Tuntisitko olosi

kiItti_mies

kiusaantuneeksi, jos törmäisit palstalaiseen kaupungilla?

21

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäki

      Ööö... en. Olenhan mies.

    • nakkelikakkeli

      En tuntisi, koska enhän minä ketään tunnistaisi saati he minua. Voin turvallisesti käyskennellä missä päin suomea tuntematta oloani kiusalliseksi.

      • ziseI

        Kumiankka alveen ja lääkelehtisen tunnistaa. Ammeamiraalilla roikkuu kaulassa nauhassa pieniä kumiankkoja ja lehtinen etenee jalkakäytävällä har har har hokien.


    • Minä olen uusi täällä - miksi en tunne oikeastaan ketään. Tämän takia en olisi kiusaantunut.

      Kuka ihme kummiankka Alve tai ammeamiraali? Jos heihin törmäisi tuntien niin sitten en tiedä miten pitäisi suhtautua asiaan.

      Liikun täällä suhteet valikossa ja tämä näyttää olevan sen erikoinen alataso: miehenn logiikka.

      • Jos_tapaat_alvekumiankan

        .

        "Jos tapaat alvekumiankan niin puhuttele rauhallisesti koska hulluilla on kuulemma # WALTAISAT LIHASWOIMAT #"

        har-har-har-har-har-har-har

        .


    • En tuntisi oloani mitenkään kiusaantuneeksi, mukavaahan se vain olisi.

      Minä muuten tapasin Anzzyn aivan yllättäen Turussa vuonna 2011.

      Emme silloin tunteneet toisiamme mutta tunnistin Anzzyn myöhemmin tänne linkitetystä kuvasta samaksi mieheksi jonka tapasin ohimennen tuolloinTurun linja-autoaseman kulmila.

      • kerrro

        Oliko pultsarin näköinen? Minusta tuntuu että minäkin olen turussa käydessä nähnyt.


      • hullu_ukko
        kerrro kirjoitti:

        Oliko pultsarin näköinen? Minusta tuntuu että minäkin olen turussa käydessä nähnyt.

        Non en sanoisi pultsariksi mutta sellaisen köyhän miehen näköinen oli virttyneissä vaatteissa.

        Oli puheliaalla ja seurallisella tuulella ja halusi tarjota minulle kebabin, kieltäydyin kuitenkin kunniasta.


      • VIPitse
        hullu_ukko kirjoitti:

        Non en sanoisi pultsariksi mutta sellaisen köyhän miehen näköinen oli virttyneissä vaatteissa.

        Oli puheliaalla ja seurallisella tuulella ja halusi tarjota minulle kebabin, kieltäydyin kuitenkin kunniasta.

        Ohi meni

        Eikä uponnutkaan

        Vois satunnaisesti olla flesat kledjut

        Muttei ikinä kebabia yäääk

        Voisis olla se kaxoisolnto

        Mut se pummaisi kebabiN


      • HeHEEE----
        VIPitse kirjoitti:

        Ohi meni

        Eikä uponnutkaan

        Vois satunnaisesti olla flesat kledjut

        Muttei ikinä kebabia yäääk

        Voisis olla se kaxoisolnto

        Mut se pummaisi kebabiN

        .

        "Niin, aivan niin.... :):):):):):):):) he heee"

        har

        .


      • HeHEEE---- kirjoitti:

        .

        "Niin, aivan niin.... :):):):):):):):) he heee"

        har

        .

        Sinä et ole Lehtinen.


    • En kiusaantuisi, sehän olisi vain hupaisaa. Luultavasti moikkaisin jotenkin kevyesti nyökäyttämällä, että palstalainen saisi jäädä ihmettelemään, kuka se oli :) Koska aika harva täältä kai minusta naamakuvaa on sentään nähnyt. Jos näkisin palstalla uudestaan tyypin kirjoittamassa, voisin kertoa y.b:nä hänelle, että minäpä se vaan olin. Jos olis entinen palstalainen, niin sitten jäis vissiin hälle mysteeriksi.

    • Tuolla kaupungilla kulkiessa on usein vauhti päällä, en paljoa kiinnitä huomiota ympärillä oleviin ihmisiin (jotka myös ovat kiireisiä). Pusken omaa ravia etenpäin.
      Jos sattuisi niin hauska tilanne, että törmäisin johonkin palstalaseen, en luultavasti tunnistaisi häntä palstalaiseksi. Pahoittelisin törmäilyjäni ja jatkaisin matkaa.

      Jos joku, jossain, sattumalta tunnistaa minut, saa tulla reilusti juttelemaan. :)

      • MarjoLehtinen

        Ei sua ihan warmax tunnista

        Ku tosi isoja karjuja on muitaki raxoilla

        Nää näää


      • palstalainen-DA

        .

        "Palstalainen - juoksee DA!!!"

        * J U O S K A A *

        har-har-har-har-har

        .


      • amerikanische_spiooon
        palstalainen-DA kirjoitti:

        .

        "Palstalainen - juoksee DA!!!"

        * J U O S K A A *

        har-har-har-har-har

        .

        .

        "Da amerikanische spiooon !!!!11!11!!! # HALT #"

        har-har-har-har-har-har-har

        .


    • mää alkaisin lähinnä varmaan nauraa ku tulis väistämättä nää kaikki jutut mieleen.

      • harvittu

        Anna pillua<3


    • Mikäli törmäys tuo, syy olisi minun. Nolopottais, koska huolimaton & katsomati ympärillein ollut oisin.

      Hänt onneks nolota ei
      Darci Lynne: 12-Year-Old Singing Ventriloquist Gets Golden Buzzer - America's Got Talent 2017
      https://www.youtube.com/watch?v=rk_qLtk0m2c

    • Enpä usko. Mä olen irl hyvin pitkälle sitä samaa mitä täälläkin. Luultavasti saisin juttua aikaiseksi irl niiden kanssa, joiden kanssa täälläkin. :)

      • SALAINEN_TUNNUSSANA

        .

        "Salainen tunnussana: # KEN SENT ME #"

        hark hark

        .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe