Onko etunojapunneruksista hyötyä, jos haluaa nostaa maksimivoimaa?
Itse olen melko ylipainoinen painan noin 105 Kg ja olen 175 pitkä.
Pystyn tekemään 50 punnerrusta, minkä jälkeen vetää hapoille. Kokeilin lisä painoilla, pistin reppuun ensin 12 Kg, edelleen toistoja tuli noin 40, sitten pistin noin noin 23 Kg, sain 25 toistoa.
Onko tämänlaisesta harjoittelusta hyötyä, jos haluaa parantas maksimivoimaa?
Erityisesti kiinnostaa punnerruksen ilman lisä painoja vaikutus. Olen jostain lukenut, että jos tekee penkkipunnerusta, niin etunojapunnerruksesta on lähinnä haittaa.
En vaan itse viitsi saliile lähteä.
Etunojapunnerukset
7
253
Vastaukset
- suuri.kalu
Kehonpainoliikkeillä ei tee mitään.
- aitoBlueteam
sulla ei tee mitään
- punnerrus
Liikaa toistoja.
Yritä vaikeuttaa niin että et saa kuin max 10 toistoa, mieluiten 3-6.
Peruspunnerrus asento. Nosta jalat ylemmäs, esim tuolin päälle, laita käsiä edemmäs( hartialinjan yli), kädet leveämmälle/kapeammalle. - 13245
Aivan turhaa touhua. Kokeilin salin puutteessa PUOLI VUOTTA punnerruksia ja leukoja sun muuta kehonpainotreeniä, niin silloin kun pääsin salille taas niin se voima ei siirtynyt sinne vaan kaikki liikkeet olivat yhtä rankkoja kuin olisi ollut tekemättä yhtään mitään.
Käytin jopa lisäpainoja kun kehonpaino tuollaisissa perusliikkeissä ei vain riitä mihinkään. - hupsistsheijaa
Älä puhu paskaa.
Teet pistoolikyykkyjä syvään, yhden käden punnerruksia ja leukoja, niin johan alkaa voimaa tulemaan. - maroccoco
Tarvitseeko pistoolikyykkyyn aseenkantoluvan?
- vihreidenkannattaja
Hyvä kysymys! En ole armeijaa käynyt, mutta luulen että tarvitsee. Otsikkosi viittaa maroccolaiseen, joten älä ainakaan niillle pistoolia anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816