yläluomileikkaus oulu

roikkuluomi

Hei! Olen 50-vuotias nainen ja jo pitkään kärsinyt silmien roikkuvista yläluomista. Nyt olen ajatellut leikkauttaa ne. Osaisiko joku suositella Oulussa hyvää plastiikkakirurgia? Itse olen miettinyt Anna- Leena Vesala-Salmelaa. Onko jollakin kokemuksia hänestä?

7

6105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariSk00li

Käy USEALLA eri plastikkakirurgilla, vaikka se on kallista. Käy ainakin kolmella, juttelemassa. Kysele tosi tarkasti millä tekniikalla he tekevät sen, ja paljonko aikovat ihoa poistaa, ja miten he sen mittaavat?? Voi myös olla että tuo ei edes ole se operaatio joka sinulle toimisi parhaiten.
      Minulta leikattiin yläluomet alkuvuonna, ja leikkaus epäonnistui. Toinen silmäni ei mene vieläkään kunnolla kiinni, korjausleikkaus mahdollisesti tulossa. Minulta poistettiin myös liikaa rasvoja silmien alueelta. En näytä paremmalta kuin ennen.
      Kirurgi jota kävin nyt tapaamassa operaation jälkeen, sanoi että yläluomileikkausta vähätellään ja luullaan että kaikki kirurgit muka osaavat tehdä sen, totuus on että eivät osaa! Tampereelta voin suositella Tatu Tarkkaa, Helsingistä Hilkka Peltoniemi.

• lumpeenkukka70

Hei! Minulta leikattiin ylä- ja alaluomet Tampereella, vaikka olen Oululainen. Etsin pitkään sopivaa kirurgia ja päädyin sitten Tampereelle. Kävin kyllä konsultaatiossa Oulussakin, mutta jotenkin siitä ei tullut varma olo. Helppo oli mennä junalla ja meno paluu maksoi 50€. Konsultaatio tehtiin kuvien perusteella ja nyt leikkauksesta on kuukausi ja kaikki on mennyt hyvin.

• Xxxxxxc

Hei Lumpeenkukka! Kertoisitko kuka sinut Tampereella leikkasi? Erityisesti kun leikkauksesi meni hyvin ja olet tyytyväinen, voit hyvillä mielin kertoa nimen, sehän on vain kirurgille mainosta. Minutkin leikkasi tamperelainen kirurgi, mutta valitettavasti kaikki ei mennyt niin kuin olisi pitänyt mennä, harmi. Lopputulos ei ole siis hyvä.

• hyvätlekurit

Suositus; Cityklinikka. Joko Piotr tai Riikka!

• Anonyymi

Pitääkö maksaa kerralla kaikki pois.

• Anonyymi

Onko kokemusta Plastic Surgery centeristä ja plastiikkakirurgi Giedrius Stenkevicius
      Olen menossa hänelle yläluomileikkaukseen , onko kokemuksia ?

• Anonyymi

Jos on todellinen ongelma, saat sen halvemmalla kunnallisessa. Samasta tuloksesta hintaero pyörii tonneissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 332
      4881
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2119
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1496
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1417
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      997
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      949
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      854
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe