Tarkastuslautakunta

iibris

Ilkkalehti uutisoi 7.7.17 että tarkastuslautakunta oli löytänyt kummallisuuksia esim. Kauhajoen kirjastosta.Kirjoja ei osaa päällystää kuin koulutetut kirjastovirkailijat ja sen saa tehdä vaikka ylitöinä koska ne laitetaan valmiiksi työvuorolistoihin.Kirjastotyö on ruumillisesti aika kevyttä elikkä kyllä niitä muutaman tunnin iltaisin päällystelee.Tämäkö on nyt sitten sitä tasapainottamisohjelmaa? SÄÄSTÖÄ!!! Tervonen kyllä sanoi hyvin että pienistä puroista ne säästöt lähtee,näinhän se vaan on.

19

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iibris

      Tarkoitin tietenkin 7.6.17

    • piiloporvari

      Kirjoittamattomat säännöt ja lait ovat Kauhajoen pelastus, sen tietää myös Päntäneen kokoomus.

    • nuuhteet

      kaupunginhallituskin sai nuuhteeta

      • kirjastossa_puhdistuksia

        Kirjasto on päivitettävä myllisläisillä


    • Ussein

      on niiin, että asiakkaita on vähemmän kuin henkilökuntaa kirjastossa, eikä niistäkään tartte ketään neuvoo eikä palvella kun lehtiä lukevat. itsepalveluna kirjatkin pääosin lainataan.

    • hyvääsaahalvalla

      Kauhajoella on loistava kirjasto, ja ainakin minä olen aina saanut hyvää palvelua.

      • iibris

        nyt ei olekkaan kyse palvelusta.


      • TervosenPimeäPuoli
        iibris kirjoitti:

        nyt ei olekkaan kyse palvelusta.

        Eipä ei! Kaupungin taloudenpito on holtitonta. Eikä se todellakaan johdu kirjastosta, vaan hallitusherroista.


    • Aikalail

      kauas pitäs mennä, että löytys palveluiltaan yhtä hyvä paikkakunta asua kuin mitä Kauhajoki tällä hetkellä on.

    • kriisikunta

      Nyt vaan on niin että Kauhajoki on pian kriisikunta niinku lehdestä on saanut lukea. Paljon ei saa enää velkaantua /per. asukas.Tämä ketjuhan lähti nimenomaan säästöistä mitä kirjastossa ei ole pystytty noudattamaan.

      • EiAutaVaikka

        kirjaston sulkisi, velka kasvaa mm. liikuntasalin remontista ja perhekeskuksen rakentamisesta yhteensä noin 7 miljoonalla!


    • Kepulaiset pyrkivät kokoomuslaisten tuella velkaannuttamaan kunnan, aivan pelkkää pahuuttaan.

    • ääsriveristä

      Miten ihmeessä Kauhajoesta on muutamassa vuodessa tullut kriisikunta ? Kun Jouko Virtanen jäi jokunen vuosi sitten eläkkeelle kunnanjohtajan virasta, oli Kauhajoki velaton ja talous oli hyvässä kunnossa. Rahaa on pantu menemään oikeen isoolla lusikalla viskoen....

      • NiinSeAika

        rientää: jokunen vuosi Jouko Virtasen eläkkeelle jäännistä tarkoittaa 19 vuotta! (1998)


    • tosiasiat

      Näin kävellään tarkastuslautakunta lyttyyn vaikka hallitus ei hoitanut asioita kuntoon. Pari valtuutettua eri mieltä mutta ei auta.Tarkastuslautakunta ei myöntänyt vastuuvapautta kaupunginjohtajalle eikä hallitukselle. Lautakunnassa pari kasvoa jotka eivät ilmeisesti miellytä valtuustoa.Ei ihme että asiat on kuinka on kun perseennuolijoita kerta ollaan.Kovin on pieneksi menny valtuustoporukka joka uskaltaa tosiasiat julkisesti tuoda esille.

      • IrwinPresidentiksi

        Näistä toista ei toivottua tarkastuslautakuntalaista kohtaan oli viime kunnallisvaalien alla aikamoinen ajojahti. Mutta kääntyikin ajojahdin kohteena olleen voitoksi. Ottaen huomioon hänen saamansa äänimäärä ja vertauslukunsa, olisi vaalitulosten mitätöintiä, jos hän ei uusisi pestiään tarkastuslautakunnassa.


      • tervonenviisas

        Niin totta kuin olla voi. Mutta, mitä tästä voi oppia on se, että kannattaa äänestää ja kattoo ketä äänestää! Ei muuta.


    • Ei ole kaikista kirjan päällystämiseenkään. Tervonen mukaan lukien.

    • ammattilainen83

      Kirjastossa on paljon sellaista työtä, mikä ei näy ulospäin. Monessa suomen kirjastossa on liian vähän työntekijöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe