ei sua ihan warmax tunnista

Ku tosi isoja karjuja on muitaki raxoilla

Nää näää

• palstalainen-DA

.

"Palstalainen - juoksee DA!!!"

* J U O S K A A *

har-har-har-har-har

.

• amerikanische_spiooon
        palstalainen-DA kirjoitti:

.

"Palstalainen - juoksee DA!!!"

* J U O S K A A *

har-har-har-har-har

.

.

"Da amerikanische spiooon !!!!11!11!!! # HALT #"

har-har-har-har-har-har-har

.

• mää alkaisin lähinnä varmaan nauraa ku tulis väistämättä nää kaikki jutut mieleen.

• harvittu

Anna pillua<3

• Mikäli törmäys tuo, syy olisi minun. Nolopottais, koska huolimaton & katsomati ympärillein ollut oisin.

Hänt onneks nolota ei
      Darci Lynne: 12-Year-Old Singing Ventriloquist Gets Golden Buzzer - America's Got Talent 2017
      https://www.youtube.com/watch?v=rk_qLtk0m2c

• Enpä usko. Mä olen irl hyvin pitkälle sitä samaa mitä täälläkin. Luultavasti saisin juttua aikaiseksi irl niiden kanssa, joiden kanssa täälläkin. :)

• SALAINEN_TUNNUSSANA

.

"Salainen tunnussana: # KEN SENT ME #"

hark hark

.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      126
      10852
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      112
      6206
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      163
      5527
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      55
      5386
    5. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      70
      4329
    6. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      123
      4279
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      24
      3807
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      51
      3801
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      13
      3476
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      78
      3062
    Aihe