Jokainen, joka uskoo!

Johanneksenveli

"Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt."
1Joh 5:1

46

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • violaluna17

      Mutta usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan,ojentautuminen sen mukaan mikä ei näy.

    • violaluna17

      Mutta meillä on yhdyskuntamme Taivaassa ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi.

    • violaluna17

      Niin Filippus kysyi häneltä. Jos uskot koko sydämestäsi,niin se sinulle tapahtuu. Hoviherra vastasi Minä uskon,että Jeesus Kristus on Jumalan Poika. Ja hän käski pysäyttää vaunut ja he astuivat kumpikin veteen,sekä Filippus että hoviherra,ja Filippus kastoi hänet. Ja kun he olivat astuneet vedestä,tempasi Pyhä Henki Filippuksen pois,eikä hoviherra häntä enää nähnyt. Ja hän jatkoi matkaansa iloiten.

      • Enemmän.tarvittiin

        Tuon mukaan ei riittänyt kupillinen vettä, jotta saatiin kaste suoritettua.


    • nujhyug6t6

      Jahah!!
      No, teillä kristityillä on sitten oma rikollisuuden jeesus!!!


      KRISTILLISTEN JEESUS KIELTÄÄ USKOMASTA....
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

      KRISTILLISTEN lähetti omilleen; kristillisille Pyhän Hengen:
      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
      24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."

      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.

      Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
      Näistä, Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
      Ilm. 2:1-29
      Pergamos
      Tyatira
      Sardes
      Smyrna
      Filadelfia
      Efeso
      Laodikea
      ----------
      HUOM!
      Varokaa törkeitä eksyttjiä... mm...
      Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
      ----------

      Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
      "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 "Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
      kristityt tappoivat myös kristillisen Pietarin.
      Eikä Jeesusta Häntä seuranneet kristilliset tappaneen.

      "meitä kristittyjä on aina vainottu..."
      totuus on; että rikollisuuden kristityt ovat aina vainonneet ja tappaneen ja tapattaneet kristillisiä, myös uhranneet herroilleen omia uskovaisia, lapsiakin mm noitarovioilla tappamalla< suomessakin.

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

      Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

      "vain me pelastumme" rikollisuuden edustajina häpeäisivät mutta eivät omista sitä ihmisyyden
      "vain me pelastumme" rikollisuuden edustajina häpeäisivät mutta eivät omista aivopestyinä sitä ihmisyyden ominaisuutta...

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      12:30 "Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."

    • alfa123om22

      Eipä rakkaus Jumalaan ole paljoa muuta kuin rakkautta ihmisiin. Sillä ne ominaisuudet, joita liitetään Jumalaan ovat tavanomaisia ihmisille.
      Sitä pidettiin rakkautena Jumalaan kun Leevi Siinain vuorella surmasi omia juhlivia sukulaisiaan, vaikka tuo teko oli ihmisistä lähtöisin ja ihmismäinen.
      Sitä pidettiin rakkautena Jumalaan kun eräs pappi surmasi keihäällä lempivän vierasheimoisen kuninkaan tyttären ja Israelilaisen miehen, vaikka tuokin teko saattoi olla ihmisistä lähtöisin.

      Rakkaus Jumalaan on rakkautta ihmsiin. Eikä se aina ole kaikkein järkevintä mitä voi tehdä maailmassa. Se, että surmataan omia sukulaisia osoituksena rakkaudesta Jumalaan on PELKKÄÄ IHMISOPPIA JA IHMISRAKKAUTTA.

      Rakkauden Jumalaan pitäisi merkitä jotakin muutakin. Esimerkiksi leskistä ja orvoista huolehtimista, mutta ah taas päätydään ihmisrakkauteen......

      Mitä oikein on rakkaus Jumalaan? Kristuksen käskyjen seuraamista? Vuorisaarnan opetusten noudattamista? Profeettojen kuulemista sillä nuo ovat kääntyneet ihmistä vastustamaan ja puhuvat ihmismielen vastaisia asioita.

      Jos rakastat ihmisiä et kelpaa, mutta pakeneminen sitten taas siihen, että vihataan ihmisiä ei sekään ole mistään kotoisin Jumalan rakastamisena. Miksi et vain ole oma itsesi ja unohda Jumalan rakastamista??? Teet kummin päin tahansa on kyse vain opitusta tavasta ja koodin (sanan, käskyjen) noudattamisesta vailla vastuuta ja vailla oman järjen käyttämistä.

      Mun järki sanoo, että me ei tunneta Jeesusta voidaksemme rakastaa häntä. Tunnemme vain onton kuvan hänestä, jonka evankeliumi muodostaa. Jeesus on kuin sarjakuvasankari vailla todellista identiteettiä. Ja jos taas katsot lähimmäiseen ja luulet häntä ohjaavan Kristuksen hengen niin luultavasti edehdyt. Tavallisia naisellisuuden osoituksia heissä vain ilmenee. Naiset ovat naisellisia ja miehet joko miehekkäitä tai naisellisia johtue siitä onko heidät kristillistetty vai ei. Kristuksen henki voi ilmetä miehessä kyllä epätavallisen naisellisuutena tai lapseutena, mutta ei ole todistusta, että tuo henki olisi juuri Kristuksesta lähtöisin. Se voi olla henki, jonka hän on ottanut käyttöönsä jonkun keinon avulla henkien maailmasta. ....
      Niin kuin muslimit väittävät kykenevänsä tekemään sielun tekemällä ihmiseen......

    • violaluna17

      Mutta Jeesus huusi ja sanoi. Joka uskoo minuun,se ei usko minuun,vasn häneen,joka on minut lähettänyt. Ja jokanäkee minut,näkee hänet,joka o minut lähettänyt. Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan,ettei yksikään,joka minuun uskoo,jäisi pimeyteen.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Noinolenminäkinkäsittäny

      Tuohon sanon, aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Jumala teki pelastuksen yksinkertaiseksi ja ansaitsemattomaksi, ettei kukaan voisi kerskata.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hän haavoittaa, ja hän sitoo; lyö murskaksi, mutta hänen kätensä myös parantavat.

    • AamenkiitosJeesus

      niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun totuutes pysyy suvusta sukuun: sinä perustit maan, ja se pysyy.

    • AamenkiitosJeesus

      Uskollinen todistaja on hengen pelastaja, mutta joka valheita puhuu, on petosta täynnä.

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • KiitosJeesuskiitos

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
      Aamen!

    • Hullutuksenkautta

      Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
      Aamen!

    • Jeesuksenverenkautta

      Jeesuksen vaikuttaman uskon kautta pelastuu!

    • AamenkiitosJeesus

      Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

    • AamenkiitosJeesus

      totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe