Kilvoittelusta Teuvolle!

Matkalainenkysyy

Lainaat Jeesuksen sanoja kilvoittelun merkityksestä. Siinä teet oikein. Jeesuksen sanat ovat niin & aamen.

Mutta. Miten on oman kilvoittelusi laita?

Sinun kirjoittelusi palstalla on suorastaan järkyttävää.
Herjaat ja solvaat muita, jotka asiallisesti kirjoittavat, kirjoitat hävyttömiä, kuten imurin suosittelu itsetyydytysvälineenä, valehtelet, etkä pidä lupauksiasi jne.
Ovatko tällaiset harjoittamasi asiat ( lue: typeryydet ) mielestäsi sitä kilvoittelua, josta Jeesus puhui?

82

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinmuistelen

      Aikoinaan fariseuksista Jeesus sanoi jotenkin niin, että tehkää heidän sanojen, mutta ei heidän tekojensa mukaan.

      • Sitähänminnäi

        Niinpä taisi sanoa


    • Niinpäsniinpäsniinpäs

      Niinpä!

      • Niinpä.niin.niin.niin

        Niinpä niin


      • Hallelujaa

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


    • ei-lahkoihin

      Etkö tiennyt, että kilvoittlu on sisäistä kamppailua, jonka vain Jumala voi arvioida.

      Ihminen näkee ulkopuolen, mutta Jumala näkee ihmisen sielun.

      Olen sitä mieltä, että Teuvo on Jumalan mielen mukainen mies.

      • Matkalainenvastaa

        Olen samaa mieltä siitä, että vain Jumala tietää, mitä ihmisen sisimmässä on. Siksipä ihmettelenkin, miksi Teuvo lihallisessa "viisaudessaan" tuomitsee Jeesuksen armahtamia ihmisiä helvettiin. Hänellä sitä oikeutta ei ole ja vieläpä Jeesus itse on kieltänyt kadotustuomion lausumisen! Teuvo ei siitä kiellosta välitä!
        Toisekseen, Teuvo on lukuisten tapausten perusteella osoittanut sen, ettei hänellä ole kilvoittelevaa mieltä laisinkaan. "Miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä".


      • ei-lahkoihin
        Matkalainenvastaa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä siitä, että vain Jumala tietää, mitä ihmisen sisimmässä on. Siksipä ihmettelenkin, miksi Teuvo lihallisessa "viisaudessaan" tuomitsee Jeesuksen armahtamia ihmisiä helvettiin. Hänellä sitä oikeutta ei ole ja vieläpä Jeesus itse on kieltänyt kadotustuomion lausumisen! Teuvo ei siitä kiellosta välitä!
        Toisekseen, Teuvo on lukuisten tapausten perusteella osoittanut sen, ettei hänellä ole kilvoittelevaa mieltä laisinkaan. "Miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä".

        Teuvon kaltaisen profeetan antamat sanat syntisille ovat varoituksia väärästä tiestä, eivät ne ole tuomioita. Viimeinen tuomio tapahtuu myöhemmin. Lahkohenkesi pistää sinut valhettelemaan ja rienaamaan pyhää miestä, Teuvoa.

        Hes. 3:18

        Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.


      • Matkalainenvastaa
        ei-lahkoihin kirjoitti:

        Teuvon kaltaisen profeetan antamat sanat syntisille ovat varoituksia väärästä tiestä, eivät ne ole tuomioita. Viimeinen tuomio tapahtuu myöhemmin. Lahkohenkesi pistää sinut valhettelemaan ja rienaamaan pyhää miestä, Teuvoa.

        Hes. 3:18

        Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

        En voi muuta sanoa kuin että heppoisen kevyttä ja eksynyttä on suniteologia.


      • ei-lahkoihin

        Elät pimeydessä.

        Teuvon kautta Pyhä Henki tuo esille synnin, vanhurskauden ja TUOMION.

        Totuuden julistus siis käsittää myös tuomion julistamisen, kuten Teuvo ihan oikein tekee kaltaisillesi.


      • Ettäsillätavalla
        ei-lahkoihin kirjoitti:

        Elät pimeydessä.

        Teuvon kautta Pyhä Henki tuo esille synnin, vanhurskauden ja TUOMION.

        Totuuden julistus siis käsittää myös tuomion julistamisen, kuten Teuvo ihan oikein tekee kaltaisillesi.

        Kun kerran suniteologia on sellaista kuin esim. äskettäin kävi ilmi sinun kommentistasi Ilmestyskirjan joukosta, jota kukaan ei voi lukea, niin silloin ei myöskään auta Jeesuksen kieltoa rikkomallakaan uskottavuutta lisätä.
        Olet erittäin helposti harhaanjohdettavissa oleva ihminen, kun Sanan tuntemuksesi on noin huonoa.


      • syntivanhurskaustuomio
        ei-lahkoihin kirjoitti:

        Elät pimeydessä.

        Teuvon kautta Pyhä Henki tuo esille synnin, vanhurskauden ja TUOMION.

        Totuuden julistus siis käsittää myös tuomion julistamisen, kuten Teuvo ihan oikein tekee kaltaisillesi.

        Kun Pyhä Henki ilmoittaa synnin, vanhurskauden ja tuomion, se ilmoittaa, että

        - synti on siinä, että ei uskota Jeesuksen olevan Jumalan Poika ja luvattu Messias
        - vanhurskaus on Jumalan valmistama lapsenoikeus ja pelastus Jeesuksessa, uskossa Häneen
        - tuomio on siinä, että koko maailma joutuu viimeiselle tuomiolle, ja on oikeastaan jo tuomittu, koska Jumala luo Jeesuksen kautta uudet taivaat ja uuden maan

        Siteeraamallasi raamatunkohdalla ei siis tarkoiteta sitä, että yksittäinen ihminen kuten Teuvo, oman lihansa mukaisesti huiskii ilmoittelemassa ja määrittelemässä olettamiansa muiden ihmisten syntejä ja sitä ovatko nämä jumalalle kelpaavia vai jumalattomia. Teuvohan on julistellut jopa sellaista, että jonkun palstakeskustelukumppanin nimi ei koskaan ollut kirjoitettunakaan elämän kirjaan... kävikö taivaassa katsomassa kirjat?


    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

      • KiitosJeesusAamen

        "Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."


    • Sitäsopiikysellä

      Sitä sopii kysellä!

    • violaluna17

      Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään.

    • Tuomionodotus

      Pilkkaajien käy huonosti!

    • Niinsevaanonpi

      No niinhän se on.

      • Joopa.se.joo

        Sano...


    • Jeesusarmahtaa

      Matkalaulu. Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa hänen teillänsä.

      • Kertosäe

        Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa hänen teillänsä.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

      • KiitosJeesukselle

        "Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista."


      • Niintottaniintotta

        "Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista."


    • Ihmetteleväkummasteleva

      Sitä olen minä ihmetellyt.

      • Hämmästyttääkummastuttaa

        Maailmassa monta on ihmellistä asiaa.


    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä!

    • Voivoivoiteuvoa

      Teuvo on umpisokea näkemään omia syntejään!

    • Jeesusarmahtaa

      Iloitkaat te taivaat, riemuitse sinä maa, kiittäkäät te vuoret ihastuksella; sillä Herra on kansaansa lohduttanut, ja on raadollisiansa armahtanut.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

    • KiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoit, että suostuit Saatanalle heitetyksi. Ilman tuota emme olisi koskaan saaneet tietää minkälainen paskiainen Teuvo totuuden henki oikein on, kun sen vallassa 14 vuotta kuljit.

      Samalla pääsit palaamaan meidän oikeiden jumalanlasten uskoon, ja kokemaan minkälaista on elää kun sydän on täynnä syntiä ja saastaa, ja kuitenkin saa olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen.

    • Voivoivoiteuvoa

      Nykyisin Teuvo kirjoittaa toisten nimimerkeillä, kuten Jarin. Törkeetä!!!

      • Se.on.totta

        Se on totta.


    • AamenKiitosDevoit

      Kiitos Devoitille, että tulit heitetyksi Saatanalle, ja aloit hänen opastuksella tutkia Raamattua.

      Ilman sinua emme olisi koskaan saanet tietää, että Jumalan lähettämä raju eksytys onkin Jeesuksen Pyhä Henki, jota myös Totuuden Hengeksi kutsutaan.

    • Joopasjoopasjoo

      Joopas!

    • Huononäköinen

      Missä mahtaa Teuvo olla, kun en löydä häntä enää mistään puskasta?

      • omilla.palstoillaan

        Eipä taida Teuvo Suni enää näillä palstoilla kirjoitella.


      • Höpöhöpöhöps
        omilla.palstoillaan kirjoitti:

        Eipä taida Teuvo Suni enää näillä palstoilla kirjoitella.

        Nytkin kirjoitit.


      • amenjaniinon

        Lestadiolaiset ovat harhaoppisia. Perinneyhdistys ja henkilökultti.


      • Näinsehommaetenee
        amenjaniinon kirjoitti:

        Lestadiolaiset ovat harhaoppisia. Perinneyhdistys ja henkilökultti.

        "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"


    • ei-lahkolain

      Teuvo on hyvän kilvoituksen kilvoitellut ja oikean uskon pitänyt.

      Hurmahenkien ja lahkolaisten tulisi jättää jo Teuvo rauhaan.

      • Teuvotunnistettu

        Kyllä olet hyvän kilvoittelun tehnyt Teuvo, mutta saatanalle.


      • Aamenta
        Teuvotunnistettu kirjoitti:

        Kyllä olet hyvän kilvoittelun tehnyt Teuvo, mutta saatanalle.

        Pukkaa


      • Akeellista
        Aamenta kirjoitti:

        Pukkaa

        Omille typeryyksillesi aamentelet:)


      • Muistapeukuttaa
        Akeellista kirjoitti:

        Omille typeryyksillesi aamentelet:)

        Ja sinä peukutat uskollisesti omia juttujasi.


    • Muistuttaja
      • Enoleteuvonrobotti

        Teuvon totuus on saatanan ilosanomaa kadotetuille, kun eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen joka on :

        VEREN VOIMA!


      • Aamenta
        Enoleteuvonrobotti kirjoitti:

        Teuvon totuus on saatanan ilosanomaa kadotetuille, kun eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen joka on :

        VEREN VOIMA!

        Pukkaa


      • 24.03

        "Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus"


      • Teuvotunnistettu
        24.03 kirjoitti:

        "Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus"

        Ja se anteeksiantamus tulee vain ja ainoastaan Jeesuksen vuodattaman veren tähden.


    • Muistuttaja

      Jättäkää jo Teuvo rauhaan. Ettekö luota teidän rakkaan AIMO pappimme kolminkertaiseen julistukseen Teuvolle:

      "Helvettiin menet, kun et ole meidän joukossa tunnustamassa syntejäsi. Sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia, ja vain meillä on oikeus Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä antaa ihmisille syntejä anteeksi."

      Tätä samaa julistaa myös isiemme uskoon palannut Jari, kun hän puhuu uskomme perustasta; VEREN VOIMASTA.

      • Teuvotunnistettu

        Teuvo, kristillinen usko perustuu Kristuksen veriuhriin syntiemme edestä. Naljailet aina että vain lestadiolaiset turvaavat vereen. Asia ei ole niin, vaan kaikki kristityt tekevät niin. Jos eivät tee niin he ovat kaltaisiasi okkultisteja.


      • Näinse
        Teuvotunnistettu kirjoitti:

        Teuvo, kristillinen usko perustuu Kristuksen veriuhriin syntiemme edestä. Naljailet aina että vain lestadiolaiset turvaavat vereen. Asia ei ole niin, vaan kaikki kristityt tekevät niin. Jos eivät tee niin he ovat kaltaisiasi okkultisteja.

        Menee


      • KiitosJeesukselle

        "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."


      • AamenkiitosJeesus

        "Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."


      • Kiitosaamiaisesta
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."

        Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.


    • glgklj

      Kevään tullen kilsikkapuut joutuu taas valmaan kilvoittelemaan, pelhanan ötökät.

    • bertilperversson

      Kuka helvetin Teuvo??

      • Näinpä

        Oikeinpa tiesit, hän on Helvetin Teuvo.


      • Oikeammmin
        Näinpä kirjoitti:

        Oikeinpa tiesit, hän on Helvetin Teuvo.

        Teuvo on saatananteuvo.


      • KiitosJeesukselle

        "jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit"


    • KiitosJeesusAamen

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

    • Hämmästynyt

      Lukekaa tämän ketjun toinen viesti, ja arvioikaa onko viestien kirjoittaja Jeesuksen vai paholaisen asialla?

    • AamenKiitosDevoit

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Veren voimalla vaeltavat."

    • Nykyhistoriaa

      Nostetaanpa ylös, että harras uskovainen/ uskovaiset saavat muistella tuotoksiaan, 2.viesti alusta.

      • AamenkiitosJeesus

        Olen samaa mieltä kanssasi, koska tästä hän ei ole pystynyt poistattamaan tuota herjauslistaansa, jonka Teuvo Suni on ansiokkaasti tallentanut, ja on siellä minunkin kiitoskommentteja.


    • Toteavainen

      Pidetään esillä. Jospa Teuvo viimeinkin aloittasi kilvoittelun ja veren naukkailun

    • SitäOdotan

      Kohta on yö. Otetaan vielä esille, jos Teuvo kilvoittelu vaikka alkaisi tänä iltana.

    • KiitosJeesusAamem

      "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

      • KiitosJeesusAamen

        Mutta eipä ole enää tullut meitä isiemme uskossa vaeltavia kyykäärmeen sikiöiksi haukkumaan:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi.
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "


      • AamenkiitosJeesus
        KiitosJeesusAamen kirjoitti:

        Mutta eipä ole enää tullut meitä isiemme uskossa vaeltavia kyykäärmeen sikiöiksi haukkumaan:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi.
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "

        Niin Teuvo. Hyvä kysymys. Miten voisit välttää? Tekemällä parannuksen!


    • Huononäköinen

      Antakaa Teuvo vaan höristä.

      Eipä ole tämäkään enää tullut meitä Saatanaoiksi haukkumaan:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "

    • VerenVoima

      Vieläkään et ole kilvoitellut niin, että veri vuotaisi!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe