"Minä rakastan sinua"
Niin?
Kuinka usein olet sanonut nämä sanat lapsellesi?
18
283
Vastaukset
Kertaan useaan viikos
- Leonid_Brezhnev
Kummallekaan pojalleni, Lääkelehtiselle ja Genio Mentelle, ei ole ollut aihetta sanoa koskaan mitään kaunista.
En koskaan...
Aika usein kun olivat pieniä, mutta huomaan nyt kun ovat murrosiässä että se on jo vaikeampaa.
Aikalailla päivittäin. En usko, että kovin montaa päivää on kun en olisi sanonut vähintäänkin rakas lapseni... Tunteita tarvii näyttää ja ääneen sanoa, niinkaun kun se on mahdollista. Kukaan ei elä ikuisesti. Eikä voi vaan olettaa, kyllä se varmaan tietää. Mä myös toivon että lapseni oppivat näyttämään tunteitaan ja rakastamaan lämmöllä ja sanoilla sen myös ilmaisemaan rakastamilleen ihmisille.
- mariottila
Mites sun Whatsapp -suhde laskinväärinin kanssa etenee? Onko tullut lisää mielikuvituslap.. öh, . siis lisää lapsia? ;)
mariottila kirjoitti:
Mites sun Whatsapp -suhde laskinväärinin kanssa etenee? Onko tullut lisää mielikuvituslap.. öh, . siis lisää lapsia? ;)
Sulle se kaikki on mielikuvitusta, mikä muille on mahdollista ja todellista elämää. 💐
zönggö kirjoitti:
Sulle se kaikki on mielikuvitusta, mikä muille on mahdollista ja todellista elämää. 💐
uSKON ETTÄ EDELLINEN TARKOITTI VAIN SINUA EIKÄ MUITA. Oho, cl villiintyi.
Minäkään en jaksa uskoa mieheesi tai lapsiisi. Kuvittelet ne, ja nyt ne on todellisuutta mielessäsi.runontaia kirjoitti:
uSKON ETTÄ EDELLINEN TARKOITTI VAIN SINUA EIKÄ MUITA. Oho, cl villiintyi.
Minäkään en jaksa uskoa mieheesi tai lapsiisi. Kuvittelet ne, ja nyt ne on todellisuutta mielessäsi.Runontaia, tässä puhelimen näytöllä näkyy noi isot ja pienet l ja i kirjaimet paremmin, kun läppärin näytöllä. Sinä peeloilet täällä näköjään monella nimimerkillä.
zönggö kirjoitti:
Runontaia, tässä puhelimen näytöllä näkyy noi isot ja pienet l ja i kirjaimet paremmin, kun läppärin näytöllä. Sinä peeloilet täällä näköjään monella nimimerkillä.
Oli mikä oli, mutta kyllä se oikeassa on. Sinun perheesi on - fantasiaa :) Mutta siinä ole mitään pahaa. Kunhan et nyt ihan sekoisi sen skypesuhteesi kanssa. Yrittäisit joskus tavata sen miehen irl.
eIisakettu kirjoitti:
Oli mikä oli, mutta kyllä se oikeassa on. Sinun perheesi on - fantasiaa :) Mutta siinä ole mitään pahaa. Kunhan et nyt ihan sekoisi sen skypesuhteesi kanssa. Yrittäisit joskus tavata sen miehen irl.
Höpön höpön ei paljon fantasialta tunnu, tässä nuhaista lastani nukutellessa. 😃
zönggö kirjoitti:
Höpön höpön ei paljon fantasialta tunnu, tässä nuhaista lastani nukutellessa. 😃
Otat sen mielikuvitusvaihteen pois päältä, niin nuhainen lapsikin häviää kuin taikaiskusta ;) Ei kai sitä tarvitse koko ajan leikkiä kotia.
murriperkeIe kirjoitti:
Otat sen mielikuvitusvaihteen pois päältä, niin nuhainen lapsikin häviää kuin taikaiskusta ;) Ei kai sitä tarvitse koko ajan leikkiä kotia.
Mielikuvitus ei liity tähän mitenkään, eikä ole erityisen riemukasta muutenkaan toisen ollessa yhtenään kipeä. 😕kurjaa tää on kun ei voi taikoa toista terveeksi.
eIisakettu kirjoitti:
Oli mikä oli, mutta kyllä se oikeassa on. Sinun perheesi on - fantasiaa :) Mutta siinä ole mitään pahaa. Kunhan et nyt ihan sekoisi sen skypesuhteesi kanssa. Yrittäisit joskus tavata sen miehen irl.
Nyt eiisakettu herkiät kiusaamasta zönggöä ja muita palstalaisia!
Koivuvitsalla räpsyttelen paljaille pakaroillesi ja jos ei muu auta, sinut kohta arestiin laitan.
- lavjuumeininki.rulets
Olen sanonut monesti kun olivat pieniä ja myös nytten kun ovat isoja :)
- Elluhalloyb
Käytän lausetta erittäin harvoin...
Lapseni tietävät...toivottavasti..
Täytyy kysyä.....❤ - Ninxxu
Mun vanhemmat ei oo ikinä sanonu...
- omassaelämässäni
Sanon silloin tällöin, että olet tärkeä minulle juuri sellaisena kuin olet ja sen lisäksi halaan usein. Sanon myös sen että minulle omat lapset ovat tärkeintä elämässäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483