Onko jurvas hyvännäköösiä naisia.
Nättiä naisia
14
361
Vastaukset
- kalleaatu
on varmaan ainakin ollu ja varmaan on niiden tyttärissäkin mutta kaippa ne kiertää rinkiä mieheltä jotka ei tajuu pois lähteä
- Ugmund.Muhamad
Hei!Mina haluta nainen saa olla värinen mika vain.Olen muuttava paikakunta ensi kuukausi.Voiko tavata mina Jurva olen uusi suomilainen.Opisekelen kaksi vuota Jurvassa.
Kiltti vastaa asialisesti.
Ugmund- sellaistamiesetsii
Onko vaaleita nättiä.
- Siä.niiton
Ei , mutta käyppä karvias!
- niitäetsivämies
Semmonen sievä ei pitkä sellaista etsin vaalea .
- jimiboi
oon kuullu että joku olis kuullu joltain jonka kaveri olis joskus käyny jurvas että siellä olis ollu joku nainen
- Jurvaom
Jurva on sisäänpäin kääntyneiden ihmisten paratiisi, jos sinne menee joku vahingossa käymään niin ne nostaa kättäkin kaikille, kun luulevat, että joku kyläläinen sen täytyy olla.
- Ulkopuolisena
totean, että on Suomen etu kun jurvalaiset asuu Jurvassa, eiväkkä ole levinneet muualle. Sama pätee kurikkalaisiinkin.
- etsivämiesc
Mut jos siellä on käynyt sellainen vaalenainen luulen niin.
- Luulenniin
Kerran kävi kun oli markkinat ja Kake Ranreliin laulamas.
- etsivämiesc
Luulenniin kirjoitti:
Kerran kävi kun oli markkinat ja Kake Ranreliin laulamas.
On varmaan käynyt mulloinkin.
- etsivämiesc
etsivämiesc kirjoitti:
On varmaan käynyt mulloinkin.
Tämä kaunis vaalea.
- kulttuuriantropologi
Kyllä kauniit naiset saa helposti, kun rumat joutuu kieroolla, ja sellaanen käytös taas teköö viälä enemmän ruman. Näköjään niin umpiruman etteivät ymmärrä eres rumuuttaan hävetä
- Jälkistrukturalisti
Ja Jurvassa myös miähet osaa kiaroolla ja kähmiä vaimojen seläntakana. Se vasta rumaa onkin! Näköjään niin umpirumaa etteivät ymmärrä eres rumuuttaan hävetä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010