Onko kokemuksia kessulan elikkäs seinäjoen kesä siirtolan lasten leireistä? millaiset työntekijät? kannattaako lapsi tuonne lähettää? mitä siellä tapahtuu?
kessula kokemuksia?
10
421
Vastaukset
- KeljuKKojoottiKKK
- töissä siellä on nuoria aikuisia (mukavia)
- mukavaa tekemistä lapsille
- helvetisti hyttysiä
- ei nettiä
- en maksais - sundmann
noi nyt on ollu aina paikkakunnnasta riippumatta sellasia lasten avovankiloita ei millään pahalla
- hansteri
Useampina vuosina olen ollut siellä aiemmin ja kyllä siellä aina viihtyi hyvin, minä ainakin. Toimintaa oli joka päivälle erilaista ja aika ei käynyt pitkäksi. Oli sauna ja uimaan pääsi, ruoka oli ihan ok eikä jouduttu puita pilkkomaan koko aikaa.
- Anonyymi
Tää on nyt tosi myöhään kirjoitettu mutta jos joku tän kumminki lukua.
Oon ite ollu nyt 5 vuotta kessulassa ja joka vuosi on ollu tosi hyvä leiri, hyvät ohjaajat, hyvät ruuat yms eikä oo kertaakaan ollu tylsää ja joka päivä on ollu eri teema jonka mukaan on päässy tekemään ja kiertämään eri pisteillä kaikenlaista ohjelmaa! Eli suosittelen kannattaa mennä:) - Anonyymi
Perusarvot eli koti, uskonto ja isänmaa ovat sopivasti edustettuna myös, mikä on tärkeää.
- Anonyymi
Mitkä lääkkeet nyt käytössä?
- Anonyymi
Muumit ei laaksossa talvi tulossa
- Anonyymi
Mikä neuvoksi?
- Anonyymi
Minä en uskaltaisi päästää lasta minnekään leirille, ettei käy niin kuin Honkiniemessä viime kesänä.
- Anonyymi
Sinulla tuskin on lapsia÷
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401