Olen syönyt Harmonet-pillereitä n. 3 vuotta. Syön levyn viimeisen pillerin sunnuntaina ja tyhjennysvuoto alkaa vasta seuraavana lauantaina iltapäivällä (yleensä melko tarkalleen samaan aikaan). Tyhjennysvuoto kestää maanantaihin, jolloin otan seuraavan levyn ensimmäisen pillerin. En ole kuullut että kenelläkään kestäisi vuodon alkaminen väliviikolla yhtä pitkään kuin minulla.
Silloin kun en vielä syönyt pillereitä, niin kuukautiseni olivat kivuttomat ja verta tuli luullakseni aika normaali määrä. Nykyisin kipuja on vähän, mutta vuotokin on todella vähäistä. En periaatteessa edes tarvitse siteitä kun ne eivät vuodon vähyyden takia sotkeudu ja tampoonia en voi käyttää koska vuotoa on niin vähän että sen käyttö kävisi kipeästi.
Ikää on kohta 20 v eli mikään 15-vuotias en enää ole, mutta mietityttää että onko ihan normaalia että tyhjennysvuodon alkaminen kestään näin pitkään ja vuoto on hyvin vähäistä.
Kertokaapa omia kokemuksianne.
Silloin kun en vielä syönyt pillereitä, niin kuukautiseni olivat kivuttomat ja verta tuli luullakseni aika normaali määrä. Nykyisin kipuja on vähän, mutta vuotokin on todella vähäistä. En periaatteessa edes tarvitse siteitä kun ne eivät vuodon vähyyden takia sotkeudu ja tampoonia en voi käyttää koska vuotoa on niin vähän että sen käyttö kävisi kipeästi.
Ikää on kohta 20 v eli mikään 15-vuotias en enää ole, mutta mietityttää että onko ihan normaalia että tyhjennysvuodon alkaminen kestään näin pitkään ja vuoto on hyvin vähäistä.
Kertokaapa omia kokemuksianne.
Vastaukset 4
Vanhimmat
ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole, itse otan viimeisen pillerin su:na ja vuoto alkaa pe:na. Pillereiden käytössä on tyypillistä että vuoto niukkenee ajan myötä ja kesto lyhenee.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Sama homma täällä. Su otan viimeisen pillerin ja pe alkaa kuukautiset. Itselläni ne vain kestävät ke asti, eli aika pitkään..itse olen pillereitä parisen vuotta käyttänyt, eikä vielä vuoto ole ainakaan niukentunut..
taas on niin, että otan viimeisen pillerin lauantaina niin vuoto alkaa tiistaina.