koska kukaan meistä ei käy koskaan missään?
He-hee! ;-)
Miten voi törmätä palstalaiseen kaupungilla
16
243
Vastaukset
- Hehoheh
Eipä tule käytyä kun on jo kaikki nähty.
- haukkana
Palstalaisen tunnistaa kalpeesta naamasta, tummista silmänalusista, silmäpusseista ja tenniskyynärpäistä. 24/7 tiirailtava ruutua. Se on juuri hän, joka etuilee kassajonossa.
- hey_Watch-OUT-----
.
"Hey ollaanpas sitten varovaisia siellä # ULKONA !!1!!1!11!1! #"
https://www.youtube.com/watch?v=_pIkkzDagsY
har-har-har-har-har-har
. Jos joku on vaikka unohtanut luurinsa kaupungille ja näytössä miehen logiikka selaimessa avoinna. Sitten joku utelias katsoo haaa, jonkun luuri ja kurkkaa mitä on viimeksi katseltu. Oiva tilaisuus siis törmätä palstalaiseen kaupungilla. Luurin kautta. :)
- tosi_noloa----
.
"Vaikea kuvitella sitä # NOLOUDEN # silmittömyyttä jos jäis moisesta kiinni :)"
har-har
. - näinhänseon
Ai niinkö kirjoitan itse vaan harvoin ja asiallisesti eli ei yhtään noloa omasta puolestani
- työpaikalla
näinhänseon kirjoitti:
Ai niinkö kirjoitan itse vaan harvoin ja asiallisesti eli ei yhtään noloa omasta puolestani
Lisään vielä mut mä oonkin tylsän asiallinen varsinkin
tosi_noloa---- kirjoitti:
.
"Vaikea kuvitella sitä # NOLOUDEN # silmittömyyttä jos jäis moisesta kiinni :)"
har-har
.Ei se olisi minusta edes noloa. Pitäähän ihmisellä joku harrastus olla. ;)
Niinpä, me kaikki vaan piilotellaan himassa ja hillutaan 24/7 vanhoissa pieruverkkareissa. Säleverhot kiinni, pimeässä huoneessa, peiton alla palstailemassa. :)
Päivän pakollinen musalinkki...
~ Suurlähettiläät - Kun tänään lähden ~
https://www.youtube.com/watch?v=uWF4DXP8ZFc- yooooppssss---
Lidlissä oli tarjouksessa sellaiset "taustavalot" mitä laitetaan esim. ikkunaverhotilaan syvennykseen niin niitä voi myös hyödyntää että näkee jotakin vaikka valot on sammutettu :)
har-har
.
Oikke. miekä ehi e pyörii piireis omis.
Pakko se on välillä kaupassa käydä ja asioita hoitaa...
- yksinhyväolla
Mutta mehän tiijetään jo etteivät ne törmäämiset johda mihinkään, kun siihen ei ole tarvetta.
mää tahtoisin törmätä ja moiskauttaa märän pusun kaikille ihanille täällä!
- kiItti_mies
Wow, siitä hyvästä tarjoaisin sulle kyllä kuumat kaakaot kuppilassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685204Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614289Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty983918Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1562278Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331633Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651351Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6989Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii37933- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137867