Kuinka usein olet sanonut nämä sanat lapsellesi?

nuori.äiti

"Minä rakastan sinua"

Niin?

18

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertaan useaan viikos

• Leonid_Brezhnev

Kummallekaan pojalleni, Lääkelehtiselle ja Genio Mentelle, ei ole ollut aihetta sanoa koskaan mitään kaunista.

• En koskaan...

• Aika usein kun olivat pieniä, mutta huomaan nyt kun ovat murrosiässä että se on jo vaikeampaa.

• Aikalailla päivittäin. En usko, että kovin montaa päivää on kun en olisi sanonut vähintäänkin rakas lapseni... Tunteita tarvii näyttää ja ääneen sanoa, niinkaun kun se on mahdollista. Kukaan ei elä ikuisesti. Eikä voi vaan olettaa, kyllä se varmaan tietää. Mä myös toivon että lapseni oppivat näyttämään tunteitaan ja rakastamaan lämmöllä ja sanoilla sen myös ilmaisemaan rakastamilleen ihmisille.

• mariottila

Mites sun Whatsapp -suhde laskinväärinin kanssa etenee? Onko tullut lisää mielikuvituslap.. öh, . siis lisää lapsia? ;)

• mariottila kirjoitti:

Mites sun Whatsapp -suhde laskinväärinin kanssa etenee? Onko tullut lisää mielikuvituslap.. öh, . siis lisää lapsia? ;)

Sulle se kaikki on mielikuvitusta, mikä muille on mahdollista ja todellista elämää. 💐

• zönggö kirjoitti:

Sulle se kaikki on mielikuvitusta, mikä muille on mahdollista ja todellista elämää. 💐

uSKON ETTÄ EDELLINEN TARKOITTI VAIN SINUA EIKÄ MUITA. Oho, cl villiintyi.

Minäkään en jaksa uskoa mieheesi tai lapsiisi. Kuvittelet ne, ja nyt ne on todellisuutta mielessäsi.

• runontaia kirjoitti:

uSKON ETTÄ EDELLINEN TARKOITTI VAIN SINUA EIKÄ MUITA. Oho, cl villiintyi.

Minäkään en jaksa uskoa mieheesi tai lapsiisi. Kuvittelet ne, ja nyt ne on todellisuutta mielessäsi.

Runontaia, tässä puhelimen näytöllä näkyy noi isot ja pienet l ja i kirjaimet paremmin, kun läppärin näytöllä. Sinä peeloilet täällä näköjään monella nimimerkillä.

• zönggö kirjoitti:

Runontaia, tässä puhelimen näytöllä näkyy noi isot ja pienet l ja i kirjaimet paremmin, kun läppärin näytöllä. Sinä peeloilet täällä näköjään monella nimimerkillä.

Oli mikä oli, mutta kyllä se oikeassa on. Sinun perheesi on - fantasiaa :) Mutta siinä ole mitään pahaa. Kunhan et nyt ihan sekoisi sen skypesuhteesi kanssa. Yrittäisit joskus tavata sen miehen irl.

• eIisakettu kirjoitti:

Oli mikä oli, mutta kyllä se oikeassa on. Sinun perheesi on - fantasiaa :) Mutta siinä ole mitään pahaa. Kunhan et nyt ihan sekoisi sen skypesuhteesi kanssa. Yrittäisit joskus tavata sen miehen irl.

Höpön höpön ei paljon fantasialta tunnu, tässä nuhaista lastani nukutellessa. 😃

• zönggö kirjoitti:

Höpön höpön ei paljon fantasialta tunnu, tässä nuhaista lastani nukutellessa. 😃

Otat sen mielikuvitusvaihteen pois päältä, niin nuhainen lapsikin häviää kuin taikaiskusta ;) Ei kai sitä tarvitse koko ajan leikkiä kotia.

• murriperkeIe kirjoitti:

Otat sen mielikuvitusvaihteen pois päältä, niin nuhainen lapsikin häviää kuin taikaiskusta ;) Ei kai sitä tarvitse koko ajan leikkiä kotia.

Mielikuvitus ei liity tähän mitenkään, eikä ole erityisen riemukasta muutenkaan toisen ollessa yhtenään kipeä. 😕kurjaa tää on kun ei voi taikoa toista terveeksi.

• eIisakettu kirjoitti:

Nyt eiisakettu herkiät kiusaamasta zönggöä ja muita palstalaisia!

Koivuvitsalla räpsyttelen paljaille pakaroillesi ja jos ei muu auta, sinut kohta arestiin laitan.

• lavjuumeininki.rulets

Olen sanonut monesti kun olivat pieniä ja myös nytten kun ovat isoja :)

• Elluhalloyb

Käytän lausetta erittäin harvoin...
      Lapseni tietävät...toivottavasti..
      Täytyy kysyä.....❤

• Ninxxu

Mun vanhemmat ei oo ikinä sanonu...

• omassaelämässäni

Sanon silloin tällöin, että olet tärkeä minulle juuri sellaisena kuin olet ja sen lisäksi halaan usein. Sanon myös sen että minulle omat lapset ovat tärkeintä elämässäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73