Tarkastuslautakunta

iibris

Ilkkalehti uutisoi 7.7.17 että tarkastuslautakunta oli löytänyt kummallisuuksia esim. Kauhajoen kirjastosta.Kirjoja ei osaa päällystää kuin koulutetut kirjastovirkailijat ja sen saa tehdä vaikka ylitöinä koska ne laitetaan valmiiksi työvuorolistoihin.Kirjastotyö on ruumillisesti aika kevyttä elikkä kyllä niitä muutaman tunnin iltaisin päällystelee.Tämäkö on nyt sitten sitä tasapainottamisohjelmaa? SÄÄSTÖÄ!!! Tervonen kyllä sanoi hyvin että pienistä puroista ne säästöt lähtee,näinhän se vaan on.

19

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iibris

      Tarkoitin tietenkin 7.6.17

    • piiloporvari

      Kirjoittamattomat säännöt ja lait ovat Kauhajoen pelastus, sen tietää myös Päntäneen kokoomus.

    • nuuhteet

      kaupunginhallituskin sai nuuhteeta

      • kirjastossa_puhdistuksia

        Kirjasto on päivitettävä myllisläisillä


    • Ussein

      on niiin, että asiakkaita on vähemmän kuin henkilökuntaa kirjastossa, eikä niistäkään tartte ketään neuvoo eikä palvella kun lehtiä lukevat. itsepalveluna kirjatkin pääosin lainataan.

    • hyvääsaahalvalla

      Kauhajoella on loistava kirjasto, ja ainakin minä olen aina saanut hyvää palvelua.

      • iibris

        nyt ei olekkaan kyse palvelusta.


      • TervosenPimeäPuoli
        iibris kirjoitti:

        nyt ei olekkaan kyse palvelusta.

        Eipä ei! Kaupungin taloudenpito on holtitonta. Eikä se todellakaan johdu kirjastosta, vaan hallitusherroista.


    • Aikalail

      kauas pitäs mennä, että löytys palveluiltaan yhtä hyvä paikkakunta asua kuin mitä Kauhajoki tällä hetkellä on.

    • kriisikunta

      Nyt vaan on niin että Kauhajoki on pian kriisikunta niinku lehdestä on saanut lukea. Paljon ei saa enää velkaantua /per. asukas.Tämä ketjuhan lähti nimenomaan säästöistä mitä kirjastossa ei ole pystytty noudattamaan.

      • EiAutaVaikka

        kirjaston sulkisi, velka kasvaa mm. liikuntasalin remontista ja perhekeskuksen rakentamisesta yhteensä noin 7 miljoonalla!


    • Kepulaiset pyrkivät kokoomuslaisten tuella velkaannuttamaan kunnan, aivan pelkkää pahuuttaan.

    • ääsriveristä

      Miten ihmeessä Kauhajoesta on muutamassa vuodessa tullut kriisikunta ? Kun Jouko Virtanen jäi jokunen vuosi sitten eläkkeelle kunnanjohtajan virasta, oli Kauhajoki velaton ja talous oli hyvässä kunnossa. Rahaa on pantu menemään oikeen isoolla lusikalla viskoen....

      • NiinSeAika

        rientää: jokunen vuosi Jouko Virtasen eläkkeelle jäännistä tarkoittaa 19 vuotta! (1998)


    • tosiasiat

      Näin kävellään tarkastuslautakunta lyttyyn vaikka hallitus ei hoitanut asioita kuntoon. Pari valtuutettua eri mieltä mutta ei auta.Tarkastuslautakunta ei myöntänyt vastuuvapautta kaupunginjohtajalle eikä hallitukselle. Lautakunnassa pari kasvoa jotka eivät ilmeisesti miellytä valtuustoa.Ei ihme että asiat on kuinka on kun perseennuolijoita kerta ollaan.Kovin on pieneksi menny valtuustoporukka joka uskaltaa tosiasiat julkisesti tuoda esille.

      • IrwinPresidentiksi

        Näistä toista ei toivottua tarkastuslautakuntalaista kohtaan oli viime kunnallisvaalien alla aikamoinen ajojahti. Mutta kääntyikin ajojahdin kohteena olleen voitoksi. Ottaen huomioon hänen saamansa äänimäärä ja vertauslukunsa, olisi vaalitulosten mitätöintiä, jos hän ei uusisi pestiään tarkastuslautakunnassa.


      • tervonenviisas

        Niin totta kuin olla voi. Mutta, mitä tästä voi oppia on se, että kannattaa äänestää ja kattoo ketä äänestää! Ei muuta.


    • Ei ole kaikista kirjan päällystämiseenkään. Tervonen mukaan lukien.

    • ammattilainen83

      Kirjastossa on paljon sellaista työtä, mikä ei näy ulospäin. Monessa suomen kirjastossa on liian vähän työntekijöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe