E pillerit

Huolestunuttyttö

Hei
Eli oli tälläviikolla tyhjennys viikko ja tajusin tänään että on kahdeksas päivä ja en ole ottanut liuskasta ensimmäistä pilleriä! Ja en ole harrastanut seksiä yli 2 viikkoon joten tarvitsenko olla huolissani? Pitääkö käyttää kondomia nyt taas sitten 2 viikkoa että ehkäiay palautuu tehokkaammaksi?

9

190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtunutkanssa

      Otitko unohtuneen pillerin? Jos otit, niin hyvä. Katso vielä, miten pitkään pilleri saa olla unohduksissa ilman, että ehkäisyteho menee. Vaihtelee pillerimerkeittäin joko 3 tuntia tai 12 tuntia.
      Ota se pilleri nyt, jos et ottanut heti eilen.
      Pakkauksessa on ohje, jos yksi pilleri unohtuu viikolla 1. Toimi sen mukaan.
      Suosittelen, että käytät kondomia lisäehkäisynä, kuten itsekin ajattelit, mutta silti on tärkeää ottaa se unohtunut pilleri.

    • Kerttuuus

      Ai jää seksikö on sille joku harrastus mitä varten pitää myrkkyä napsia. Koita aikuistua ja ehdit kyllä harrastaa sitä kun sinut on vihitty. Silloin voit tehä sitä ilman myrkkyä. Seksi on lasten saamista varten. Nyt sinulla on mennyt vähän sekaisin asiat

      • ehkäisynkäyttäjä

        Entäpäs jos ei vaan halua lapsia eikä piuhojen katkaisuakaan vielä saa? Vaikka nuori olenkin, jo viisi vuotta avioliitossa.


      • cerazette41
        ehkäisynkäyttäjä kirjoitti:

        Entäpäs jos ei vaan halua lapsia eikä piuhojen katkaisuakaan vielä saa? Vaikka nuori olenkin, jo viisi vuotta avioliitossa.

        Mä olen käyttänyt Cerazettea 6 vuotta. Ja ikää minulla on 41-vuotta. Lapsia minulla ei ole ja eikä tule olemaan. Koskaan en ole ollut raskaana. Mulla on ollut vakituinen kumppani 8 vuotta, vaikka sinkku olenkin. Mielummin mä käytän silloin pillereitä. Ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, että pillerit voi pettää, niin teen kyllä raskaustestejä säännöllisesti. Mutta kertaakaan tämän kuuden vuoden aikana raskaustestit eivät ole näyttäneet positiivista. No onhan mulla jo ikää se reilu 40, mutta emmä sentään vielä ole vaihdevuosi-iässä. Raskaustestit eivät maksa paljoakaan. Esim. kotitesti.fi sivulla saa tilattua kotiin edullisesti testejä ja useampi testi kerrallaan.


      • Kerttuuus
        ehkäisynkäyttäjä kirjoitti:

        Entäpäs jos ei vaan halua lapsia eikä piuhojen katkaisuakaan vielä saa? Vaikka nuori olenkin, jo viisi vuotta avioliitossa.

        Voi lopettaa ajoissa. Ei seksiä tarvi harrastaa jos ei vauvaa ole suunnitelmissa.


      • cerazette41
        Kerttuuus kirjoitti:

        Voi lopettaa ajoissa. Ei seksiä tarvi harrastaa jos ei vauvaa ole suunnitelmissa.

        Viesti ei ollut mulle, mutta pakko sanoa, että pitääkö koko elämä olla selibaatissa, kun minä olen tiennyt jo lapsesta asti etten halua lapsia.


      • Kerttuuus

        No mitä järkeä seksiä on tehä jos ei vauvaa halua. Mikä hyöty. En tajua


    • viettijakiima

      Seksi tuottaa hyvää oloa. Seksi syntyy halusta ja kiimasta. Rakastelulla osoitetaan välittämistä kumppanille.
      Seksi perustuu ihmisen vaistoihin ja vietteihin.

      Kerttuudella on tainnut olla tosi traumaattisia seksikokemuksia, kun kyselee.

      • Kerttuuus

        No ei mulla nyt mitään kokemuksia oo ollu. Ei se ole mulle harrastus vaan luonnollinen tapa jotta saa vauvan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      54
      850
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe