Kaupankäynti Saksanmaalta on pettävää Suomeen verrattuna. Auton syyläri joka hajosi koe ajossa on nyt tulossa takaisin minulle; MITÄ HELVETTIÄ MINÄ SILLÄ TEEN ? Netti firma AUTODOC ei ota mitään vastuuta. Kyseisen osan lähettivät valmistajalle tutkittavaksi: Ei valmistus eikä materiaali vika, takuu raukesi. Tähän ei kehtaa sitä kirosanojen määrää kirjoittaa jonka kotini seinät on kuullu (varmaan naapuritkin) minusta tämä on pöyristyttävää. Sitte vielä kehtaavat lähettää sen rikkinäisen osan takas,,,rahteihin on menny jo osan hinta ja enemmänkin. Siis Firma oli AUTODOC
Pettymys AutoDoc kauppaan
14
1084
Vastaukset
- saksalaistatehokkuuttako
Sait sentään edes jotain ulos tästä firmasta ;) Itse odotellut takuuosan, (2 .v) joka hajosi parissa päivässä, palautusprosessia jo itkun/naurunsekaisin tunnelmin. Ulos en tästä firmasta itse ole saanut, kuin monta kymmentä tylyä sähköpostivastausta tiedusteluihini asiasta. Me tutkimme asiaa, valmistaja tutkii asiaa ja varmaan koko maailman täytyy tutkia asiaa, mutta mitään ei vaan tapahdu. Yli 4 kuukautta nyt vaan tutkiskeltu asiaa eri tahoilla ja luvattu sitten ottaa yhteyttä asiasta, vaan eipä ole kuulunut mitään. Sähköposteihinkin vastaus on enää yhdellä lauseella ( yllättäen "asiaa tutkitaan") ja perään puoli sivullista mainoksia heidän ylivertaisen hyvistä tuotteistaan ja niiden takuista. Voi vit.. että kehtaavatkin. Laittasivat edes vaikka Zastavan kiertokangen tilalle, mutta ei per..le mitään!
- autohuumaa
Kaikki skeidat roudanneet myyntiin, itse pitää lähtee tutkailee markkinoilta unelma biiliä? Kusettavat minkä kerkiivät, moukkaa auton ostajaa, MUUTEN!
- Anonyymi
autohuumaa kirjoitti:
Kaikki skeidat roudanneet myyntiin, itse pitää lähtee tutkailee markkinoilta unelma biiliä? Kusettavat minkä kerkiivät, moukkaa auton ostajaa, MUUTEN!
Taitaa olla maahanmuuttajavaltainen työkaarti päätellen hinnoista ja toimintatavoista. Halpatyövoimaa kusetusta=huijausta
- EiIkinäEnään
Olen tilannut kolme kertaa kyseisestä puljusta. Ensimmäisen kerran jotain bulkkiosaa - meni ok.
Toisen kerran tilasin jarrulevyt ja palat. Tuli väärät palat ja kauhea rumba palautuksessa. No rahat sain takaisin, poislukien eivät suostuneet korvaamaan heidän virheestään johtuvia postikuluja. Olisi pitänyt uskoa tuosta kerrasta.
Kolmannen kerran tilasin umpion. Kuukauden kuluttua asennuksesta sähköinen korkeudensäätö meni rikki. Umpio on nyt lähetetty takaisin omaan piikkini, vastattu sähköpostitse kymmeniä kertoja samoihin kysymyksiin ja ostettu uusi umpio paikallisesta varaosaliikkeestä kun kuukauden korjauskehoitusaika oli menossa umpeen. Palveluahan ei siis saa suomeksi, käyttävät varmaan google translatoria. Luetun ymmärtäminenkin on heille äärimmäisen vaikeaa.
Koko reklamaatio on kestänyt nyt reilut 3 kuukautta ja palautuspaketti on lojunut autodocilla kuukauden verran avaamattomana...
Älkää missään nimessä ostako mitään kyseisestä puljusta. Ennemmin tai myöhemmin homma kusee ja maksat aiemmin ehkä säästämäsi rahat moninkertaisesti. Paskinta asiakaspalvelua ikinä. Kun saan rahani takaisin, en edes kuse kyseisen firman suuntaa! - Ari.Stoteles
Viikon odottanut tilaamieni osien lähettämistä, postittamista ei vaan tapahdu. Kaikki tilaamani osat varastossa olevia tuotteita. Shoutboxiin on ihan sama mitä kirjoittaa, asiakaspalvelija on joku suomenkieltä osaamaton, jolla on joku typerä vakiofraasi, jonka pastettaa kaikkeen mitä kysyy. Huonoin asiakaspalvelu ikinä?
Välttäkää!- MielelläänUrpontappaja
Kerrotko mikä oli syy että menit tilaamaan tuolta?
- Ari.Stoteles
Edulliset hinnat ja en ollut lukenut mitä puljusta kirjoitetaan. Maksoin kuitenkin Paypalilla. Paypalilla on jonkinlainen asiakaspalvelu jos ei saa tilaamiansa tuotteita, tahi tuotteet eivät ole sitä mitä piti. Paypal saattaa saada jotain rotia autodociin jos asiat ei rupea hoitumaan.
- Enluota
Ari.Stoteles kirjoitti:
Edulliset hinnat ja en ollut lukenut mitä puljusta kirjoitetaan. Maksoin kuitenkin Paypalilla. Paypalilla on jonkinlainen asiakaspalvelu jos ei saa tilaamiansa tuotteita, tahi tuotteet eivät ole sitä mitä piti. Paypal saattaa saada jotain rotia autodociin jos asiat ei rupea hoitumaan.
Onneksi maksoit Paypalilla. Otitko myös kuvakaappauksen tilauslomakkeesta jossa näkyy mitä tarkalleen ottaen tilasit? Jos et niin ota seuraavalla kerralla ja aina ENNEN tilauksen jättämistä kysy ensin yrityksestä että onko haluamasi tuotteet ja merkit varmasti saatavilla sekä ovatko ne aitoja vai kiinankopioita. Jos kysymykseesi ei suoraan vastata tai jätetään jopa kokonaan vastaamatta, voit olla varma ettei sieltä ole tulossa sitä mitä tilaat.
- Ari.Stoteles
Yleensä otan aina kuvankaappauksen, nyt en muista otinko. Todennäköisesti otin. Mutta eniveis, tänään romut on jo himassa. Sain juuri ne osat mitkä olin tilannut, siis oikean merkkisinä. Tilauksesta aikaa 9 pv.
Asiakaspalvelua ei voi kehua. Lupaavat ilmoittaa sähköpostilla kun tavarat on lähettety. En koskaan saanut mitään ilmoitusta ja kun kävin kuikuilemassa tilauksen käsittelyä AutoDocin sivuilla, tilauksen käsittelystä ei ollut saatavissa mitään tietoa. Shoutboxin aspa ei osannut sanaakaan suomea eikä edes tilausnumeron mainitseminen saanut aikaan mitään aivotoimintaa millään tunnetulla länsi-eurooppalaisella kielellä.
Yllättäen tänään aamulla sain sähköpostia PostNordilta, joka tarjosi tasan yhden toimitusvaihtoehdon, joka oli, että tuovat kotiovelle riippumatta siitä onko ketään kotona ja heidän vastuu päättyy siihen. Asun krs-talossa jonka alaovi on aina lukossa, eikä ovessa ole koodilukkoa. Olisivat kai jättäneet tavarat pihalle? Soitto PostNordille, 10 min jonotus puhelimessa ja toimitus kuullosti niin hankalalta, valitsin parhaimmaksi ajaa 60 km päähän noutamaan tavarat. Tilaamani varaosien merkit olivat Mann, SKF ja TRW. Tavarat vaikuttivat aidoilta. SKF paketti oli auki, osa oli kuitenkin uusi. TRW paketti sinetöity tehtaan hologrammilla. Mannin suodattimien pakkaukset näyttivät siltä kuin pitää. Säästöä Motonetin hintoihin verrattuna kertyi kolminumeroinen summa tilauksen arvon ollessa n 170 e.
- Puhelimeen
Näillä puhelimeen ladattavilla ilmaisohjelmilla voi tarkistaa SKF tuotteen aitouden.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skf.authenticate&hl=sv
https://itunes.apple.com/ca/app/skf-authenticate/id987442973?mt=8 - Jaranterona
Kaikki tilatut tuotteet saapuivat viimein. Onneksi satuin olemasn sairaana ja kotona. Lähetykset lähettävät nordpostin kautta ja ne eivät soittele ilmoittaakseen toimitusajankohdan. Jos en olisi ollut kotona niin paketin saaminen olisi mennyt melko paljon vaikeammaksi. En suosittele.
- perseestä
Latasin kännykkään Autodoc sovelluksen ja yritin tilata varaosia mutta tilaus juuttui osoitekenttään. Kun en todellakaan pystynyt osoitetietoja täyttämään niin kuin sovellus olisi vaatinut. Eli tilaus jäi tekemättä ja tuskin tuossa mitään vahinkoa syntyi ainoastaan taas kerran näki käytännössä kuinka hankalaa voi verkkokaupasta tilaaminen joskus olla. Kun kuitenkin olen vuosien mittaan tilannut tavaraa lukuisista verkkokaupoista joista on pystynyt tilaamaan. Mutta melko usein törmää sivustoihin ja sovelluksiin joiden koodaajien logiikka pulpunnut perseestä.
- Anonyymi
Älä tilaa Autodocista mitään. Tilaamani paketti ei tullut minulle perille Saksasta. Menetin vain rahani.
- Anonyymi
Suomessa on nimark Oy AB!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058