E pillerit

Huolestunuttyttö

Hei
Eli oli tälläviikolla tyhjennys viikko ja tajusin tänään että on kahdeksas päivä ja en ole ottanut liuskasta ensimmäistä pilleriä! Ja en ole harrastanut seksiä yli 2 viikkoon joten tarvitsenko olla huolissani? Pitääkö käyttää kondomia nyt taas sitten 2 viikkoa että ehkäiay palautuu tehokkaammaksi?

9

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtunutkanssa

Otitko unohtuneen pillerin? Jos otit, niin hyvä. Katso vielä, miten pitkään pilleri saa olla unohduksissa ilman, että ehkäisyteho menee. Vaihtelee pillerimerkeittäin joko 3 tuntia tai 12 tuntia.
      Ota se pilleri nyt, jos et ottanut heti eilen.
      Pakkauksessa on ohje, jos yksi pilleri unohtuu viikolla 1. Toimi sen mukaan.
      Suosittelen, että käytät kondomia lisäehkäisynä, kuten itsekin ajattelit, mutta silti on tärkeää ottaa se unohtunut pilleri.

• Kerttuuus

Ai jää seksikö on sille joku harrastus mitä varten pitää myrkkyä napsia. Koita aikuistua ja ehdit kyllä harrastaa sitä kun sinut on vihitty. Silloin voit tehä sitä ilman myrkkyä. Seksi on lasten saamista varten. Nyt sinulla on mennyt vähän sekaisin asiat

• ehkäisynkäyttäjä

Entäpäs jos ei vaan halua lapsia eikä piuhojen katkaisuakaan vielä saa? Vaikka nuori olenkin, jo viisi vuotta avioliitossa.

• cerazette41
        ehkäisynkäyttäjä kirjoitti:

Entäpäs jos ei vaan halua lapsia eikä piuhojen katkaisuakaan vielä saa? Vaikka nuori olenkin, jo viisi vuotta avioliitossa.

Mä olen käyttänyt Cerazettea 6 vuotta. Ja ikää minulla on 41-vuotta. Lapsia minulla ei ole ja eikä tule olemaan. Koskaan en ole ollut raskaana. Mulla on ollut vakituinen kumppani 8 vuotta, vaikka sinkku olenkin. Mielummin mä käytän silloin pillereitä. Ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, että pillerit voi pettää, niin teen kyllä raskaustestejä säännöllisesti. Mutta kertaakaan tämän kuuden vuoden aikana raskaustestit eivät ole näyttäneet positiivista. No onhan mulla jo ikää se reilu 40, mutta emmä sentään vielä ole vaihdevuosi-iässä. Raskaustestit eivät maksa paljoakaan. Esim. kotitesti.fi sivulla saa tilattua kotiin edullisesti testejä ja useampi testi kerrallaan.

• Kerttuuus
        ehkäisynkäyttäjä kirjoitti:

Voi lopettaa ajoissa. Ei seksiä tarvi harrastaa jos ei vauvaa ole suunnitelmissa.

• cerazette41
        Kerttuuus kirjoitti:

Voi lopettaa ajoissa. Ei seksiä tarvi harrastaa jos ei vauvaa ole suunnitelmissa.

Viesti ei ollut mulle, mutta pakko sanoa, että pitääkö koko elämä olla selibaatissa, kun minä olen tiennyt jo lapsesta asti etten halua lapsia.

• Kerttuuus

No mitä järkeä seksiä on tehä jos ei vauvaa halua. Mikä hyöty. En tajua

• viettijakiima

Seksi tuottaa hyvää oloa. Seksi syntyy halusta ja kiimasta. Rakastelulla osoitetaan välittämistä kumppanille.
      Seksi perustuu ihmisen vaistoihin ja vietteihin.

Kerttuudella on tainnut olla tosi traumaattisia seksikokemuksia, kun kyselee.

• Kerttuuus

No ei mulla nyt mitään kokemuksia oo ollu. Ei se ole mulle harrastus vaan luonnollinen tapa jotta saa vauvan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      21
      3621
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2452
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      378
      2023
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1890
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1631
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1607
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1569
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1217
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1192
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1081
    Aihe