Herra Jeesus tuntee omansa!

Jeesukseenluottava

"Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."
2 Tim2:19

100

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Ettäsillätavalla

      Tätä kehotusta harva tottelee. Se kertoo paatumuksesta.

      • Mikä.kuvittelet.olevasi

        Oletko mielestäsi oikea ihminen syyttämään ketään paatumuksesta???


      • Ettäsillätavalla
        Mikä.kuvittelet.olevasi kirjoitti:

        Oletko mielestäsi oikea ihminen syyttämään ketään paatumuksesta???

        Kyllä paatumuksen merkit on helppo tunnistaa.


      • Toimintaasi.seuraillut

        Oliskohan syytä aloittaa se tunnistaminen itsestäsi?


      • Ettäsillätavalla
        Toimintaasi.seuraillut kirjoitti:

        Oliskohan syytä aloittaa se tunnistaminen itsestäsi?

        Tottakai. Jokaisen uskovan pitää kilvoitella, minun myös. Sitä se hengellinen valvominen juuri on. Kaiken perusta on kuitenkin Jeesuksen armo. Jumala näkee Jeesukseen uskovan armon kautta.


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Tottakai. Jokaisen uskovan pitää kilvoitella, minun myös. Sitä se hengellinen valvominen juuri on. Kaiken perusta on kuitenkin Jeesuksen armo. Jumala näkee Jeesukseen uskovan armon kautta.

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja!

        Siksi se HERRA köyhiä kurittaa, koska maksamanne kirkollisveron määrä on niin vaatimaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi se HERRA köyhiä kurittaa, koska maksamanne kirkollisveron määrä on niin vaatimaton.

        Eikö se satujeesus, ollut tarinan mukaan vähän niin kuin köyhien asialla.


    • cvtghve

      Tuo sinetti murtuu monen asian suhteen.
      Jeesus käski opetuslapsiensa saarnata ja opettaa vain hänen evankeliumia ja opettaa pitämään kaiken mitä Hän oli opeissaa käskenyt.
      Jeesus ei käskeny saarnata rikollisuuden paavalilais-luterilaisuuden eksytys oppeja.
      Ja ehkä vahvin väittesi tymäys fakta on se, että faaraoiden jälkeen kuninkaat, keisarit jne olivat jumalia. Vielä 1700 luvun alussa ruotsin kuningas oli suomalastenkin jumala lakeineen ja raamattuineen.
      Nykyisin niitä jumalia ovat mm urheilijoista parhaat ja monille Elvis ja Paul Ankka on jumalia jumalattaria unohtamatta kuten Madonna.

      Heikkoudeksi kaikkien uskon suuntien oppeihin muodostuu se varmuus, että väärennetyn raamatun ensimmänenkin lause on törkeä vale, sillä yksikään rkollisen kristinuskon jumalista ei ole maailman kaikkeutta luonut, ei edes "minä olen herra sinun jumalasi.." joka on yksi "yhden jumalan" jumallisuuden edustaja ja samalla samassa käskyssä tunnustaa/varmistaa kuninkaat jumaliksi "sinulla ei saa olla muita jumalia" kuninkaita monikko jumalallisuuden oppeillaan.
      Joten,
      papisto pitää maailmassa vanhoja, rikollisuuden valheellisia oppeja kristittyjen eksyttämiseksi yllä oman leivän ja jopa rikollisuudensa ylläpitämiseksi. Huomatkaa, että yksikään ihminen ei synny katekismuksen uskontunnustuksen kaltaiseksi vaan sellaisiksi uskovaisiksi aipestään, suomessakin alaikäisiä lapsiakin mm suomen valtion kirkon rippikoulu aivopesulassa...

      • rhrgwh

        Tällaisiksi suomen valtion kirkon alaikäisiä lapsiakin aivopestään.
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        _______________________________

        kristittyjen pedofiili pappeja ...rangaistaan täysihoitolassa; lapsia viihdyttäjinä; ehkä hoitajina:

        https://www.svtplay.se/video/13177559/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-16-avsnitt-13-2?start=auto&tab=senast

        Lapsia uhreina käyttäminen ei ole ihmisyyttä, uskovaisten rahoittamaa "Laillista" rikollisuuttako?

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html
        ________________________________

        Tässä kristittyjen ja kristillisten erottavaa faktaa:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        kristityt tappoivat Pietarinkin kun olivat kiristäneet häneltä Jeesuksen antamia oppeja...
        EIKÄ Jeesus kristilliset tappaneet!

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

        -----------
        Kristilliset = Jeesuksen opetuslapsineen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        Näistä, KRISTILLISTEN; Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        ----------
        HUOM!
        Amerikkalainen kristittyjen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla kristityt verovapaan rahan keinottelijat.
        ----------


      • WaltDisney

        Paul Ankka on jumala. Kas kun ei Aku Ankka. Hihii!


      • Anonyymi
        WaltDisney kirjoitti:

        Paul Ankka on jumala. Kas kun ei Aku Ankka. Hihii!

        Miksi pilkkaat?


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

      • Anonyymi

        Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

        Kiitos Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

        Jeesus voitti kaikki Perkeleen vallat ja voimat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

        Aamen kiitos Jeesus!


    • violaluna17

      Minun lampaani kuulevat minun ääntäni ja minä tunnen ne ja ne seuraavat minua.Ja minä annan heille iankaikkisen elämän,ja he eivät ikinä huku,eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Joh. 10.

      • Anonyymi

        "mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti." Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti." Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

        "Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina."

        Valtava asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti." Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

        ”ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä” Ilm 1:5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava asia!

        Todellakin.


    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

    • violaluna17

      Istunpa minä tai nousen,sinä sen tiedät,sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa. Tutki minua ja tunne minut,Jumala. Ja jos min6n tieni on vaivaan vievä,niin johdata minut iankaikkiselle tielle. Ps 139.

    • vadelmamunkki

      Tuota noin vaikka en ole kirkosta eronnut kristinusko tuntee ja on tuntenut omansa uskon perusteella jeesuksen nimeen on tapettu väärinuskovia samaten kuin nämä koraania lukevat issiksen huumehörhöt.Voisko herra Jeesus tai Jumala tulla jokaisestaan itsestään kuin Tiibetin munkit Budhan oppeja noudattavat ei eletä valtavirrassa.

      • Possumunkki

        Onks Tiibetin munkit parempia kuin Berliinin munkit?


    • Jeesusarmahtaa

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

      • AamenkiitosJeesus

        Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,


      • Anonyymi

        "Tulkaa, kohottakaamme ilohuuto Herralle, riemuhuuto pelastuksemme kalliolle."


      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

        Aamen!


      • Anonyymi

        Siihen saamme luottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen saamme luottaa!

        Jep


    • Jeesusarmahtaa

      Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi

        Valtavaa on kuulua Jeesukselle!


    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."


      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi

        "Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu."


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

      • AamenkiitosJeesus

        "Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa."

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

        Jumalan armo ei horju!


      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa."

        Monen kohdalla tämä pätee.


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on. Aamen!

      • AamenkiitosJeesus

        "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."


      • Anonyymi

        Jeesus on vahva turva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

        Selvät ohjeet! 😁


      • Anonyymi

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:16


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi."

    • Jeesusarmahtaa

      Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • AamenkiitosJeesus

      Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.

      • Anonyymi

        "Tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen."


    • AamenkiitosJeesus

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän antaa heidän olla turvassa, ja heillä on vahva tuki; ja hänen silmänsä valvovat heidän teitänsä.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

    • AamenkiitosJeesus

      Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!

    • AamenkiitosJeesus

      "Uskollinen todistaja on hengen pelastaja, mutta joka valheita puhuu, on petosta täynnä."

    • Jumalaanluottavainen

      Mahtavaa on kuulua Jumalalle. Se on Jeesuksen ansiota!

    • AamenkiitosJeesus

      On turvallista tietää, että Jumala tuntee omansa ja että itse saa Jeesuksen armosta olla Jumalan oma.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.

    • AamenkiitosJeesus

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • AamenkiitosJeesus

      ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • AamenkiitosJeesus

      "Kun hän sitten oli noussut kuolleista, muistivat hänen opetuslapsensa, että hän oli tämän sanonut; ja he uskoivat Raamatun ja sen sanan, jonka Jeesus oli sanonut."

    • Lapsikatseparaskatse

      Lapsikatse pelastaa.

    • AamenkiitosJeesus

      Arvokkainta elämässä on saada olla Jumalan lapsi ja taivasperillinen.

      • Oiskokannattavasijoitus

        Paljonko arvioisit sen olevan euroissa tämänhetkisen kurssin mukaan?


      • AamenkiitosJeesus
        Oiskokannattavasijoitus kirjoitti:

        Paljonko arvioisit sen olevan euroissa tämänhetkisen kurssin mukaan?

        Kaikki maailman rahat ja rikkaudet kalpenevat sen rinnalla, että saan olla Jumalan lapsi. Vaikka minulle tarjottaisiin vaihtokaupassa koko universumi, en luopuisi siitä, että saan kuulua Jeesukselle.


    • AamenkiitosJeesus

      "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
      Joh 6:37

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan."

    • Anonyymi

      Herra Jeesus voisi tulla esittäytymään ja ihan vaikka rouvan kanssa. Tai saattaahan se olla kyllä herra-herra parikin. Mistäpä tuon tietää. Vetoahan hänellä oli enempi siihen suuntaan.
      Pistää viestiä ennakolta niin varaan känttyäkin kaffin kansa. Viinit hän voip varmaan järjestää taas ihan ite. Voitas jutella asiat selviksi yksin tein. Nyt kun ollaan ihan kuulopuhheihen varassa. Vaikka paljonhan sitä on raamattua hänestä siteerattu, vuan eipä tuosta ole kun vitsikirjaksi korkeintaan.

      Kiitellään jos sitten aihetta ilmennee. Siihen saakkaa elellään kun ellun kanat. Hänellä luulis kuitennii käyvän aika pitkäksi niin juttutuokio varmaan piristäs.

    • Anonyymi

      Nimenomaan!

    • Anonyymi

      Paluu normaaliajan synteihin erottuu erikoisajalla, joten olkaa varovaisia arvokkaat ihmiset. Joita Herra rakastaa, niitä Hän kurittaa.

    • Anonyymi

      ”Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!”
      Psalmi 117:2

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe