Hei
Eli oli tälläviikolla tyhjennys viikko ja tajusin tänään että on kahdeksas päivä ja en ole ottanut liuskasta ensimmäistä pilleriä! Ja en ole harrastanut seksiä yli 2 viikkoon joten tarvitsenko olla huolissani? Pitääkö käyttää kondomia nyt taas sitten 2 viikkoa että ehkäiay palautuu tehokkaammaksi?
E pillerit
9
209
Vastaukset
- unohtunutkanssa
Otitko unohtuneen pillerin? Jos otit, niin hyvä. Katso vielä, miten pitkään pilleri saa olla unohduksissa ilman, että ehkäisyteho menee. Vaihtelee pillerimerkeittäin joko 3 tuntia tai 12 tuntia.
Ota se pilleri nyt, jos et ottanut heti eilen.
Pakkauksessa on ohje, jos yksi pilleri unohtuu viikolla 1. Toimi sen mukaan.
Suosittelen, että käytät kondomia lisäehkäisynä, kuten itsekin ajattelit, mutta silti on tärkeää ottaa se unohtunut pilleri. - Kerttuuus
Ai jää seksikö on sille joku harrastus mitä varten pitää myrkkyä napsia. Koita aikuistua ja ehdit kyllä harrastaa sitä kun sinut on vihitty. Silloin voit tehä sitä ilman myrkkyä. Seksi on lasten saamista varten. Nyt sinulla on mennyt vähän sekaisin asiat
- ehkäisynkäyttäjä
Entäpäs jos ei vaan halua lapsia eikä piuhojen katkaisuakaan vielä saa? Vaikka nuori olenkin, jo viisi vuotta avioliitossa.
- cerazette41
ehkäisynkäyttäjä kirjoitti:
Entäpäs jos ei vaan halua lapsia eikä piuhojen katkaisuakaan vielä saa? Vaikka nuori olenkin, jo viisi vuotta avioliitossa.
Mä olen käyttänyt Cerazettea 6 vuotta. Ja ikää minulla on 41-vuotta. Lapsia minulla ei ole ja eikä tule olemaan. Koskaan en ole ollut raskaana. Mulla on ollut vakituinen kumppani 8 vuotta, vaikka sinkku olenkin. Mielummin mä käytän silloin pillereitä. Ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, että pillerit voi pettää, niin teen kyllä raskaustestejä säännöllisesti. Mutta kertaakaan tämän kuuden vuoden aikana raskaustestit eivät ole näyttäneet positiivista. No onhan mulla jo ikää se reilu 40, mutta emmä sentään vielä ole vaihdevuosi-iässä. Raskaustestit eivät maksa paljoakaan. Esim. kotitesti.fi sivulla saa tilattua kotiin edullisesti testejä ja useampi testi kerrallaan.
- Kerttuuus
ehkäisynkäyttäjä kirjoitti:
Voi lopettaa ajoissa. Ei seksiä tarvi harrastaa jos ei vauvaa ole suunnitelmissa.
- cerazette41
Kerttuuus kirjoitti:
Voi lopettaa ajoissa. Ei seksiä tarvi harrastaa jos ei vauvaa ole suunnitelmissa.
Viesti ei ollut mulle, mutta pakko sanoa, että pitääkö koko elämä olla selibaatissa, kun minä olen tiennyt jo lapsesta asti etten halua lapsia.
- Kerttuuus
No mitä järkeä seksiä on tehä jos ei vauvaa halua. Mikä hyöty. En tajua
- viettijakiima
Seksi tuottaa hyvää oloa. Seksi syntyy halusta ja kiimasta. Rakastelulla osoitetaan välittämistä kumppanille.
Seksi perustuu ihmisen vaistoihin ja vietteihin.
Kerttuudella on tainnut olla tosi traumaattisia seksikokemuksia, kun kyselee.- Kerttuuus
No ei mulla nyt mitään kokemuksia oo ollu. Ei se ole mulle harrastus vaan luonnollinen tapa jotta saa vauvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982