Mitä "pöyristyttävää" tämän päivän Viiskunnas on ollu? Sisko käski lukea...Ja koko päivän oon yrittäny....Ja se nauraa vaan kun kysyn mikä juttu se on ollut...
"Pöyristyttävää..."
13
812
Vastaukset
- SamsungJ5-2016
Mulle ei tuu Viiskunta,joten ei voi auttaa...
- AuttakeeAuttakeeMinnuu
Pitää pyytää siskolta lisävinkkejä...kun ei tämä palstakaan saanu selvitettyä...Oikein suuremman luokan ropleema...
- Vinkkiätuleekyllä
Kysypä siltä sivunumeroa,niin helpottaa kummasti!
- Niinniiin
Sano sille jotta haista vittu ämmä ja polta koko lehti
- eisaatanavoiolla
Mäkään en ollut hoksata, mutta sitten kun näin niin repesin niin totaalisesti jotta meinasin tukehtua makkaraan jota just söin!
- Gato-05
Sama täällä. Ei hyvää päivää! Kylläpä oli "pöyristyttävää" :D
- kindermaxi
Siinä on kyllä journalistilla välähtänyt. Jos joku loukkaantuu ja uhkaa syytteellä, niin voi sanoa että ei ole itsekään huomannut, eli on tapahtunut tahaton lipsahdus.
- MonkeyandOwl
Mielestäni tarpeetonta arvostelua. Miten se liittyi otsikkoon? Miksi se piti mainita? Onko nyt hyvä olla? Tahditonta tahdikkaalta ihmiseltä.
- Anonyymi
Gato-05 kirjoitti:
Sama täällä. Ei hyvää päivää! Kylläpä oli "pöyristyttävää" :D
Tiedä sitten. mutta ei mikään paha
- Anonyymi
kindermaxi kirjoitti:
Siinä on kyllä journalistilla välähtänyt. Jos joku loukkaantuu ja uhkaa syytteellä, niin voi sanoa että ei ole itsekään huomannut, eli on tapahtunut tahaton lipsahdus.
Okei katotaan nyt eka
- sotettaa
Sivu 22. Kuusiolinna on lopettanut Heljäkodin vanhuksilta viimeisenkin lehtitilauksen ja hoitokin on heikentynyt. Onneksi maakunnallinen sote tulee ja päästään Seinäjoelle hoitoon...
- ei_voi_mitään
Et sitten hoksannut pointtia.
- Anonyymi
ei_voi_mitään kirjoitti:
Et sitten hoksannut pointtia.
Eläkeläisiä kohdellaan kaltoin ja aina vaan pahenoo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713