Onko jurvas hyvännäköösiä naisia.
Nättiä naisia
14
364
Vastaukset
- kalleaatu
on varmaan ainakin ollu ja varmaan on niiden tyttärissäkin mutta kaippa ne kiertää rinkiä mieheltä jotka ei tajuu pois lähteä
- Ugmund.Muhamad
Hei!Mina haluta nainen saa olla värinen mika vain.Olen muuttava paikakunta ensi kuukausi.Voiko tavata mina Jurva olen uusi suomilainen.Opisekelen kaksi vuota Jurvassa.
Kiltti vastaa asialisesti.
Ugmund- sellaistamiesetsii
Onko vaaleita nättiä.
- Siä.niiton
Ei , mutta käyppä karvias!
- niitäetsivämies
Semmonen sievä ei pitkä sellaista etsin vaalea .
- jimiboi
oon kuullu että joku olis kuullu joltain jonka kaveri olis joskus käyny jurvas että siellä olis ollu joku nainen
- Jurvaom
Jurva on sisäänpäin kääntyneiden ihmisten paratiisi, jos sinne menee joku vahingossa käymään niin ne nostaa kättäkin kaikille, kun luulevat, että joku kyläläinen sen täytyy olla.
- Ulkopuolisena
totean, että on Suomen etu kun jurvalaiset asuu Jurvassa, eiväkkä ole levinneet muualle. Sama pätee kurikkalaisiinkin.
- etsivämiesc
Mut jos siellä on käynyt sellainen vaalenainen luulen niin.
- Luulenniin
Kerran kävi kun oli markkinat ja Kake Ranreliin laulamas.
- etsivämiesc
Luulenniin kirjoitti:
Kerran kävi kun oli markkinat ja Kake Ranreliin laulamas.
On varmaan käynyt mulloinkin.
- etsivämiesc
etsivämiesc kirjoitti:
On varmaan käynyt mulloinkin.
Tämä kaunis vaalea.
- kulttuuriantropologi
Kyllä kauniit naiset saa helposti, kun rumat joutuu kieroolla, ja sellaanen käytös taas teköö viälä enemmän ruman. Näköjään niin umpiruman etteivät ymmärrä eres rumuuttaan hävetä
- Jälkistrukturalisti
Ja Jurvassa myös miähet osaa kiaroolla ja kähmiä vaimojen seläntakana. Se vasta rumaa onkin! Näköjään niin umpirumaa etteivät ymmärrä eres rumuuttaan hävetä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749