Kahdestakin syystä.
Karjalan palauttamisen vaatimus olisi hyvä pelinavaus. Jos todellakin sotien voittajavaltiot pakotettaisi luopumaan valloittamistaan alueista, into sotimiseen vähenisi merkittävästi.
Toinen syy on, että jos kaikki olisivat samanalaisia, kuin tämä porukka, olisi kaikki suuret sodat vielä käymättä. Ei olisi ruutia.
Nobelin rauhanpalkinto palauttajille
Aidosti_avarakatseinen
4
275
Vastaukset 4
- revalismia
Mistä lähtien varastetun omaisuuden palauttamisesta on palkintoja ja prenikoita jaettu?
Jos Niilo ryöstää K-kaupan ja jää kiinni, Niilo ei saa Nobelia vaan joutuu lukemaan tiilenpäitä. - Avartunut
Olet oikeassa. Parempi olla palauttamatta, mutta Niilolle tukkapöllyä olan takaa.
- Bror-Erik1974odin
Ja palauttajille Hööbelin luunappi otsikkoon muistutukseksi todellisuudesta jota elämme. :) Da!
- beethooven
Juu palautetaan Karjala ja samalla koko muukin Suomi osaksi Ruotsia mitä se oli yli 600 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493