http://www.huffingtonpost.com/2011/01/24/conservative-christian-divorce_n_813137.html
Siis juurikin se sakki joka on ns. oikeita kristittyjä on sama joka päätyy useimmiten avioeroon, kun taas liberaalit suuntaukset ja ateistit ("evomoraaliset") eroavat selvästi vähemmän. Mitenkäs noin? Eikös se fanaattinen kristillisyys ja itsensä säästäminen toimikaan? Ei ainakaan tilastojen mukaan. Mitäs mieltä jyri on siitä että hänen porukkansa harrastaa eniten "parisuhdesössimistä"?
Konservatiivikristityt eroavat eniten
4
132
Vastaukset
- SeTrueScotsman
Mutta kun ne eronneet eivät tietenkään ole Oikeita Kristittyjä, vaan vain nimellisesti kristittyjä.
Mistä tuntee Oikean Kristityn? Siitä, ettei hän tee koskaan mitään väärin ainakaan toisen Oikean Kristityn mielestä.- Epäjumalienkieltäjä
Tai sitten sen Oikean Kristityn avioero on erityistapaus ja vaikka evokit eroavat aivan liian helposti, niin "tämä minun tilanteeni oli vaikea ja joskus vaan pitää olla rehellinen itselleen ja tutkiskelin sydäntäni, mitään muuta vaihtoehtoa ei ollut, eikä valheessa voi elää ja blaa blaa."
Olihan tässä joku aika sitten TV:n viihedeohjelmassa pappi, joka sujuvasti uskoi avioliiton pyhyyteen ja oli itse kolmatta kertaa naimisissa... Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Tai sitten sen Oikean Kristityn avioero on erityistapaus ja vaikka evokit eroavat aivan liian helposti, niin "tämä minun tilanteeni oli vaikea ja joskus vaan pitää olla rehellinen itselleen ja tutkiskelin sydäntäni, mitään muuta vaihtoehtoa ei ollut, eikä valheessa voi elää ja blaa blaa."
Olihan tässä joku aika sitten TV:n viihedeohjelmassa pappi, joka sujuvasti uskoi avioliiton pyhyyteen ja oli itse kolmatta kertaa naimisissa...Kirkossa ei ole kehumista. Käytännössä jäsenet ovat ateisteja ja moni pappi on uskosta osaton liberaaliteologi. Mikä pahinta. Kirkossa on vapaamuuraripiispoja. Juhani Julin oli korkean asteen vapaamuurari. Jeesus pelasti hänet. Sen jälkeen hän yritti vedota entisiin muurariveljiinsä piispoihin. TURHAAN.
https://www.google.fi/#q=juhani julin
Aloittaja. Mikä on (hyvä) antisi maailmalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922462Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412238Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132058- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684