"Minä rakastan sinua"
Niin?
Kuinka usein olet sanonut nämä sanat lapsellesi?
18
246
Vastaukset
Kertaan useaan viikos
- Leonid_Brezhnev
Kummallekaan pojalleni, Lääkelehtiselle ja Genio Mentelle, ei ole ollut aihetta sanoa koskaan mitään kaunista.
En koskaan...
Aika usein kun olivat pieniä, mutta huomaan nyt kun ovat murrosiässä että se on jo vaikeampaa.
Aikalailla päivittäin. En usko, että kovin montaa päivää on kun en olisi sanonut vähintäänkin rakas lapseni... Tunteita tarvii näyttää ja ääneen sanoa, niinkaun kun se on mahdollista. Kukaan ei elä ikuisesti. Eikä voi vaan olettaa, kyllä se varmaan tietää. Mä myös toivon että lapseni oppivat näyttämään tunteitaan ja rakastamaan lämmöllä ja sanoilla sen myös ilmaisemaan rakastamilleen ihmisille.
- mariottila
Mites sun Whatsapp -suhde laskinväärinin kanssa etenee? Onko tullut lisää mielikuvituslap.. öh, . siis lisää lapsia? ;)
mariottila kirjoitti:
Mites sun Whatsapp -suhde laskinväärinin kanssa etenee? Onko tullut lisää mielikuvituslap.. öh, . siis lisää lapsia? ;)
Sulle se kaikki on mielikuvitusta, mikä muille on mahdollista ja todellista elämää. 💐
zönggö kirjoitti:
Sulle se kaikki on mielikuvitusta, mikä muille on mahdollista ja todellista elämää. 💐
uSKON ETTÄ EDELLINEN TARKOITTI VAIN SINUA EIKÄ MUITA. Oho, cl villiintyi.
Minäkään en jaksa uskoa mieheesi tai lapsiisi. Kuvittelet ne, ja nyt ne on todellisuutta mielessäsi.runontaia kirjoitti:
uSKON ETTÄ EDELLINEN TARKOITTI VAIN SINUA EIKÄ MUITA. Oho, cl villiintyi.
Minäkään en jaksa uskoa mieheesi tai lapsiisi. Kuvittelet ne, ja nyt ne on todellisuutta mielessäsi.Runontaia, tässä puhelimen näytöllä näkyy noi isot ja pienet l ja i kirjaimet paremmin, kun läppärin näytöllä. Sinä peeloilet täällä näköjään monella nimimerkillä.
zönggö kirjoitti:
Runontaia, tässä puhelimen näytöllä näkyy noi isot ja pienet l ja i kirjaimet paremmin, kun läppärin näytöllä. Sinä peeloilet täällä näköjään monella nimimerkillä.
Oli mikä oli, mutta kyllä se oikeassa on. Sinun perheesi on - fantasiaa :) Mutta siinä ole mitään pahaa. Kunhan et nyt ihan sekoisi sen skypesuhteesi kanssa. Yrittäisit joskus tavata sen miehen irl.
eIisakettu kirjoitti:
Oli mikä oli, mutta kyllä se oikeassa on. Sinun perheesi on - fantasiaa :) Mutta siinä ole mitään pahaa. Kunhan et nyt ihan sekoisi sen skypesuhteesi kanssa. Yrittäisit joskus tavata sen miehen irl.
Höpön höpön ei paljon fantasialta tunnu, tässä nuhaista lastani nukutellessa. 😃
zönggö kirjoitti:
Höpön höpön ei paljon fantasialta tunnu, tässä nuhaista lastani nukutellessa. 😃
Otat sen mielikuvitusvaihteen pois päältä, niin nuhainen lapsikin häviää kuin taikaiskusta ;) Ei kai sitä tarvitse koko ajan leikkiä kotia.
murriperkeIe kirjoitti:
Otat sen mielikuvitusvaihteen pois päältä, niin nuhainen lapsikin häviää kuin taikaiskusta ;) Ei kai sitä tarvitse koko ajan leikkiä kotia.
Mielikuvitus ei liity tähän mitenkään, eikä ole erityisen riemukasta muutenkaan toisen ollessa yhtenään kipeä. 😕kurjaa tää on kun ei voi taikoa toista terveeksi.
eIisakettu kirjoitti:
Nyt eiisakettu herkiät kiusaamasta zönggöä ja muita palstalaisia!
Koivuvitsalla räpsyttelen paljaille pakaroillesi ja jos ei muu auta, sinut kohta arestiin laitan.
- lavjuumeininki.rulets
Olen sanonut monesti kun olivat pieniä ja myös nytten kun ovat isoja :)
- Elluhalloyb
Käytän lausetta erittäin harvoin...
Lapseni tietävät...toivottavasti..
Täytyy kysyä.....❤ - Ninxxu
Mun vanhemmat ei oo ikinä sanonu...
- omassaelämässäni
Sanon silloin tällöin, että olet tärkeä minulle juuri sellaisena kuin olet ja sen lisäksi halaan usein. Sanon myös sen että minulle omat lapset ovat tärkeintä elämässäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807