Ketäs sinne?
Puljujärvi-Aho-Laine(oikeutettu ykkösketju)
Mikael Granlund-Koivu-Haula(vahva ketju, Haula tuo oman mausteensa siihe)
Rantanen-Barkov-Filppula(ketju voi saada mitä tahansa aikaan, Rantanen tuo ketjuun ilmettä myös paljon)
Lehterä-Teräväinen-Donskoi(hyvä ketju, Donskoi työmyyrä, kikkaileva pelaaja, Lehterä pelinrytmittäjä, Teräväinen taitopelaaja)
Vatanen-Ristolainen(Vatanen tarvii pariksi vahvan pakin)
Määttä-Honka(Honka tarvii parix luotettavan pakin)
Pokka-??
Rinne
Rask
Koskinen
Unohtuko joku?
Olympialaiset
4
196
Vastaukset
- Onhansiitäollujuttua
Kuule kun NHL-pelaajat eivät tule Olympialaisiin 2018
- fdsaf
Jos NHL pelaajat tulisivat kisoihin, niin Lindell kuuluisi puolustukseen ja ehkä Lepistökin. Muuten mielestäni hyvä lista, mutta pistäisin Haulan 13:sta hyökkääjäksi ja tilalle Lehkosen. Ehkä Kapanenkin tai Ma Granund mahtuisi. Puljujärvi ei välttämättä mahtuisi minun joukkeeseeni, ellei ensi kaudella kehitystä tapahtuisi.
Ai perkule mä unohdin Artturi Lehkosen!
Kuuluu mun joukkueeseeni.
Ehdoton avainpelaaja ois vielä mun joukkuees.
Miksi aina unohdan hänet LOL??????!!!!!
Oikeesti oon hänen fani. Aina myös pitäny Ismo Lehkosen kirjoituksista urheilulehdessä ja muutenki mukavaa sakkia nää Lehkoset. Molemmat voitontahtoisia voittajaluonteita.Kasper Kapasta ei sovi myöskään unohtaa.
Jeps.
No sitten tehhään tämmönen joukkue=
Manninen-Kontiola-Aaltonen
Savinainen-Haapala-Palola
Pihlström-Kemppainen-Salminen
Osala-Sallinen-Jormakka
Lepistö-Jaakola
Kivistö-Ohtamaa
Salmela-Järvinen
Koskinen
Säteri
?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713