Aika huono valikoima kaupassa. Leivät korissa jo päivää ennen, ovat varmaan aika kovia seuraavana päivänä kun niitä aletaan myymään. Kaupan ovessa ei tainnut olla edes ovenripaa. Ismo ei tartte siivoojaa kun se omilla vaatteilla puhdisti lattian. Salkkarit ihme sarja.
Ismon Valinta
64
1612
Vastaukset
- AkiNikkinen_
Veikkaus et toi pulju ei kauan ole toiminnassa........
- 0000987
Mitä mitä :D
Siitä tulee Super Suosittu ja tulee työllistämään kaikki Pihlajakadun työttömät jatkossa ;D - MäHaluunSinne
Onhan se pulju vielä pystyssä, mutta miten sinne Ismon valintaan oikein pääsee? Jos sinne jotenkin pääsee, niin
ainakin kunnon kuppi kahvia pitäis saada.
- Kaupparatsu_reima
Ismon kaupan juomatölkkien ja -pullojen etiketit oli vaihdettu Salkkari-merkkeihin, mutta murot, myslit ja hiutaleet olivat oikella nimillään.
- Järkeä_saliksiin
Alkoholimainonnan vuoksi varmaan. Tuotesijoitteluahan ohjelmassa on aina ollut.
- ismonVaalinta
Ismo se kiipesi puuhun ja sieltä se paskansi suoraan Sepon suuhun!
- mfdjjf
salkkarit on tv sarja,se ei ole totta
- KaluMinisteri
Tosi tv sarja se on.
- Laitapuolenasukas
Missäpäin Helsinkiä Ismon Valinta on,varmaan hyvää ja halpaa tavaraa saakohan sieltä sitä Ismon kuulua pontikkaa tiskin alta ?
Tä on niin tätä! Hesalaiset asuu hesassa mutta silti ei tunnista missä kohtaa kaupunkia toi on kuvattu :L)
Menihän siihen Hesalaisilta 2 vuotta tajuta missä kohtaa se Amanda sijaitsee, tai siis talo joka sarjassa näkyy- jokupöndejuttuko
Bussissa kirjoitti:
Tä on niin tätä! Hesalaiset asuu hesassa mutta silti ei tunnista missä kohtaa kaupunkia toi on kuvattu :L)
Menihän siihen Hesalaisilta 2 vuotta tajuta missä kohtaa se Amanda sijaitsee, tai siis talo joka sarjassa näkyyMikä on hesa?
- Järkeä_saliksiin
Nauroin kanssa sitä valikoimaa - just ne leivät kaikki ilman pusseja ja hyllyssä neljä pulloa HP kastiketta :D Ei tuollainen maalaispuoti millään pärjäisi Hkissä! Värivalinnat kuin 70-luvulta..... Ja se ikuinen, tuhoutumaton veikkauspöytä - voi taivas! Mahda veikkausta edes tuossa puodissa olla.
- Uhhuuu
Ymmärrä nyt että Salkkarit on TV sarja,se ei ole totta,Ismon kauppaa ei ole olemassa oikeasti
- ÄläViittiHei
Uhhuuu kirjoitti:
Ymmärrä nyt että Salkkarit on TV sarja,se ei ole totta,Ismon kauppaa ei ole olemassa oikeasti
Älä nyt, narraat? Varppina Salkkarit on totta. Se tullee telekkaristakin.
- tehthetheh
Uhhuuu kirjoitti:
Ihmettää vain nuo hervottomat leipähyllyt kaupan kokoon nähden ja hävikki varmaankin mahdoton.Joka taloudessa sitten limppua kuluu?
- ehkämuutakin
Ajattelin huomisaamuna käydä Ismon valinnasta hakemassa tuoreen leivän.
- AkiNikkinen2017
Voi olla että ovat vähän kovia kun ovat olleet koko yön hyllyssä. Ihme veijari tämä Ismo ukko.
- apupoikaKalleL
Ismo myy ne puoleen hintaan tänään.
- Ismo_Laitela
AkiNikkinen2017 kirjoitti:
Voi olla että ovat vähän kovia kun ovat olleet koko yön hyllyssä. Ihme veijari tämä Ismo ukko.
Ne ei siitä parissa päivässä mihinkään happane. Mä pistän ne sinne eturiviin, kyllä ne siitä menee.
- MäHaluunMukaan
Nyt sitten kaikki joukolla Ismon valintaan! Miten sinne muuten pääsee?
- RivatonOvi
Ei mitenkään. Ovesta puuttuu ripa niin ei sinne pääse sisälle.
- Ismo_Laitela
RivatonOvi kirjoitti:
Ei mitenkään. Ovesta puuttuu ripa niin ei sinne pääse sisälle.
Ovi toimii modernisti puhekomennoilla. Jos haluat oven auki, niin huuda "ovi auki tai tapahtuu hirveitä".
- IsmonenäUkko
Ismo_Laitela kirjoitti:
Ovi toimii modernisti puhekomennoilla. Jos haluat oven auki, niin huuda "ovi auki tai tapahtuu hirveitä".
Oven edessä heilutetaan pesäpallomailaa ja kiroillaan. Sillai se ovi aukee.
- pyllytpyllyt
IsmonenäUkko kirjoitti:
Oven edessä heilutetaan pesäpallomailaa ja kiroillaan. Sillai se ovi aukee.
Lisäbonuksena voi pieraista oveen.
Ainaski Ullan pierut saavat oven aukeamaan. - UllanPullat
pyllytpyllyt kirjoitti:
Lisäbonuksena voi pieraista oveen.
Ainaski Ullan pierut saavat oven aukeamaan.Ullan pierut aukaisevat kaikki ovet!
- KalleLaitila
Olen uudelleenkouluttautumassa ylileipuriksi, kohta ontuoretta limppua myynnissä.
- YlilekuriOsaa
Sinne takahuoneeseen perustetaan yhdistetty hieromalaitos ja gay-baari. Sanni hieroo, Tale strippaa ja Kalle isännöi.
- karitaalasmaan
Se on kuulkaas sillä lailla että meikä poika ostaa ismon kaljavarastot tyhjiksi
- AaroValanne
Ai että meinaat oikein koko 1 kaljavaraston ostaa tyhjäksi,no sähän oletkin Taalasmaa ymmärtäähän sen.Et ainakaan päihdy :) ps pyydä tiskin alta vahvempaa on sentään prosentteja
- oomikker
Ismolta tulen ostamaan ruokani ... kunhan nyt vaan pääsee liike kunnolla käyntiin.
- IsmoLaitela_
Mukava kuulla. Tervetuloa ostoksille!
Tämän viikon tarjous on Reinbou-myslit: 2 euroa / paketti niin pitkään kuin tuotetta riittää. Niin, ja viimeviikkoiset leivät: eurolla 6 kpl.
- Sepposuppo2k17
Ei liity aiheeseen mutta SEPPO palaa syksyllä !!!!
- SupostaPresidentti
Seppo, Seppo Seppo! Suomen paras!
- Aki_Nikkinen
Ismo laitelalla on iso nenä ja se myy kuivia känttyjä!
- Selitys
Mä luulen että se kauppa "jatkuu" sinne kameroiden ja veikkauspöydän taakse. Eihän missään kaupassa yhtä hyllyä voi olla.
- Niinnäinjuukai
Niin se taitaa olla. Ismo käveli sinne päin yhdessä jaksossa.
- Wwee3
Ei sinne takahuoneeseen kaikki pääse. Kalle tsekkaa net, joilla on paras pylly. Ne sinne pääsee.
- lestinheittäjä_Ippe
Huhu kertoo että Izmoo myy alaikäisille kaljaa.Sanoo vaan että nuorena se vitsa on väännettävä
- Ismo-Leikola
Vai vitsa väännettävä kuulepas pojan kloppi näpit irti siitä lavasta tai tapahtuu hirveitä, en mä pennuille myy ne yrittää varastaa kaljat mutta onneksi kaupassa ei ole ovenkahvaa niin saa annettua oikeen pesäpallomailasta
- Ulkoinenturisti
Missä tämä uudempi "Ismon valinta" sijaitsee?
- örfrf
Turisti puristi Ismoa munista!
- ererwer
Tuskin se juomien etikettien vaihtaminen liittyy alkoholimainontaan mitenkään, koska kaikki, niin limut, energiajumomat kuin maitokin on "brändätty" uudelleen. Aika omituista.
- Izzmoo
Nyt on kauppaan saatu oven ripakin. Paras investointi meikäläiseltä sitten häntä-Heikin velkojen.
- UllaTaalasmaa
Siellä takahuoneessa on VIP-Zone, jossa tale strippaa
- gayseksiä
Annetaanko siellä myös peppua halukkaille??
- kallellePamppua
gayseksiä kirjoitti:
Annetaanko siellä myös peppua halukkaille??
Kallen sivuduuni.
- KärryKeijo
Eikö Ismon valinnassa ole ollenkaan ostoskärryjä? Asiakkaat joutuvat koreissa kantamaan ostoksia.
- holy.molly
Ensi viikolla tulee kärryjä ja Jannekin tuo nakkikärrynsä kauppaan. Jethro tulee sitten ja pistää kaupan konehuoneen myyntiin, Aki ja Heli tekevät hyvät kaupat ostamatta mitään. Keskiviikon jaksossa Ridge ja Brooke vihitään kaupassa Kaustisten pelimannien tahtiin.
Torstain jaksossa Päivi Räsänen paljastaa itsestään salaisuuden: hän on nähnyt kaljapullon ja käyttänyt nuorena oreganoa ja meinasi luopua uskostaan kun pojan hiukset piti leikata armeijaan ja miehen mersulla ei pääsekään taivaaseen. - muutenonhyviä
korppuja on , voessa pittää paestaa, että pehmiää.
- Puljunetsijä
Missäs tuo uus Ismo ukon pulju sitten sijaitsee????
- MuovistaTehtyjä
Mahtaako nuo limput ja leivät tuolla lavasteiden hyllyissä olla edes oikeita? Taitaa olla teatterirekvisiittaa nekin, että kauempaa katsottuna näyttävät aidolta tavaralta, mutta läheltä huomaa, etteivät ole.
- puliveijari
saako sieltä 4 kaljaa, vai onko Ismon valinta josta saa tiskin alta saa pontikkaa ?
- Missäkuvataan
Missä uusi Ismon Valinta sijaitsee? Tietääkö kukaan?
- Ismonvalinnanosoite
Voisiko joku kertoa vaan osoitteen? Kiitos!
- DahliaM_
Samat leivät siellä näkyy olevan kun aloitti Ismon valinnan :) onkohan enää tuoreus takuuta. Varmaan maitokin menny jo parasta ennen.Mutta Ismo on ihku mies
- Ismo_Laitela
Kiitos Dahlia! Siitäkin huolimatta, että sun suosikkikaviaari ei ole vielä mun kaupan valikoimassa.
Kiva myös kuulla, että olen ihku mies, ja olen otettu, että sinä sen sanot. Toista se on sen yhden riivinraudan kanssa, joka sanoi ihastuneensa minuun. Mitähän siitä pitäisi ajatella? Poikani on homppeli, mutta en minä, enkä voisi alkaa seurustella ex-miehen kanssa. Ja minkäs minä mahdan, mitä joku minusta ajattelee. Kun sarmi puree, niin se puree myös transuihin.
Mutta Dahlia, ah, Dahlia. Tsai-jai-jai, miten kaunis nimi se on ja miten upea nainen sinä olet. En ole ollut näin ihastunut sitten sen ajan, kun seurustelin Helenan kanssa, niin ja Kristiinan. Ismo_Laitela kirjoitti:
Kiitos Dahlia! Siitäkin huolimatta, että sun suosikkikaviaari ei ole vielä mun kaupan valikoimassa.
Kiva myös kuulla, että olen ihku mies, ja olen otettu, että sinä sen sanot. Toista se on sen yhden riivinraudan kanssa, joka sanoi ihastuneensa minuun. Mitähän siitä pitäisi ajatella? Poikani on homppeli, mutta en minä, enkä voisi alkaa seurustella ex-miehen kanssa. Ja minkäs minä mahdan, mitä joku minusta ajattelee. Kun sarmi puree, niin se puree myös transuihin.
Mutta Dahlia, ah, Dahlia. Tsai-jai-jai, miten kaunis nimi se on ja miten upea nainen sinä olet. En ole ollut näin ihastunut sitten sen ajan, kun seurustelin Helenan kanssa, niin ja Kristiinan.Poikasakkii tulloo ja pistää isäsäkkii palliloihi liikettä!
- Korhonenn
Ismo_Laitela kirjoitti:
Mutta Dahlia, ah, Dahlia. Tsai-jai-jai, miten kaunis nimi se on ja miten upea nainen sinä olet. En ole ollut näin ihastunut sitten sen ajan, kun seurustelin Helenan kanssa, niin ja Kristiinan.Kohta Juha Korhosen pelottava pötkö tulee Ismon uniin!
- Ismo_Laitela
Korhonenn kirjoitti:
Kohta Juha Korhosen pelottava pötkö tulee Ismon uniin!
Helkkari, niinhän se tuli. Se oli oma vika, mitäs menin pussaamaan Juttaa.
Onkohan Jutalla vempain vai kikuli housuissaan? Mitenhän sen sais kysyttyä sillain hienovaraisesti, ettei Jutta pahastu? - JutaltaSaaLötköä
Korhonenn kirjoitti:
Kohta Juha Korhosen pelottava pötkö tulee Ismon uniin!
Jutan karvainen mela tunkee Ismon uniin.
- PamppuPete
Kertokaa nyt, miten sinne Ismon valintaan oikein pääsee?
Jos sinne jotenkin pääsee, niin mulle kaljaa, kiitos! - Anonyymi
Tervetuloa uudistettuun Ismon kauppaan tarjolla kaljaa ja banaaneja
- Anonyymi
Siinä yhdessä jaksossa joku spurgu tuli kauppaan ja salaa haukkasi yhdestä Ismon leivästä. Oli niin kova limppu että siihen jäi yksi hammas pystyyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999