Seura teki kyselyn Kepun kansanedustajien ja piirijärjestöjen puheenjohtajien keskuudessa.
46:sta tavoitetusta kansanedustajasta 4 halusi Vanhasen jatkavan puheenjohtajana, 17 ei halunnut, 25 ei halunnut ottaa kantaa Vanhasen ehdokkuuteen. 13 nimesi Pekkarisen ehdokkaakseen, jokaisella muulla oli 4 tai vähemmän kannattajia.
Piirijärjesöjen 15:sta puheenjohtajasta 1 kannatti Vanhasta ja 8 Pekkarista, 6 ei julkaissut kantansa ja yksi kannatti Lehtomäkeä.
Olen ollut oikeassa kun olen kauan kirjoittanutVanhasen menettäneen kannatuksensa puolueensa piirissä.
Vanhasen kannatus romahti
4
222
Vastaukset
- oivahärkönen
Jutussasi on vain Lipposen nimen tilalle pantu Vanhanen.
Vanhanen on maan suosituin poliitikko. Häntä ei kepunkaan pidä asettaa presidenttiehdokkaaksi, sillä maa tarvitsee pääministerin. Pääministerin tehtävä on nykyisen perustuslain mukaan tärkeämpi kuin presidentin.- Oivariini
Kepun likaisten temppujen osaston uskollinen soturi Oiva taas yrittää vääntää mustaa valkoiseksi.
Vanhanen ei ole maan suosituin poliitikko ja hänen suosionsa oman puolueen sisälläkin alkaa rapista. - Kokeile totuutta välillä
Oivariini kirjoitti:
Kepun likaisten temppujen osaston uskollinen soturi Oiva taas yrittää vääntää mustaa valkoiseksi.
Vanhanen ei ole maan suosituin poliitikko ja hänen suosionsa oman puolueen sisälläkin alkaa rapista.Mitä "likaisten temppujen osasastoa" siinä oli kun Oiva kertoi vain totuuden.
Tuo Seuran juttu koski todellakin demareita ja heidän tulevaa puoluekokoustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118