Moikka!
Olen syönyt kyseisiä pillereitä n. 3- vuotta ja viimeaikoina pohkeita on särkenyt usein. Haluaisin lopettaa pillerit pohjekivun takia ja muutenkin kun on ollut niin paljon juttua e-pillereiden haittavaikutuksista, että ihan hirvittää. Pakkausselosteessa sanotaan, että pillerit voi lopettaa milloin vain, mutta olen lukenut jos lopettaa kesken liuskan niin kierto menisi ihan sekaisin.
Tai ylipäänsä kun lopettaa pillerit niin onko riski tulla mm. Vaikka veritulppa helpommin yms?
Neuvoja viisaammilta?
Zoely pillereiden lopettaminen
Loppuunyt
1
2300
Vastaukset
- aegshrjdt
Hormonitoimintasi on muutenkin ollut jäähyllä pillereiden ajan, joten aika turhaa varoitella mistään kierron sekaisinmenemisestä. Se on sekaisin, jos on. Oman hormonitoiminnan uudelleenkäynnistyminen voi olla helppoa tai vaikeaa tai jotain siltä väliltä. Raskausriski on se ainoa, mikä pitää huomioida pillerit lopettaessa.
Oletko lisännyt liikuntaa tai tehnyt esimerkiksi kuntosalilla jotain tavallisesta poikkeavaa? Pohjekipu ei välttämättä liity pillereihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224194- 183186
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3952250Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271931
- 311787
- 321639
- 141457
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121231