Jos ette lue raamattua, ette erota onko sana Jumalasta vai sielunvihollisesta.
Sielunvihollinen nostaa ja etsii sitä väärää ja markkinoi sitä tavalla jos toisellakin kristityille.
Tämä foorumi on markkinoinut ja markkinoi sitä väärää oppia. Eikä kukaan edes huomannut mitään vaan menee mukaan sielunvihollisen touhuihin.
Lukekaa sanaa.
Erotatko oikean rahan väärästä rahasta?
5
150
Vastaukset
- ewwrfw
Ok--
- saviseutulainen
Etkö sinä OK-ystäväinen edes nuku!?
- OnkoSullamuitaongelmia
Vihaako lietsot?
- Herätyys
Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi kutsutut, = Kristityt, on kutsuttu "maailmalle valkeudeksi ja maalleen suolaksi" riittävällä tavalla eläviksi ja toimiviksi / vaikuttaviksi. Jota MAAILMAA, tämä suomi24 keskustelufoorumitkin on.
= Valtava mahdollisuus Kristityille, On ns. tilausta. On valtavasti suuressa pimeydessä eläviä, USKOVIAKIN!!
Jeesuksen nimessä... uskovilleen / muillekin Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen herätykseksi, valistaen ja muistuttaen.
vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, armahdettu syntinen, palvelijansa ja seuraajansa.
Missä muut?! - Ierika
Jumala ON se sielunvihollinen.
Ilman jumalakuvitelmaa ihminen, "sielu" on vapaa ja siten helppo olla ja ymmärtää asiat. Palvominen on sairasta ja sen kohteena olo silkkaa narsismia. Että sellainen jumala on luotu ihmisen kuvaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082