Kumpi sopii urheilijalle, viina vai pilvi?

iloinen_naurajaa

Kumpi sopii paremmin urheilijalle, viina ja pilvi?

Alkoholissa on paljon kaloreita. 12 kaljaa tai pullo tiukkaa viinaa lihottaa. Pilvessä ei ole lainkaan kaloreita.

Alkoholi aiheuttaa myrkytystilan elimistöön ja seuraavan päivän krapula estää treenauksen. Pilvi ei aiheuta myrkytystilaa eikä krapulaa tule ja seuraavana päivänä on rento ja levännyt olo ja urheilu sujuu hyvin.

Pilvi sopii paremmin urheilijalle.

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerettiläinen-

      >> Kumpi sopii paremmin urheilijalle, viina ja pilvi? <<

      Freudilainen lipsahdus...?

      Mitä urheilulajeja sinä muuten harrastat tuon kuntosalilla käyvien nuorten tyttöjen perseiden tiirailun ja hassispiipun täytön lisäksi?

      • iloinen_naurajaa

        Tuli harmillinen lipsahdus näköjään, otsikko meni sentään oikein.

        Käyn kesäisin lenkkeilemässä Mustikkamaalla ja talvella uimassa Mäkelänrinteen uimahallissa.


      • kerettiläinen-
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Tuli harmillinen lipsahdus näköjään, otsikko meni sentään oikein.

        Käyn kesäisin lenkkeilemässä Mustikkamaalla ja talvella uimassa Mäkelänrinteen uimahallissa.

        >> Käyn kesäisin lenkkeilemässä Mustikkamaalla ja talvella uimassa Mäkelänrinteen uimahallissa. <<

        Kannattaisiko sinun persettäsi tulla tiirailemaan sinne Mäkelänrinteen uimahalliin...yritän siis hienotunteisesti tiedustella, että onko tiirailemisen arvoinen...?


      • iloinen_naurajaa

        Perseeni on normaalin kokoinen, mutta minulla on mahassa reilusti ylipainoa.


      • kerettiläinen-
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Perseeni on normaalin kokoinen, mutta minulla on mahassa reilusti ylipainoa.

        Ei se mitään. Minun salainen fetissini ovat keski-ikäiset keskikehonrakentajat.

        Seuraavan kerran kun menet sinne uimahalliin, niin katselepa ympärillesi. Minä olen se vaihdevuosi-ikäinen punakaulainen ja hikoileva läski mummeli siellä altaan matalassa päässä tai altaan reunalla ja yritän teeskennellä, että mukamas vahdin lasten uimista.

        Tosiasiassa minä tiirailen sinun ja muiden keski-ikäisten keskikehonrakentajien perseitä. Eikä tuo ikäkään ole nyt niin nokon nuukaa, kelpaa ne nuoremmatkin. Erityisiä kiksejä saan siitä, kun kukaan ei arvaa minun olevan rietas mummeli, joka tiirailen salaa miesten takalistoja...ja vähän etumuksiakin...

        Sitten kun alkaa liikaa kuumottaa, niin pulahdan viileään veteen ja hikoilen sinne ainakin puoli litraa hikeä. Ja saattaapa lorahtaa jotakin muutakin, kun jäi ne synnyttämisen jälkeiset treenitkin tekemättä.


      • iloinen_naurajaa
        kerettiläinen- kirjoitti:

        Ei se mitään. Minun salainen fetissini ovat keski-ikäiset keskikehonrakentajat.

        Seuraavan kerran kun menet sinne uimahalliin, niin katselepa ympärillesi. Minä olen se vaihdevuosi-ikäinen punakaulainen ja hikoileva läski mummeli siellä altaan matalassa päässä tai altaan reunalla ja yritän teeskennellä, että mukamas vahdin lasten uimista.

        Tosiasiassa minä tiirailen sinun ja muiden keski-ikäisten keskikehonrakentajien perseitä. Eikä tuo ikäkään ole nyt niin nokon nuukaa, kelpaa ne nuoremmatkin. Erityisiä kiksejä saan siitä, kun kukaan ei arvaa minun olevan rietas mummeli, joka tiirailen salaa miesten takalistoja...ja vähän etumuksiakin...

        Sitten kun alkaa liikaa kuumottaa, niin pulahdan viileään veteen ja hikoilen sinne ainakin puoli litraa hikeä. Ja saattaapa lorahtaa jotakin muutakin, kun jäi ne synnyttämisen jälkeiset treenitkin tekemättä.

        En tuomitse toisten tiirailua enkä seksifantasioita. Minulle se on ihan samantekevää. Itsekin katselen uimahallissa naisten tiukkoja perseitä ja jonkin verran tissejäkin.


      • kerettiläinen-
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        En tuomitse toisten tiirailua enkä seksifantasioita. Minulle se on ihan samantekevää. Itsekin katselen uimahallissa naisten tiukkoja perseitä ja jonkin verran tissejäkin.

        No vitsi, vitsi!

        Ei minua kiinnosta tiirailla kenenkään takalistoja, on aivan muunlaiset fetissit. Enkä edes harrasta uimahallissa käymistä.

        Ainoa uimisen muoto, josta voisin pitää, on avantouinti. Alan ehkä harrastaa sitä ensi talvena, ellei ole liikaa stressiä, eikä tarvitse pelätä että pumppu tilttaa sen vuoksi.


    • kerettiläinen-

      >> Alkoholissa on paljon kaloreita. 12 kaljaa tai pullo tiukkaa viinaa lihottaa. Pilvessä ei ole lainkaan kaloreita. <<

      Alkoholi sopii siis paremmin keskikehonrakentajille.

      Siitä saa myös sopivasti energiaa yöjuoksuihin ja syrjähyppyihin, kun taas pilvessä löhötään vaan sohvalla ja hekotellaan. Tosin harjaantuvathan siinä hekotellessa vatsalihakset.

      :-D

      • iloinen_naurajaa

        Pilvi kyllä lisää ruokahalua ja saa herkut maistumaan kaksi kertaa paremmalta kuin normaalisti. Hyvä siis varata vaikka hedelmiä syötäväksi kun polttelee. Kerran söin suklaalevyn kahdessa minuutissa...


    • Tyhmempi luulis ettei kumpikaan pahemmin sovi.

      • iloinen_naurajaa

        Arnold Schwarzenegger jopa treenasi kuntosalilla aina joskus pilvessä. Ei mitään haittavaikutuksia jos ei hyötyjäkään.


    • pyhpyhjapyh

      Aloittajan valheet eivät hetkauta eivätkä kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      258
      3828
    2. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      66
      1437
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      42
      1312
    4. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      69
      1162
    5. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1061
    6. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      1020
    7. Mitä muka hyvää kaivatussasi on?

      Kysymys otsikossa
      Ikävä
      42
      839
    8. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      359
      828
    9. Onko kaivattusi

      ressukka? Miten on?
      Ikävä
      37
      826
    10. Vuoden loppuun asti kaipaan

      Enkä katso sinä aikana muihin suuntiin. Jos tämä juttu ei etene mihinkään nykyisestä, niin unohdan sinut. En päätä ystäv
      Ikävä
      68
      795
    Aihe