pian Seinäjoella, MC Cannonbalssien kanssa tulee kisaa huumeiden levityksestä, kiristyksessä ja talousrikoksissa
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201706062200188943_u0.shtml
MC Outlaws Jyväskylään ,pian Seinäjoella
24
916
Vastaukset
- Huolestunutäiti1975
Poliisin pitää puuttua tuohon välittömästi ja oikeuslaitoksen kanssa
- priorisointia
Poliisi on huolissaan vihapuheista ja muslimeiden hyvinvoinnista, ei todellisita rikollisista.
- Anonyymi
No mitä ovat tuon uutisen mukaan tehneet sellaista, että poliisi voisi puuttua?
- vanhaukkeli
voi ny prk ll, eikö noita saara kurihin millää? Levittävät huumeita nuorille ja tekevät ALV kikkailua, voi mun äiree, ennen vanhaa noita olis viety kiiruussa saunan taakke
- monopolihinnat
Eikös se ole kuluttajalle hyvä että tulee kilpailua ja hinnat laskee? ;)
- tämonvarma
Ei saa eikä tule Seinäjoelle.
- SariNainen
Käykää sanomassa Punttiklubin porukalle ne äijät ei kumartele ketään siellä kuulemma todellisia miehiä ja niitten nenille ei varmaan hypitä.
- jesus_ku_oon_kova
" ne äijät ei kumartele ketään siellä kuulemma todellisia miehiä" EEHEEEHEHEHEHE.....
Kyykky(noin 30cm.) max.100kg penkki perse taivaassa max 60kg maastaveto(polviin saakka) max 100kg
Siinä sitä "todellisia miehiä" EEEEHEEEHEHEHEHE....
Ja tarkoitin näitä mopopoikia.- SariNainen
mä taas tarkoitan punttiklubin porukkaa en moottoripyöräporukkaa.aivan eri miehet kyseessä.
- apulöytyy
Paras vastine uusiin uhkiin ovat ne aikoinaan iltaisin ja öisin Seinäjoella partioineet kadunturvaajat, jotka tekivät vuosien ajan ansiokasta työtä kaupungin kaduilla. Hehän onnistuivat työssään erinomaisesti.
Eikö samaa porukkaa voisi nyt taas pyytää avuksi poistamaan kaupungin apajille pyrkivät uudet tulokkaat? - Anonyymi
Nytten näkyy outlows MC olevan seinämäessä
- Anonyymi
Lapppeenrantaan tuli ekaksi Sitten näihin muihin maalaiskaupunkeihin.
Tekevät bisnestä rakennus ravintola vartiointi aloilla ja rahoilla ostavat huumeita ja aseita.Pikkukylillekkin levittäytyvät kun poliiseja sieltä vähennetty - Anonyymi
Isot miehet kulkee liivit päällä
- Anonyymi
Jyväskylän Outlawsista puolet istuu linnassa huumekaupoista.Venäjän raja on kiinni joten ei Lappeenrannankaan chaptereillä kovin hyvin mee.Venäjän Outlawsit pysyy aidan takana
- Anonyymi
Isot miehet ,
- Anonyymi
Mitäs porukkaa on Last Way MC kun pyörivät viime viikonloppuna Seinäjoella?
- Anonyymi
Kuulostaa joltain rahtifirmalta , ajooko scaanialla?
- Anonyymi
Eikös kirkkovaltuustossamme ollut jengiläinen?
- Anonyymi
Ottaisin mielummin MC Outlawsin nurkille kuin holtittoman mamuista koostuvan katujengin.
- Anonyymi
Niinkö? Miksi valehtelet? Saatko hybridivaikuttamisestasi rahaa Venäjältä?
- Anonyymi
Mc Outlaws toimii myös Venäjällä Ihan rajan takana Viipurin Pietarin tienoilla.Nyt on portit kiinni Vironkautta pääsevät
- Anonyymi
Kuulemma Mc Lapuan peräkammarin kundit, meinaa laittaa tallin Seinäjoelle. Tällä Mc jengillä on hurjat kundit. Ajelee äitien ostamilla punaisilla kolmipyörillä ja päristelee ääniä
- Anonyymi
Ne onkin hyviä mopoja kun ei oo ketjuja mitä pitäis rasvata.Täältäkin löytyy yksi jos jotain kiinostaa.
- Anonyymi
Joo kuulin kans että Ruhaan perustetaan Outlawsien alakerho. Kourakin on harkinnassa,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844