Pieris ennustaa persesilmästä, kysy mitä haluat!

Persesilmä möyhyää siihen malliin, että nyt pukkaa ennustusta. Haluatko tietää jotain tulevaisuudestasi?

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persesilmä möyhyää taas siihen malliin, että ennustusta pukkaa. Kysy mitä vain!

• Anonyymi

Tulleeko paska sitte asteittai vai ryöpsähtääkös laakista!

Vastaa heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulleeko paska sitte asteittai vai ryöpsähtääkös laakista!

Vastaa heti.

Virallinen asiantuntijalausunto lääketieteen ja kirurgian lentoeverstiltä: Kyä tulee niin vitun kovaa, että lapset, vajaavaltaiset, sossutantat, keharit n. 200metrin päähän. Muuten tulee ihmisuhreja.

Pieris, koska pumputat Air Pussini gummit, ja kiillotat propellit? Tuulilasi, uudet nastarenkaat, baarikaappi, kaikki ovat nyt sinun vastuullasi. Jos haluat häämatkallemme menettämään neitsyytesi, hoida Air Pussi tikkiin.
        Jos haluat potkaista tyhjää iki-impenä, voimia omaisillesi.

T: Salis

• Vastakysymys sinulle, Salis. Milloin tulet tyhjentämään pyörillä liikkuvan paskapönttöni? On jo täynnä. Voin puunata Air Pussin kuntoon, mikäli sinä puolestasi huomioit tulevan vaimosi saniteettiasiat.

Olen jo valmistautumassa juhannukseen. Varissuon paikallisessa on karaoke ja Uhmedeja ja Ahmedeja. Saan varmaan lempeä ja lämpöä niiltä. Kerrotko Salis, laitanko vihreää vai lilaa luomiväriä? Entäs mikä juhla-asu olisi paras, verkkosukkahousut ja minihame vai minisukkahousut ja verkkohame? Olen tyrmäävän kaunis joka tapauksessa ja hoikka varteni (159 cm ja 246 kg) pääsee oikeuksiinsa. Tule ja ota minut äkkiä etteivät muut vie.

T: Lemmenkipeä Pieris

• Anonyymi

Rakas Pieris

Sinun paskapönttösi on ongelmajätettä, mutta sen radioaktiivisuuden takia voisimme myydä sen Iranin ydinaseohjelmaan. Tai vaihtaa sen lentokerosiiniin häämatkaamme ajatellen.
        Kävelin eilen sinun baja-majasi ohi, niin älykelloni tilttasi, Skechersit sulivat jalkoihin kiinni, Ray-Baneista linssit putosivat, ja hätäkakka lorahti Leviksiin.
        Olin kosioretkellä Varissuolle luoksesi, koska "toiset tykkää muhkummasta". Tosin silavakerrostesi seassa muhii myös hajua aiheuttavia bakteereja.
        Ymmärrän suosiosi kehitysmaaihmisten kera, niille läski on eksotiikkaa noin kaneelin jälkeen, vaikka bukee on sama.
        Jos pinppaasi poraa joku kaneelinkesyttäjä, muuta sitten aavikolle, stana. Siitä sitten burnuusi lepattaen paikalliseen erämaamarkettiin ostamaan taateleita tms. mutta muista, olisit voinut saada lääketieteen ja kirurgian lentoeverstin omaksesi.
        Nyt lähden Air Pussillani naisiin maailmalle. Käypä kiillottamassa kone.

Adios, Varissuo.

T: Salis

• P.S. KAKKA TULEE JA TE OLETTE KAIKKI TYHMIÄ MÖRJÄPERSEITÄ! HIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAISTAKAA PASKA KAIKKI MÖRJIKSET!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      149
      7044
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5936
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      127
      5111
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4687
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2882
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2447
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe