Väkivaltainen miesjoukko ryösti Järvenpäässä!

rikolliset_linnaan

Väkivaltainen miesjoukko iski kahteen nuoreen Järvenpäässä: kaappasi nuoret autoonsa ja ryösti heidän kotinsa


JÄRVENPÄÄ | Neljän miehen joukko pakotti kaksi nuorta mustan maastoauton kyytiin viikonloppuna Järvenpään Pöytäalhossa.

Autossa tekijät kiristivät väkivalloin nuorilta kotiosoitteen ja sinne päästyään he veivät kodista kaikki arvokkaat elektroniikkalaitteet sekä myös passit ja verkkopankkitunnukset ja olivat pakottaa nuoret ottamaan pikavippejä, mutta tämä ei onnistunut. Tekijät poistuivat asunnosta saatuaan tavarat.

Tekijät olivat varustautuneet pesäpallomailalla ja puukoilla. Väkivallanteko alkoi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kello neljän aikaan Kartanontiellä Star Pizzan läheisyydessä.

– Olemme todella järkyttyneitä, että näin tapahtui, ihan kotinurkilla valoisassa Suomen kesäyössä, kertoo toisen uhrin äiti.

Pojan ja tämän tyttöystävän mukaan neljästä noin kolmikymppisestä miehestä kolme olisi ulkomaalaistaustaisia.

Asiasta on tehty rikosilmoitus Itä-Uudenmaan poliisille, joka on vaitonainen tapauksesta. Tutkinnanjohtaja Timo Luoto totesi lehdelle, että poliisilla ei ole tässä vaiheessa tiedotettavaa.

17

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulttuuri_rikkaus

      Ullatus että poliisi vaitonainen. Varmaan myös pysyy vaiti kun ulkomaalaiset rikolliset taas asialla. Eläköön vapaat rajat.
      Taitaa myös valtamedia pysyä hyvin vaitonaisena, kun eihän tällaisesta sovi uutisoida koska unelma.

    • vippeg

      Näitä rikkastuttamisuutisia kun tulee nykyään päivittäin, toivon, että tässäkin tapauksesa uhrit olisivat olleet edes Stubbin, Orpon tai Sipilän lapset ja heidän kotinsa.Voimia perheelle. Surkeaksi on Suomi mennyt.

    • hakkapeliitat

      Kannattaisiko sittenkin ottaa se vanha rajavalvonta käyttöön ja perustaa pikaisesti suojeluskunnat jokaiseen kylään? Unelmaväki voi muuttaa Helsinkiin, niin me muut tolkun suomalaiset saamme turvallisemman elämän ja turvan lapsillemme.

    • ensinnäkin

      Poliisilla varmaan työ selvittää mitä onkaan tapahtunut. Uutisoinnista tulee mielikuva että poliisi on saanut tietää tapahtumasta vähän viiveellä.

      • thgjk

        Ilmoittakaa rehellisesti,minkä maalaisia tekijät ovat ja lopettakaa kelan tuet ja karkottakaa. Tällaisen tekijät eivät ole ensimmäistä kertaa asialla.


    • AleksStubb

      Monikulttuuri on rikkaus. Ei mulla muuta.

    • iiit
    • ghjll

      Olisiko helsinkiläinen kadonnut kampaaja (varakas) myös tämän porukan jäljiltä? Siepattiinko autoon.

    • Rikkautta_on_monenlaista

      Oliko tämän porukan taustat jollekulle yllätys? Minulle ei.

      • fxcxxd

        Mitä väliä niillä taustoilla on? Mukana oli suomalainenkin nimi. Rikolliset kuuluvat linnaan kaikki. Minä inhoan kaikki rikollisia, jotka ottavat toisilta omaisuutta tai mikä vielä pahempaa, ottavat väkivallalla omaisuutta ja jopa henkiä.

        Minä inhoan kaikkia rikollisia, värillä ei ole väliä.


      • 1113332

        Nimi ≠ tausta.

        Se, että nimet ovat tulleet julki, ei tarkoita, että tietäisimme taustoista mitään. Emme tiedä ikää, kansalaisuutta, mahdollista Suomeen muuttopäivää, statusta työmarkkinoilla jne.

        El Shamaly -nimisiä henkilöitä on Järvenpäässä enemmänkin... ainakin osa on kasvanut täällä.


    • Palestiina

      Pienellä tutkimisella löytyy yhteys Satudarahiin

      • aaddqqa

        Jaa millä perusteella? Turun pelle tämä on eristyksessä lusi kun ei uskalla kongille. Vittuuko tuo
        Satudarah tähän kuuluu...


    • ruuattakoelävät

      niin nythän suomen viranomaisilla on kateissa vasta ` n. 5 tuhatta ... kotiinpäin meno päätöksen saanutta - eihän se toki tietenkään mihinkään johda ? vuoden loppuun mennessä arvioitu luvun olevan n.10th , et sillai

    • Suomisyntyi1917

      Tuo kaiken maailman peittely rasismin pelossa vaikeuttaa todella syyllisten etsintää.
      Jos sanotaan ulkomaalainen, se voi olla kuka tahansa joka ei osaa puhua selvästi Suomea, eli jopa suomalainen.
      Tummaihoisuus helpottaa jo kummasti ja huivi päässä vielä enemmän...tai sitten ei.
      En ole rasisti, mutta ikävästi alkaa näyttämään siltä että ulkomaalaisten saavuttamien rikoksien määrä alkaa ylittämään selkeästi isänmaalisen suomalaisen sietorajan.

    • alkuliententouhua

      Just ja näitä suvakit hyysäävät ja haluavat Suomeen asuttaa 62 000 000 Risikko kävi kuvauttamassa itsensä Helsingin laittomien matujen leirillä haloskan ja kumppaneiden kanssa. Sipilä ja Orpo eivät laittaneet rajoja kiinni 2015 elokuussa, kun olisi pitänyt toimia. Matuja virtasi useita kuukausia vapaasti Ruotsin kautta ennenkuin Orpo viimein laittoi vastaanotto komitean, eli varusmiehet ja vartijat kantamaan matujen kasseja hotelliin.
      Onneksi syylliset on helppo löytää, kun Suomessa voittaa järki ja aletaan lukea tuomioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe