Mies, levitteletkö haarojasi bussissa
istukapeesti
9224
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 9
Vanhimmat
Levittelen ja aion levitellä jatkossakin
Feminismi on saastaa
Tomaatit ei sovi muuten reisien väliin.
Enemmän naisten laukut vievät istumapaikkoja.
Minna Ganth oli spiritisti – Tätä en tiennytkään mutta nyt te näette taas Paavalin sanoille merkityksen
Kaikki ne kirkkokunnat jotka palvelevat parantumisten ja tärisemisten ja nauramisten jne. hullutuksiensa kanssa muka Jumalaa. Hengellinen kliimaksi. He ovat todellisuudessa vain spiritistejä, jotka palvovat henkiolentoja, joita Raamattu varoittaa vakavasti palvomasta. He kaikki sanovat ettei se ole vakavaa ja niin edes päin… Herra on Herra. Mutta he tekevät niin ja antavat sielunsa sille.
Lehti:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005244542.html
Museo sai yllättävän uhkavaatimuksen: työpajat seis, tai pahat henget valtaavat Kuopion
Oli ehkä syntynyt väärinkäsitys, että siellä harjoitettaisiin jotain spiritistisiä istuntoja. Siitä ei tietenkään ole kyse, hän sanoo.
– Korttelimuseossa on esillä näyttely, joka käsittelee erityisesti Minna Canthin 1800-luvun lopun seuraelämää Kuopiossa ja muuallakin. Koska Canthin harjoittama spiritismi mainitaan näyttelyssä, siitä syntyi sellainen pieni sivuohjelma, ei sen kummempaa.
Canthin ystäväpiirissä spiritismiin suhtauduttiin hyvinkin suurella kiinnostuksella. Sitä kävivät harjoittamassa muun muassa Jean Sibelius, Juhani Aho ja Akseli Gallén-Kallela.
Canthin salongissa pelattiin muun muassa korttia ja harjoitettiin spiritismiä. Se oli sellaista seuraleikkiä, Jaatinen selittää.
Canthin kiinnostus aiheeseen käy hyvin ilmi myös hänen teoksistaan.
Hän esimerkiksi kirjoitti aiheesta pitkän tutkielman Käkisalmen 600-vuotisjuhla-albumiin vuonna 1894. Samana vuonna hän kirjoitti myös näytelmän Spiritistinen istunto. Siitä voi päätellä, ettei Canth ottanut spiritismiä täysin tosissaan.
Museonjohtaja Jaatinen toteaa, että museon saamat tiukkasävyiset viestit ovat tavallaan yllättäviä. Toisaalta se kertoo siitä, että spiritismi varmasti kiinnostaa.
– Varsinkin nykynuorisolle se on varmasti vähän oudompi asia, joten sitä käsitellään museossa hyvin tietoiskumaisesti.
meitsi jatkaa: Paavali varoitti naisten maailmasta! En minä naisia vastaan ole, me olemme luodut toisillemme mutta hedelmistä puut tunnetaan ja Ganth mm. loi naisten tasa-arvon, vaikka osin pitkälle sitä puollankin, niin se ei tarkoita että puoltaisin teknisesti mitään mikä tähän liittyy. Esimerkiksi naisen asemaa ei koskaan saa korottaa miehen ohi, eikä miehen asemaa toisaalta naisen ohi kuin sen verran että mies on perheen pää ja nainen alamainen. Mitä tämä sitten tarkoittaa, on ainoastaan täydellisen nöyryyden kautta ymmärrettävissä. Kukaan feministinen tai sovinistinen ei sitä tule tajuamaan. Rakkaus on Jeesuksessa ja nöyrä asettautuminen Jumalan tahtoon avaa tämänkin ongelman.
Miehet ovat keskimäärin pidempiä kuin naiset. Julkiset kulkuvälineet ovat keskimäärin liian ahtaita. Monesti siihen leveästi istumiseen on ihan se syy että muuten ei mahdu.
Olen ratkaissut ongelman näppärästi. Astuin viimeksi bussiin joskus 90-luvulla. Enpähän olekaan seksistinen tahi loukkaava.
Tietysti levittelen. En ole mikään neiti.
Levitä ne reitesi leviämmälle sinä joka makajat seljälläs, että se painuisi syvemmälle että se tuntuisi hyvemmälle :*