Tuntisitko olosi

kiItti_mies

kiusaantuneeksi, jos törmäisit palstalaiseen kaupungilla?

21

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäki

Ööö... en. Olenhan mies.

• nakkelikakkeli

En tuntisi, koska enhän minä ketään tunnistaisi saati he minua. Voin turvallisesti käyskennellä missä päin suomea tuntematta oloani kiusalliseksi.

• ziseI

Kumiankka alveen ja lääkelehtisen tunnistaa. Ammeamiraalilla roikkuu kaulassa nauhassa pieniä kumiankkoja ja lehtinen etenee jalkakäytävällä har har har hokien.

• Minä olen uusi täällä - miksi en tunne oikeastaan ketään. Tämän takia en olisi kiusaantunut.

Kuka ihme kummiankka Alve tai ammeamiraali? Jos heihin törmäisi tuntien niin sitten en tiedä miten pitäisi suhtautua asiaan.

Liikun täällä suhteet valikossa ja tämä näyttää olevan sen erikoinen alataso: miehenn logiikka.

• Jos_tapaat_alvekumiankan

.

"Jos tapaat alvekumiankan niin puhuttele rauhallisesti koska hulluilla on kuulemma # WALTAISAT LIHASWOIMAT #"

har-har-har-har-har-har-har

.

• En tuntisi oloani mitenkään kiusaantuneeksi, mukavaahan se vain olisi.

Minä muuten tapasin Anzzyn aivan yllättäen Turussa vuonna 2011.

Emme silloin tunteneet toisiamme mutta tunnistin Anzzyn myöhemmin tänne linkitetystä kuvasta samaksi mieheksi jonka tapasin ohimennen tuolloinTurun linja-autoaseman kulmila.

• kerrro

Oliko pultsarin näköinen? Minusta tuntuu että minäkin olen turussa käydessä nähnyt.

• kerrro kirjoitti:

Oliko pultsarin näköinen? Minusta tuntuu että minäkin olen turussa käydessä nähnyt.

Non en sanoisi pultsariksi mutta sellaisen köyhän miehen näköinen oli virttyneissä vaatteissa.

Oli puheliaalla ja seurallisella tuulella ja halusi tarjota minulle kebabin, kieltäydyin kuitenkin kunniasta.

• VIPitse
        hullu_ukko kirjoitti:

Non en sanoisi pultsariksi mutta sellaisen köyhän miehen näköinen oli virttyneissä vaatteissa.

Oli puheliaalla ja seurallisella tuulella ja halusi tarjota minulle kebabin, kieltäydyin kuitenkin kunniasta.

Ohi meni

Eikä uponnutkaan

Vois satunnaisesti olla flesat kledjut

Muttei ikinä kebabia yäääk

Voisis olla se kaxoisolnto

Mut se pummaisi kebabiN

• HeHEEE----
        VIPitse kirjoitti:

Ohi meni

Eikä uponnutkaan

Vois satunnaisesti olla flesat kledjut

Muttei ikinä kebabia yäääk

Voisis olla se kaxoisolnto

Mut se pummaisi kebabiN

.

"Niin, aivan niin.... :):):):):):):):) he heee"

har

.

• HeHEEE---- kirjoitti:

.

"Niin, aivan niin.... :):):):):):):):) he heee"

har

.

Sinä et ole Lehtinen.

• En kiusaantuisi, sehän olisi vain hupaisaa. Luultavasti moikkaisin jotenkin kevyesti nyökäyttämällä, että palstalainen saisi jäädä ihmettelemään, kuka se oli :) Koska aika harva täältä kai minusta naamakuvaa on sentään nähnyt. Jos näkisin palstalla uudestaan tyypin kirjoittamassa, voisin kertoa y.b:nä hänelle, että minäpä se vaan olin. Jos olis entinen palstalainen, niin sitten jäis vissiin hälle mysteeriksi.

• Tuolla kaupungilla kulkiessa on usein vauhti päällä, en paljoa kiinnitä huomiota ympärillä oleviin ihmisiin (jotka myös ovat kiireisiä). Pusken omaa ravia etenpäin.
      Jos sattuisi niin hauska tilanne, että törmäisin johonkin palstalaseen, en luultavasti tunnistaisi häntä palstalaiseksi. Pahoittelisin törmäilyjäni ja jatkaisin matkaa.

Jos joku, jossain, sattumalta tunnistaa minut, saa tulla reilusti juttelemaan. :)

• MarjoLehtinen

Ei sua ihan warmax tunnista

Ku tosi isoja karjuja on muitaki raxoilla

Nää näää

• palstalainen-DA

.

"Palstalainen - juoksee DA!!!"

* J U O S K A A *

har-har-har-har-har

.

• amerikanische_spiooon
        palstalainen-DA kirjoitti:

.

"Palstalainen - juoksee DA!!!"

* J U O S K A A *

har-har-har-har-har

.

.

"Da amerikanische spiooon !!!!11!11!!! # HALT #"

har-har-har-har-har-har-har

.

• mää alkaisin lähinnä varmaan nauraa ku tulis väistämättä nää kaikki jutut mieleen.

• harvittu

Anna pillua<3

• Mikäli törmäys tuo, syy olisi minun. Nolopottais, koska huolimaton & katsomati ympärillein ollut oisin.

Hänt onneks nolota ei
      Darci Lynne: 12-Year-Old Singing Ventriloquist Gets Golden Buzzer - America's Got Talent 2017
      https://www.youtube.com/watch?v=rk_qLtk0m2c

• Enpä usko. Mä olen irl hyvin pitkälle sitä samaa mitä täälläkin. Luultavasti saisin juttua aikaiseksi irl niiden kanssa, joiden kanssa täälläkin. :)

• SALAINEN_TUNNUSSANA

.

"Salainen tunnussana: # KEN SENT ME #"

hark hark

.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      68
      5204
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      261
      4289
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      98
      3918
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      156
      2278
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1633
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      65
      1351
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      989
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      37
      933
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      889
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      867
    Aihe