Liityin vastikään eräälle deittisivustolle ja yllätyin iloisesti siitä, että siellä on paljon aktiivisia mieskäyttäjiä. Ajattelin, että tämäpä siistiä. Nyt innostus on vaihtunut väsymykseen. Reilun viikon olen ollut rekisteröityneenä ja olen saanut n. 50 henkilöltä viestejä. Enkä nyt valita viestien määrästä tai lähettäjien ulkonäöstä, vaan viestien sisällöstä.
Ei ihme, että nettideittailu on (tämänkin palstan miesten mukaan) miehille vaikeaa, kun kovin monessa aloitusviestissä joko heti ehdotetaan "hellää illanviettoa tänä iltana" tai kaveruutta eduilla. Tosi useassa sitten sanotaan, että "oot tosi kaunis wau! mullon talo ja pataljoona lapsia jokka on mulla kaikki eri viikonloppuina ja oon ollu pari kuukautta yksin tässä enkä enään halua olla. lähekkönää emännäksi elämän mittaiseen pari suhteeseen??? ;);)"
Jeps.
Jaksetaan täälläkin avautua siitä, miten naiset on käytettyjä lutkia kun on lapsia edellisistä suhteista, mutta kyllä näköjään miehetkin osaa. Kyllähän se jotain kertoo, jos ikää on 35 ja lapsia on kolmen naisen kanssa, mutta silti haetaan jotain "elämän mittaista". Ehkä se kertoo toiveikkaasta ja elämänmyönteisestä asenteesta? Tai ehkä vika on aina naisessa? Tai ehkä jostain muusta. Mene, tiedä.
Ei toki kaikki viestit ole tuollaisia ja suuri hatunnosto joka tapauksessa rohkeudesta laittaa se ensimmäinen viesti. Eihän kuitenkaan ole ihme, ettei tuollaisiin viesteihin viitsi aina vastata. Olen välillä kohteliaasti vastannutkin, koska olen ajatellut että ehkä mies lähetti jonkin valmiin viestipohjan (mikä ei muuten ole fiksua) ja onkin oikeasti ihan kiva tyyppi. Eikä se ole kyllä johtanut kuin siihen, että oikeastaan pitäisi heti vaihtaa puhelinnumeroita, pistää tulemaan läjä "kivoja kuvia", joita mies voi nukkumaan mennessään katsella, ilmoittautua äidiksi muiden miehen lasten äitien joukkoon ja muuttaa miehen luokse keskimäärin 200 kilometrin päähän tämänhetkisestä asuinpaikastani. En jaksa kovin monella viestillä yrittää kaivaa tällaisia viestejä lähettävästä miehestä esiin jotain, mikä antaisi pienintäkään viitettä siitä, että meillä olisi jonkinlaisia edellytyksiä sujuvasti etenevään keskusteluun.
Ehkä kannattaa ennen viestien lähettelyä perehtyä kuitenkin siihen, millaisia viestejä kannattaa kirjoittaa. Nettideittailu ei tarkoita sitä, että aloitusviestin lähettäminen ja siinä koko elämäntarinan oksentaminen ruudulle korvaisi tutustumisen. Ehkäpä aloitusviestin sisällöstä voisi käydä ilmi aito kiinnostus ihmiseen ja tutustumiseen, eikä vain se hakuammunta toisen puoliskon (kuka tahansa käy -asenteella) löytämiseksi. Oisko mitään? Täälläkin voisi jakaa vähän ajatuksia ja neuvoja siitä, miten siellä nettideittisivuilla kannattaa kirjoitella.
Miehet hurjan aktiivisia nettideiteillä
89
1716
Vastaukset
Kenen sä oletit laittavan sinulle viestiä? Kenelle sä itse naisena laitat viestejä ja millaisia ne on? Nämä on ihan retorisia kysymyksiä.
En oikeastaan tiedä kenelle nettideittailu sopii, jos on aikomus etsiä jotain vakavampaa. Minusta se on niin vaikeaa, ettei siihen kannata ryhtyä ollenkaan.- Aloittajalta
Eipä nyt ole kyse siitä kuka tai kenelle laitetaan viestejä, vaan kyse on sisällöstä. Jos itse laitan ekan viestin, se ei ole sisällöltään samanlainen, kuin aloituksessani kuvaamani viestit. Olen aloittanut vasta yhden keskustelun itse kyseisellä sivustolla ja se jatkuu edelleen. Jos se päättyy, aloitan toisen. Kiinnostaviin aloituksiin toki vastaan ja niinkuin kerroin, vastailen jopa niihin, jotka eivät lupaa hyvää. Vastaaminen on kohteliasta ja ymmärrän, että ei tunnu mukavalta, jos siihen aloitusviestiin ei vastata, oli se viesti hyvä tai huono. En ole niin aktiivinen, että kuitenkaan aloittaisin montaa keskustelua, kun on jo yksi käynnissä.
Aloittajalta kirjoitti:
Eipä nyt ole kyse siitä kuka tai kenelle laitetaan viestejä, vaan kyse on sisällöstä. Jos itse laitan ekan viestin, se ei ole sisällöltään samanlainen, kuin aloituksessani kuvaamani viestit. Olen aloittanut vasta yhden keskustelun itse kyseisellä sivustolla ja se jatkuu edelleen. Jos se päättyy, aloitan toisen. Kiinnostaviin aloituksiin toki vastaan ja niinkuin kerroin, vastailen jopa niihin, jotka eivät lupaa hyvää. Vastaaminen on kohteliasta ja ymmärrän, että ei tunnu mukavalta, jos siihen aloitusviestiin ei vastata, oli se viesti hyvä tai huono. En ole niin aktiivinen, että kuitenkaan aloittaisin montaa keskustelua, kun on jo yksi käynnissä.
Minä tai sinä emme ole päteviä kertomaan millaisia viestien pitäisi olla. Vain he, jotka ovat löytäneet etsimänsä tai jotain muuta, voivat vakuuttavasti kertoa millaisia viestien pitäisi olla.
- Etsivä.löytää
Eipä siihen aloitusviestiin kummoisia tarvii kirjoitella. Itse löysin mieheni nettideittien kautta ja ihan normiasioista kirjoiteltiin aluksi, elämäntilanne jne. Samoja juttuja mitä puhuis ekoilla treffeilläkin. Meillä juttu luisti hetken päästä puhelimessa, pari tuntia hujahti huomaamatta. Nyt asutaan yhdessä ja hyvin menee. Minullekin tuli hirveesti viestejä, kun profiilini julkaisin, mutta mitään kiinnostavaa ei löytynyt, vähän samaa hapatusta mitä aloittajallekin tulleet viestit. Kyllä se taitaa enemmän tuurista olla kiinni, että natsaako, mutta seksinvonkaajat ja kitisijät jäävät ilman huomiota.
- sj123
Kyllähän sinne profiiliin kannattaa laittaa melko tarkasti, millaista seuraa ja ihmistä on hakemassa. Ylipäätään yhteensopivuuteen niin luonteen kuin muidenkin seikkojen suhteen on hyvä kiinnittää huomiota. Näissä http://bit.ly/klikkaa_treffit deittipalveluissa on kyllä varsin hyvät suodatustyökalut, kun niitä käyttää, niin ei niitä ehdokkaita montaa enää jää jäljelle, nimittäin niitä mieluisia.
- 12121212121212
Mitä odotit?
Jokaisen 30 naisen siis tulisi olla 50-500 miehelle erityinen kukkanen, jokainen näistä miehistä haluaisi juuri sinut eikä muita.
Ne miehet eivät saa viestejä ollenkaan, niinpä ainoaksi keinoksi jää numeropeli. Tinderissä oikealle päätyvät kaikki edes kohtuullisen näköiset. Netissä sama viesti lähtee jokaiselle kriteereihin sopivalle. Oli haussa sitten parisuhde tai panosuhde. Useimmilla on haussa panosuhde, koska miehet ovat huomanneet ettei parisuhteen hakeminen netissä kannata.
Idean voi tiivistää näin:
Nettitreffeillä on kymmenen naista. He huomaavat kymmenestä miehestä kaksi, ja lähettävät viestin näistä komeammalle. Komea mies jolla on hyvä profiiliteksti saa 10 viestiä.
Yhdeksän miestä havaitsevat etteivät saa ollenkaan viestejä, ja niinpä lähettävät viestin kaikille kymmenelle naiselle. Kaikki naiset saavat yhdeksän viestiä. Paitsi kauneimmat viisi saavat 10, yhden näistä komeimmalta mieheltä. Komein mies skippaa näistä kaksi, käy panemassa kolmea ja valkkaa parhaan panokamuksi, naisen elätellessä toiveita sitoutumisesta.
Loput naiset jäävät odottamaan viestiä seuraavalta komealta mieheltä. Kysyntä on hurjaa, miksi tyytyä vähempään?- Aloittajalta
En tiedä 30 naisista kun en heihin kuulu. Mikäs maaginen raja se 30 on? Nyt kun olen vielä alle 30 saan siis odottaa olevani se erityinen kukkanen? Hauskaa. :)
Ja niin, ehkäpä sen miehen, joka lähettää sen saman epäonnistuneen avauksen kaikille vähänkään kiinnostaville naisille kannattaisi pohtia, että onko siinä järkeä? Ei nimittäin ole. Massaviesti on helppo tunnistaa, eikä houkuta vastaamaan. Ja miksi tämä massaviestittävä mies ei arvosta itseään sen vertaa, että miettisi, kuka oikeasti kiinnostaa ja lähettäisi tälle kiinnostavalle fiksun viestin? Harva nainen vastaa viestiin, josta heti huomaa, ettei sen kirjoittaja ole ajatellut vastaanottajaa yhtään. Ja harva mies on oikeasti onnellinen kenen tahansa kanssa, luulen ainakin.
En muuten laittanut viestiä komeimmalle, vaan sille, joka vaikutti kiinnostavalta. Ei hän kyllä rumakaan ole, ei minun mielestäni ainakaan. Eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaikka on sillä oma merkityksensä tietenkin, ainakin minulle. - flowersreally
Mä ainakin aion olla erityinen kukkanen ihan elämäni loppuun asti, että haistapa sä vaan se!
- 12121212121212
Aloittajalta kirjoitti:
En tiedä 30 naisista kun en heihin kuulu. Mikäs maaginen raja se 30 on? Nyt kun olen vielä alle 30 saan siis odottaa olevani se erityinen kukkanen? Hauskaa. :)
Ja niin, ehkäpä sen miehen, joka lähettää sen saman epäonnistuneen avauksen kaikille vähänkään kiinnostaville naisille kannattaisi pohtia, että onko siinä järkeä? Ei nimittäin ole. Massaviesti on helppo tunnistaa, eikä houkuta vastaamaan. Ja miksi tämä massaviestittävä mies ei arvosta itseään sen vertaa, että miettisi, kuka oikeasti kiinnostaa ja lähettäisi tälle kiinnostavalle fiksun viestin? Harva nainen vastaa viestiin, josta heti huomaa, ettei sen kirjoittaja ole ajatellut vastaanottajaa yhtään. Ja harva mies on oikeasti onnellinen kenen tahansa kanssa, luulen ainakin.
En muuten laittanut viestiä komeimmalle, vaan sille, joka vaikutti kiinnostavalta. Ei hän kyllä rumakaan ole, ei minun mielestäni ainakaan. Eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaikka on sillä oma merkityksensä tietenkin, ainakin minulle."En tiedä 30 naisista kun en heihin kuulu. Mikäs maaginen raja se 30 on? Nyt kun olen vielä alle 30 saan siis odottaa olevani se erityinen kukkanen? Hauskaa. :)"
Ei se maaginen raja ole, mutta -30v alkaa olemaan ikä jossa biologinen kello tikittää jne. 17-22 on naisen paras ikä, timmissä kunnossa olevilla 17-25. Parhaat miehet viedään silloin.
https://i.imgur.com/Ijgzwsk.png
(lähde: OKCupid)
"Ja niin, ehkäpä sen miehen, joka lähettää sen saman epäonnistuneen avauksen kaikille vähänkään kiinnostaville naisille kannattaisi pohtia, että onko siinä järkeä? Ei nimittäin ole."
Muut vaihtoehdot ovat vielä huonompia. On järjetöntä odotella muutamaa sopivaa, koska 99% todennäköisyydellä tavallinen mies saa kuitenkin pakit. Naisen silmissä vasta komea mies on tavismies. kts. seuraava vastaukseni.
"En muuten laittanut viestiä komeimmalle, vaan sille, joka vaikutti kiinnostavalta. Ei hän kyllä rumakaan ole, ei minun mielestäni ainakaan. Eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaikka on sillä oma merkityksensä tietenkin, ainakin minulle."
Ei siis komeimmalle, mutta silti komealle? Kaikille ei riitä edes top 20% miehiä.
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
(lähde: OKCupid) - 12121212121212
flowersreally kirjoitti:
Mä ainakin aion olla erityinen kukkanen ihan elämäni loppuun asti, että haistapa sä vaan se!
No suotakoon se sinulle :D
Aloittajalta kirjoitti:
En muuten laittanut viestiä komeimmalle, vaan sille, joka vaikutti kiinnostavalta. Ei hän kyllä rumakaan ole, ei minun mielestäni ainakaan. Eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaikka on sillä oma merkityksensä tietenkin, ainakin minulle."Mikäs maaginen raja se 30 on? "
En tiedä onko se nyt mikään maaginen raja, mutta kyllä tuota kannattaisi ajatella ihan vakavasti. Maailma ympärilläsi säilyy samana, mutta sinun näkökulmastasi miehet voi muuttua aivan erilaisiksi. Sä vaan lakkaat olemasta samalla tavoin kiinnostava monien miesten mielestä.
Mä en ole koskaan tehnyt minkäänlaista aloitetta yli 30v naiselle ja voi hyvin olla että sama koskee karkeasti arvioiden puolia kaikista miehistä. Lisäksi voi olla että se jäljelle jäänyt puolikas ei välttämättä vastaa kaikkia odotuksiasi joko motiivien tai jonkun muun suhteen.- Aloittajalta
12121212121212 kirjoitti:
"En tiedä 30 naisista kun en heihin kuulu. Mikäs maaginen raja se 30 on? Nyt kun olen vielä alle 30 saan siis odottaa olevani se erityinen kukkanen? Hauskaa. :)"
Ei se maaginen raja ole, mutta -30v alkaa olemaan ikä jossa biologinen kello tikittää jne. 17-22 on naisen paras ikä, timmissä kunnossa olevilla 17-25. Parhaat miehet viedään silloin.
"Ja niin, ehkäpä sen miehen, joka lähettää sen saman epäonnistuneen avauksen kaikille vähänkään kiinnostaville naisille kannattaisi pohtia, että onko siinä järkeä? Ei nimittäin ole."
Muut vaihtoehdot ovat vielä huonompia. On järjetöntä odotella muutamaa sopivaa, koska 99% todennäköisyydellä tavallinen mies saa kuitenkin pakit. Naisen silmissä vasta komea mies on tavismies. kts. seuraava vastaukseni.
"En muuten laittanut viestiä komeimmalle, vaan sille, joka vaikutti kiinnostavalta. Ei hän kyllä rumakaan ole, ei minun mielestäni ainakaan. Eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaikka on sillä oma merkityksensä tietenkin, ainakin minulle."
Ei siis komeimmalle, mutta silti komealle? Kaikille ei riitä edes top 20% miehiä.
(lähde: OKCupid)Ai niin kun sinullehan oli tämä ikäjuttu ja ulkonäkö hyvinkin tärkeä. Aivan juu. :)
Veikkaanpa, että tässä onkin yksi meidän kahden välisistä isoista eroista. En rajaa ihmisiä pois laskuista iän perusteella, eikä minulla ole kiire, eli siksi en ehkä voikaan ymmärtää sitä, miksi miehen täytyy laittaa viestejä myös niille naisille, jotka eivät kiinnosta kuin juuri ja juuri sen verran, että kannattaa yrittää. Ja vielä kuulee valitusta siitä, kun naiset ovat nirsoja. Ovathan he, jos niin moni mies antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut, vaikkei oikeasti olisikaan. Oman oksan sahaamistahan se on, jos laittaa viestejä tai flirttailee baarissa niillekin, joista ei ole oikeasti kiinnostunut. Paitsi tietysti jos on vain seksin perässä, silloin ei kai tarvitse niin välittää, minkä takia moni nainen pitääkin miehiä pettureina ja pukkeina, eivätkä lämpene juuri kenellekään. Edes niille, joille kannattaisi.
Minun mielestäni mies, jolle laitoin viestiä on kyllä hyvännäköinen. Ja olisi tekopyhää väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Minuun ei kuitenkaan vetoa se pitkä, lihaksikas, jykeväleukainen virnistelijä, niitä on netti puolillaan. - 12121212121212
scrg kirjoitti:
"Mikäs maaginen raja se 30 on? "
En tiedä onko se nyt mikään maaginen raja, mutta kyllä tuota kannattaisi ajatella ihan vakavasti. Maailma ympärilläsi säilyy samana, mutta sinun näkökulmastasi miehet voi muuttua aivan erilaisiksi. Sä vaan lakkaat olemasta samalla tavoin kiinnostava monien miesten mielestä.
Mä en ole koskaan tehnyt minkäänlaista aloitetta yli 30v naiselle ja voi hyvin olla että sama koskee karkeasti arvioiden puolia kaikista miehistä. Lisäksi voi olla että se jäljelle jäänyt puolikas ei välttämättä vastaa kaikkia odotuksiasi joko motiivien tai jonkun muun suhteen.Tismalleen.
Suurin osa naisista ei näe mitä ympärillä tapahtuu. Kysyntää oli 21-vuotiaana, kysyntää on 29-vuotiaana...mitä eroa? Miehiltä tulevien aloitteiden määrä yleensä kasvaa, miesten tullessa rohkeammiksi iän myötä.
Ero on siinä millaisilta miehiltä aloitteet tulevat, ja mitä miehet ovat etsimässä. Kolmekymppinen mies joka on sekä kysytty että halukas parisuhteeseen, on yleensä sellaisessa. Ellei ole, on vaikka juuri eronnut, ko. löytö viedään luultavasti käsistä todella vauhdilla nettitreffien ulkopuolella. Tämä on ikä jossa naiset haluavat pariutua, lapsi- ja OKT-unelmien pyöriessä mielessä. Miehilläkin alkaa olemaan kysyntää.
Netistä löytyykin paljon miehiä joilla ei ole kysyntää/halukkuutta. Mutta koska naiset ovat samanlaisia, "oudot" ja "rumat" eivät kiinnosta myöskään ap:ta. Sitten on komeat pelimiehet, jotka kierrättävät kolmekymppisiä prinssiä etsiviä naisia. Tuosta hypätään peräkylän eronneisiin isomahaisiin viisi lasta kolmelle naiselle-elämänkumppaninetsijöihin. - TruthIsOutThere
Aloittajalta kirjoitti:
Ai niin kun sinullehan oli tämä ikäjuttu ja ulkonäkö hyvinkin tärkeä. Aivan juu. :)
Veikkaanpa, että tässä onkin yksi meidän kahden välisistä isoista eroista. En rajaa ihmisiä pois laskuista iän perusteella, eikä minulla ole kiire, eli siksi en ehkä voikaan ymmärtää sitä, miksi miehen täytyy laittaa viestejä myös niille naisille, jotka eivät kiinnosta kuin juuri ja juuri sen verran, että kannattaa yrittää. Ja vielä kuulee valitusta siitä, kun naiset ovat nirsoja. Ovathan he, jos niin moni mies antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut, vaikkei oikeasti olisikaan. Oman oksan sahaamistahan se on, jos laittaa viestejä tai flirttailee baarissa niillekin, joista ei ole oikeasti kiinnostunut. Paitsi tietysti jos on vain seksin perässä, silloin ei kai tarvitse niin välittää, minkä takia moni nainen pitääkin miehiä pettureina ja pukkeina, eivätkä lämpene juuri kenellekään. Edes niille, joille kannattaisi.
Minun mielestäni mies, jolle laitoin viestiä on kyllä hyvännäköinen. Ja olisi tekopyhää väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Minuun ei kuitenkaan vetoa se pitkä, lihaksikas, jykeväleukainen virnistelijä, niitä on netti puolillaan.Palstalla olevilla miehillä on kummallisia fiksaatioita, itse olen aloittanut muutaman vakavan parisuhteen päälle kolmikymppisenä, parhaan nelikymppisenä. Niin ovat monet tutuistanikin, muutama jopa mennyt päälle nelikymppisenä naisena ensimmäistä kertaa avioliittoon.
Tämä on siis aivan väärä paikka kysellä yhtään mitään asiaan liittyvää, on syynsä sille, miksi täällä majailevat. - 12121212121212
Aloittajalta kirjoitti:
Ai niin kun sinullehan oli tämä ikäjuttu ja ulkonäkö hyvinkin tärkeä. Aivan juu. :)
Minun mielestäni mies, jolle laitoin viestiä on kyllä hyvännäköinen. Ja olisi tekopyhää väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Minuun ei kuitenkaan vetoa se pitkä, lihaksikas, jykeväleukainen virnistelijä, niitä on netti puolillaan."Minun mielestäni mies, jolle laitoin viestiä on kyllä hyvännäköinen. Ja olisi tekopyhää väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Minuun ei kuitenkaan vetoa se pitkä, lihaksikas, jykeväleukainen virnistelijä, niitä on netti puolillaan."
Voisitko hieman antaa referenssiä?
- _realistinen_ kuvaus ja kuva miehestä jonka ulkonäkö vastaa tätä miestä
- _realistinen_ kuvaus ja kuva naisesta jonka ulkonäkö vastaa omaasi - 12121212121212
TruthIsOutThere kirjoitti:
Palstalla olevilla miehillä on kummallisia fiksaatioita, itse olen aloittanut muutaman vakavan parisuhteen päälle kolmikymppisenä, parhaan nelikymppisenä. Niin ovat monet tutuistanikin, muutama jopa mennyt päälle nelikymppisenä naisena ensimmäistä kertaa avioliittoon.
Tämä on siis aivan väärä paikka kysellä yhtään mitään asiaan liittyvää, on syynsä sille, miksi täällä majailevat.Missä tahansa iässä voi aloittaa parisuhteen. Kyse on siitä onko valmis hyväksymään tiettyjä realiteetteja.
- Aloittajalta
"Minun mielestäni mies, jolle laitoin viestiä on kyllä hyvännäköinen. Ja olisi tekopyhää väittää, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Minuun ei kuitenkaan vetoa se pitkä, lihaksikas, jykeväleukainen virnistelijä, niitä on netti puolillaan."
Voisitko hieman antaa referenssiä?
- _realistinen_ kuvaus ja kuva miehestä jonka ulkonäkö vastaa tätä miestä
- _realistinen_ kuvaus ja kuva naisesta jonka ulkonäkö vastaa omaasiMiksi tämä ulkonäkö on sinusta kiinnostavaa? Aloitukseni koski viestien sisältöä, ei viestin lähettäjän ulkonäköä. Ja miten minun ulkonäköni liittyy mihinkään?
- dsfyt76ghbvbv
Höpö höpö, kun et taas mistään mitään tiedä. Ehkä sulle treffipalsta näyttäytyy tuollaisena, koska karsiudut heti 167cm pituisena.
Ihan tavalliset ihmiset löytävät tuolta toisensa. Kyllä naiset sen tietää, mikä härdelli komeimpien miesten ympärillä pyörii. - Naisasialooser.1
Missä tahansa iässä voi aloittaa parisuhteen. Kyse on siitä onko valmis hyväksymään tiettyjä realiteetteja.
Palstan naiset ovat niin kuumia kurppia, ettei heidän tarvitse hyväksyä realiteetteja vaan saavat tinkimättä laadusta top10% YT-miehen vielä 35v haaskanankin
- Naisasialooser.1
dsfyt76ghbvbv kirjoitti:
Höpö höpö, kun et taas mistään mitään tiedä. Ehkä sulle treffipalsta näyttäytyy tuollaisena, koska karsiudut heti 167cm pituisena.
Ihan tavalliset ihmiset löytävät tuolta toisensa. Kyllä naiset sen tietää, mikä härdelli komeimpien miesten ympärillä pyörii.167cm ja alle naiselle kuuluu 167cm mies
- 12121212121212
Aloittajalta kirjoitti:
Miksi tämä ulkonäkö on sinusta kiinnostavaa? Aloitukseni koski viestien sisältöä, ei viestin lähettäjän ulkonäköä. Ja miten minun ulkonäköni liittyy mihinkään?
Siksi koska ulkonäkö on tärkein tekijä, ellet sitten katso enemmän rahaa ja statusta. Vasta sen jälkeen ratkaisevat muut asiat.
Laitahan niitä kuvauksia ja kuvia, kiitos. - PukkasenPieleen
Naisasialooser.1 kirjoitti:
Palstan naiset ovat niin kuumia kurppia, ettei heidän tarvitse hyväksyä realiteetteja vaan saavat tinkimättä laadusta top10% YT-miehen vielä 35v haaskanankin
Erehdyt nalli, se on 'vielä 45 vuotiaana kurppanakin'.
Ne vankkaa jotka voi. Nelivitoset voi. - Aloittajalta
Siksi koska ulkonäkö on tärkein tekijä, ellet sitten katso enemmän rahaa ja statusta. Vasta sen jälkeen ratkaisevat muut asiat.
Laitahan niitä kuvauksia ja kuvia, kiitos.Ulkonäkö, raha ja status ovat tärkeimpiä kenelle? Ehkä sinulle, mutta eivät minulle. Ensimmäistä viestiä laittaessani en tiennyt mitään vastaanottajan rahatilanteesta tai ulkonäöstä.
Aion pitää kyllä kiinni siitä, etten sotke omaa ulkonäköäni tai kenenkään muunkaan ulkonäköä tähän sen enempää, sillä ulkonäkö ei ole tämän keskustelun ydin, vaikka yritätkin itsepintaisesti viedä tätä siihen suuntaan. Miehen kuvat näin vasta myöhemmin, eikä niillä ollut merkitystä keskustelun jatkumisen kannalta. Voit kaikessa rauhassa spekuloida, mitä olisi tapahtunut, jos mies olisi paljastunut vaikka Halla-ahon kaksoisolennoksi, mutta ymmärrät varmaan, että spekulointi on turhaa.
Ulkonäkökysymykset ovat tosiaan makuasioita. Minun ulkonäkönihän ei edelleenkään liity tähän mitenkään ja realistinen kuvaus siitä miehestä, jolle laitoin viestin,ei muuttaisi käsitystäsi naisten ulkonäkömieltymyksistä, sillä mies kuvassa ei ole susiruma, niinkuin olen jo sanonut. Eli kuvat tai kuvailut eivät tuo lisäarvoa keskusteluun. - Rose_91
Aloittajalta kirjoitti:
En muuten laittanut viestiä komeimmalle, vaan sille, joka vaikutti kiinnostavalta. Ei hän kyllä rumakaan ole, ei minun mielestäni ainakaan. Eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa, vaikka on sillä oma merkityksensä tietenkin, ainakin minulle.Kyllä yli 30v naisetkin parisuhteita löytää. Mutta monet ovat tuohon ikään mennessä jo pariutuneet joten vapaita sopivanikäisiä kumppaniehdokkaita on vähemmän kuin nuorempana. Toki monet eroavat tuossa iässä, mutta se tarkoittaa sitten usein lapsia aikaisemmasta suhteesta. Jos on yli 30v ja etsii ikäistään lapsetonta kumppania, on vaihtoehtoja paljon vähemmän kuin 20-vuotiaana.
- Nainen39vee
"Mitä odotit?
Jokaisen 30 naisen siis tulisi olla 50-500 miehelle erityinen kukkanen, jokainen näistä miehistä haluaisi juuri sinut eikä muita."
Ei nyt tietysti ihan noinkaan, mutta mikäli haluaa oikeasti saada toisen kiinnostuksen heräämään, kannattaa kuitenkin edes vaikuttaa siltä, että on aidosti kiinnostunut tästä. Ei se tarkoita, etteikö voisi olla samalla lailla alustavasti kiinnostunut muistakin, mutta syy vastata viestiin pitäisi löytyä aloittajan profiilista eikä siitä, että "vastaan kaikille".
"Ne miehet eivät saa viestejä ollenkaan, niinpä ainoaksi keinoksi jää numeropeli. Tinderissä oikealle päätyvät kaikki edes kohtuullisen näköiset. Netissä sama viesti lähtee jokaiselle kriteereihin sopivalle. Oli haussa sitten parisuhde tai panosuhde. Useimmilla on haussa panosuhde, koska miehet ovat huomanneet ettei parisuhteen hakeminen netissä kannata."
Tai siis tottakai saa vastata kaikille persoonattomalla viestillä, mutta ei sitten kannata ihmetellä, jos nainen ei kiinnostukaan ja jos vastausta ei kuulu.
Panosuhteen hakeminen on ihan ok, mutta eikö se onnistuiko helpoimmin sellaiselta deittisivustolta, jossa kaikki hakevat seksiseuraa? Onhan se melkoista ajanhaaskausta alkaa deittailla pitkän kaavan kautta naista, joka hakee parisuhdetta - seksiseuraa hakeva haluaa pian päästä sänkyyn, kun taas suhdetta hakeva haluaa deittailla ja tehdä muutakin. - 12121212121212
Nainen39vee kirjoitti:
"Mitä odotit?
Jokaisen 30 naisen siis tulisi olla 50-500 miehelle erityinen kukkanen, jokainen näistä miehistä haluaisi juuri sinut eikä muita."
Ei nyt tietysti ihan noinkaan, mutta mikäli haluaa oikeasti saada toisen kiinnostuksen heräämään, kannattaa kuitenkin edes vaikuttaa siltä, että on aidosti kiinnostunut tästä. Ei se tarkoita, etteikö voisi olla samalla lailla alustavasti kiinnostunut muistakin, mutta syy vastata viestiin pitäisi löytyä aloittajan profiilista eikä siitä, että "vastaan kaikille".
"Ne miehet eivät saa viestejä ollenkaan, niinpä ainoaksi keinoksi jää numeropeli. Tinderissä oikealle päätyvät kaikki edes kohtuullisen näköiset. Netissä sama viesti lähtee jokaiselle kriteereihin sopivalle. Oli haussa sitten parisuhde tai panosuhde. Useimmilla on haussa panosuhde, koska miehet ovat huomanneet ettei parisuhteen hakeminen netissä kannata."
Tai siis tottakai saa vastata kaikille persoonattomalla viestillä, mutta ei sitten kannata ihmetellä, jos nainen ei kiinnostukaan ja jos vastausta ei kuulu.
Panosuhteen hakeminen on ihan ok, mutta eikö se onnistuiko helpoimmin sellaiselta deittisivustolta, jossa kaikki hakevat seksiseuraa? Onhan se melkoista ajanhaaskausta alkaa deittailla pitkän kaavan kautta naista, joka hakee parisuhdetta - seksiseuraa hakeva haluaa pian päästä sänkyyn, kun taas suhdetta hakeva haluaa deittailla ja tehdä muutakin."Panosuhteen hakeminen on ihan ok, mutta eikö se onnistuiko helpoimmin sellaiselta deittisivustolta, jossa kaikki hakevat seksiseuraa? Onhan se melkoista ajanhaaskausta alkaa deittailla pitkän kaavan kautta naista, joka hakee parisuhdetta - seksiseuraa hakeva haluaa pian päästä sänkyyn, kun taas suhdetta hakeva haluaa deittailla ja tehdä muutakin."
Ei.
Ensinnäkin, naisten laatu ko. sivustoilla on heikkoa. En tarkoita pelkästään ulkonäköä vaan miesten kaveriporukoissa tunnetaan hurjat tarinat WT-naisista, huumeasunnoista, samassa kämpässä asuvista isovanhemmista ja kesken puuhien oviaukkoon ilmestyneestä aviomiehestä.
Toisekseen, ko. sivustoilla naiset lähtevät liikkeelle aivan eri vaihtosuhteesta. Ei ole vitsi että "runsas" tai "muodokas" (= ei seksikkäällä tavalla lihava) WT-nainen hakee taitavaa, pitkää, raamikasta, lihaksikasta rakastajaa.
Yksinkertaisesti, tasokkaampia panoja saa kun pitää "suhdeoption" avoinna. 12121212121212 kirjoitti:
"En tiedä 30 naisista kun en heihin kuulu. Mikäs maaginen raja se 30 on? Nyt kun olen vielä alle 30 saan siis odottaa olevani se erityinen kukkanen? Hauskaa. :)"
(lähde: OKCupid)Nainen on parhaimmillaan 30 - 45 vuotiaana. Nuorempana ja vanhempana hormonien vietävänä ailahtelevaisia kiukuttelijoita ja känkkäränkköjä.
No me miehet mennään taas koko ajan kulli edellä . Toisilla libido laskee iän myötä. Mutta esimerkiksi mulla se on vielä 55 vuotiaana samaa luokkaa ollut viimeiset 35v. Toisaalta itselle se paras ikä on just sitä mitä elät juuri nyt .
- Juokse.Metsään
Miksi naiset eivät ole yhtä aktiivisia?
Koska teidän ei tarvi olla. Teillä on itseoikeutus olla valikoiva osapuoli ja nyrpistellä nenäänne tarjokkaille.
Näin tehdessänne te myöskin mitätöitte miesten aloitteiden merkitystä. Jos miesten pitää jatkuvasti pyrkiä niin eikö ole luontevaa että he eivät panosta yhreen naiseen kuin minimin? Miksi juuri sinä olisit ansainnut yhdeltäkään kontaktia ottaneelta mitään parempaa -ETHÄN ITSEKÄÄN PANOSTANUT MITÄÄN!
Jokainen sinuun kontaktia ottanut antoi sinulle enemmän kuin mitä sinä annoit kenellekkään heistä-ja sinä kiittämätön paska kehtaat vielä ruikuttaa.- Aloittajalta
Hei rauhoitupas nyt! Millainen nainen aloittaa keskustelun 50 miehen kanssa yhtäaikaa? En minä. Lähetin ensimmäisen viestin yhdelle miehelle ja tutustun häneen.
Jos se mies olisit ollut sinä, haluaisitko, että aloitan keskusteluja muiden kanssa? Miltä se tuntuisi sinusta?
Ja niille miehille, jotka lähestyvät minua kyllä vastaan, mikäli viesti ei ole täysin asiaton. Ja olen niille asiattomillekin vastannut kohteliaasti, vähän niinkuin nyt sinulle.
Aktiivisuus on hyvä asia, mutta johtaisi todennäköisesti huomattavasti parempiin tuloksiin, jos viestin sisältöön panostettaisiin enemmän.
Pitäisikö minun olla kiitollinen siitä, että mies joka ei ole minusta kiinnostunut edes sen vertaa, että laittaisi minulle viestin, joka on oikeasti tarkoitettu minulle eikä kenelle tahansa? En osaa olla. - Juokse.Metsään
Rauhoituppas keskenäsi. Viestissäsi lukee aivan selvästi millaisilla toimintatavoilla ja ajatuksilla olet liikkeellä - kyllä minua ainakin vituttaa tuo miten paskot ylhäisestä yksinäisyydestäsi toisten päälle laittamatta tikkua ristiin. Sitten haluat vielä "rauhoitutaampas" - tyylisillä letkauťksilla joita odottaisin ennemminkin vaikkapa Timo Soinin suusta.
Minusta vaikuttaa että piilottelet pikkumaista sieluasi asiallisen käytöksen takana. Vaadit ihmisiltä "enemmän" koska turtuneisuudessasi yksinkertainen tarjous tutustua ei vain riitä.
Ja siis - suhtaudutko pelkästään kirjoitteluun kuin se olisi vakava suhde - "Miltä tuntuisi jos nainen kirjoittelisi monen kanssa?" - nettiympäristössä tuntemattomien kesken se tuntuisi luontevalta. Sitä tutustuminen on - ovien avaamista. Minua ainakin ahdistaa ajatus naisesta joka varaa kesähääkirkon ensimmäisen viestin kirjpitettuaan - ainoa mitä minä odotan on signaali siitä että jatkotutustuminen kiinnostaa - vaikka olisin yksi viidestäkymmenestä siinä vaiheessa. On minun hommani tehdä itsestäni se oikeasti paras vaihtoehto.
Ja mitä tulee laatuun panostamiseen niin oman elämäni kirjailijana totean vain että rajansa kaikella. Minä myyn jatkossakin halpaa malkaraani yhden rivin ilmolla koska muu on hyvien aakkosten tuhlaamista suurelta osalta kiittämättömien pikkuprinsessojen egonektarin lisäkkeeksi. Jos nainen haluaa kirjaimeni hänen on ansaittava ne. - Aloittajalta
En kiellä sinua jatkamasta yhden rivin ilmoituksilla, jos se on sinun juttusi niin anna mennä. En tajua miksi hermostut, haukut minua pikkumaiseksi ja paskaksi, kun sanon, että mitäpä jos onkin niin, että huonosti kirjoitettu viesti mieheltä, joka ei ole osannut pitää housuja jalassaan tai käyttää ehkäisyä ei kiinnosta? Täällä haukutaan yh-äitejä minkä ehditään, lutkitellaan ja solvataan ja jaksetaan ihmetellä, että miksi ihmeessä he kuvittelevat seuraa löytävänsä, mutta vedetään herneet nenään, kun joku sinulle tuntematon ihminen sanoo, että miehissäkin on vikaa, olivat he kuinka aktiivisia tahansa.
Se viesti ei miestä huonommaksi tee, mutta ei saa minua kiinnostumaan hänestä sitä kohteliasta vastausta pidemmälle. Ilmeisesti vastatakaan ei pitäisi. Ja kaikille miehille olisi velvollisuus laittaa viestiä näissä palveluissa vain siksi, että miehetkin tekevät niin. Ei ole ollut minun tapaistani koskaan viritellä moneen suuntaan, ja jos se on mitä miehet haluavat, niin eiköhän niitä monen miehen treffikumppaneita (eli miesten mukaan lutkia ja huoria, logiikkaanne täytyy ihailla) löydy muualtakin. Minä kirjoittelen netissä siksi, että haluan tavata ja tutustua, enkä ole kiinnostunut tapailemaan 50 miestä ympäri Suomen, joten teen aloitteet harkiten. Se, etten hae treffejä vuoden joka viikolle eri miehen kanssa tuskin tarkoittaa sitä, että olisin varaamassa hääkirkkoa. Jälleen on ihailtava tätä mahtavaa logiikkaa.
Myyntionnea halvalle makkaralle! Aloittajalta kirjoitti:
En kiellä sinua jatkamasta yhden rivin ilmoituksilla, jos se on sinun juttusi niin anna mennä. En tajua miksi hermostut, haukut minua pikkumaiseksi ja paskaksi, kun sanon, että mitäpä jos onkin niin, että huonosti kirjoitettu viesti mieheltä, joka ei ole osannut pitää housuja jalassaan tai käyttää ehkäisyä ei kiinnosta? Täällä haukutaan yh-äitejä minkä ehditään, lutkitellaan ja solvataan ja jaksetaan ihmetellä, että miksi ihmeessä he kuvittelevat seuraa löytävänsä, mutta vedetään herneet nenään, kun joku sinulle tuntematon ihminen sanoo, että miehissäkin on vikaa, olivat he kuinka aktiivisia tahansa.
Se viesti ei miestä huonommaksi tee, mutta ei saa minua kiinnostumaan hänestä sitä kohteliasta vastausta pidemmälle. Ilmeisesti vastatakaan ei pitäisi. Ja kaikille miehille olisi velvollisuus laittaa viestiä näissä palveluissa vain siksi, että miehetkin tekevät niin. Ei ole ollut minun tapaistani koskaan viritellä moneen suuntaan, ja jos se on mitä miehet haluavat, niin eiköhän niitä monen miehen treffikumppaneita (eli miesten mukaan lutkia ja huoria, logiikkaanne täytyy ihailla) löydy muualtakin. Minä kirjoittelen netissä siksi, että haluan tavata ja tutustua, enkä ole kiinnostunut tapailemaan 50 miestä ympäri Suomen, joten teen aloitteet harkiten. Se, etten hae treffejä vuoden joka viikolle eri miehen kanssa tuskin tarkoittaa sitä, että olisin varaamassa hääkirkkoa. Jälleen on ihailtava tätä mahtavaa logiikkaa.
Myyntionnea halvalle makkaralle!Tule sitten parin vuoden päästä raportoimaan, miten hyvin oma strategiasi tai taktiikkasi toimi.
Voihan tähän tietty muutkin tulla kertomaan onnistuneita nettideittikokemuksiaan. Niistä voi ottaa toisetkin oppia.- Juokse.Metsään
Aloittajalta kirjoitti:
Myyntionnea halvalle makkaralle!Empatiani menee kymmenille yksinäisille miehille jotka väsyneinä ja turhautuneina etsivät raollaan olevaa ovea - ja jotka vaikkakin yksinkertaisella tavalla - kertovat kuitenkin suoraan mitä tarjoavat ja kaipaavat rehellisesti ja se heille myös epäilemättä riittäisi..
Empatiani ei koske ihmistä jolla on jokseenkin rajattomasti tilaisuuksia ottaa rauhassa selvää ihmisistä ympärillään - ja jonka ydinongelma tuntuisi olevan "oman kiinnostuksen puute" - johon ratkaisua etsitään esittämällä vaatimuksia ja kritiikkiä ulospäin. Ikäämkuin olisit lukinnut itsesi sisään ja odotat että joku sankari keksii oikeanlaisen tiirikan jolla sinut saadaan mukaan.
Jokainen yhteydenotto jonka sait on ihmisen tekemä ja jokaisen lyhyenkin viestin takana on elämällinen ihmisyyttä. Jos et hahmota tuota faktaa et todennäköisesti käsittele sopivaa kumppaniakaan ihmisenä vaan tarvekarttasi täydentävänä mies-metaelementtinä. - Aloittajalta
Juokse.Metsään kirjoitti:
Empatiani menee kymmenille yksinäisille miehille jotka väsyneinä ja turhautuneina etsivät raollaan olevaa ovea - ja jotka vaikkakin yksinkertaisella tavalla - kertovat kuitenkin suoraan mitä tarjoavat ja kaipaavat rehellisesti ja se heille myös epäilemättä riittäisi..
Empatiani ei koske ihmistä jolla on jokseenkin rajattomasti tilaisuuksia ottaa rauhassa selvää ihmisistä ympärillään - ja jonka ydinongelma tuntuisi olevan "oman kiinnostuksen puute" - johon ratkaisua etsitään esittämällä vaatimuksia ja kritiikkiä ulospäin. Ikäämkuin olisit lukinnut itsesi sisään ja odotat että joku sankari keksii oikeanlaisen tiirikan jolla sinut saadaan mukaan.
Jokainen yhteydenotto jonka sait on ihmisen tekemä ja jokaisen lyhyenkin viestin takana on elämällinen ihmisyyttä. Jos et hahmota tuota faktaa et todennäköisesti käsittele sopivaa kumppaniakaan ihmisenä vaan tarvekarttasi täydentävänä mies-metaelementtinä.En tarvitse sankaria tai tiirikkaa, enkä arvostele edelleenkään niitä ihmiselämiä viestien takana, vaan toivon, että jos joku näitäkin kommentteja lukee, niin hän ymmärtää sen, ettei syy nettideittiviesteihin vastaamattomuudessa ole vain se, että nainen on nirso. Syy on joskus se tapa, jolla lähestytään, se vauhti, jota vaaditaan ja se voimakkuus, jolla oma elämä, toiveet ja haaveet esitetään. Ja se, että jos hakee naista kuin naista täyttämään sen oman elämän tyhjän kohdan kuka tahansa käy -asenteella, ei ehkä helpota etsimistä. En ole valmis pariutumaan valmiiseen perheeseen, vaan se mitä moni (minäkin) hakee, on toinen aikuinen ihminen, johon tutustua.
Kyllä useimmat naiset tahtovat niitä samoja asioita näidenkin kirjoittelijoiden kanssa, mutta kukapa haluaa olla vain joku, jonka toinen nyt sai. Että sitä yksilöllistä ihmistä sen sadalle naiselle lähetetyn viestin takana osaisi arvostaa, toivoisin ainakin itse, että mies olisi vaivautunut laittamaan viestiinsä jotain, mistä tiedän hänen haluavan tutustua juuri minuun, eikä vain keneen tahansa. Olkoon se itsekkyyttä, omanapaisuutta ja itsekeskeisyyttä, mutta en halua olla vain "joku", joka sattui vastaamaan siihen, mitä mies lähetti kymmenille muille.
Uskon että ymmärrät jollain tasolla tämän, mutta tajuan myös miksi tähän on vaikea samaistua tai löytää ongelmaa minun näkökulmastani. Nettideittimaailma on pahasti kallellaan ja naisella on näennäisesti helpompaa viestitulvan takia. Silti parin löytäminen on ihan yhtä vaikeaa ja epätodennäköistä, koska nainen saa viestejä myös niiltä, joita ei edes oikeasti kiinnosta.
Mieluummin yksi viesti, jonka lähettäjä haluaa oikeasti tutustua, kuin 100 viestiä, jotka on lähetetty ihan kenen tahansa naisen toivossa. - jkhkhlkjhlhlkj
Empatiani menee kymmenille yksinäisille miehille jotka väsyneinä ja turhautuneina etsivät raollaan olevaa ovea - ja jotka vaikkakin yksinkertaisella tavalla - kertovat kuitenkin suoraan mitä tarjoavat ja kaipaavat rehellisesti ja se heille myös epäilemättä riittäisi..
Jokainen yhteydenotto jonka sait on ihmisen tekemä ja jokaisen lyhyenkin viestin takana on elämällinen ihmisyyttä. Jos et hahmota tuota faktaa et todennäköisesti käsittele sopivaa kumppaniakaan ihmisenä vaan tarvekarttasi täydentävänä mies-metaelementtinä.Täysin käsittämätön mielipide!
Monelle miehelle treffipalstalla oleilu on 24/7 viihdettä. Jahdataan vähän kaikkia sen enempää miettimättä.
Ap: lle: Heivaa ensin kaikki kuvattomat. Kuva on tae siitä, että mies on vapaa. Heivaa seuraavaksi ne, jotka eivät ole viitsineet edes profiilia täyttää, tai perustiedoissa on tyhjiä kohtia. Tarkkaile, onko miehen online -status koko ajan päällä. Jos on, unohda.
Valinnanvaraa on tämän jälkeen huomattavasti vähemmän. Ei sulla ole mitään velvollisuutta vastata noille viestiSAASTETTA lähettäville ihmisille.
Kannattaa ottaa itse yhteyttä, jos on jostain miehestä vähänkin kiinnostunut!!!! - Juokse.Metsään
Mikäs se täällä ellei puutteensa kanssa painiva valkoritari joka peitsi ojossa syöksyy tyrmäämään väärät mielipiteet ja kertomaan kuinka muut miehet ovat paskoja ja väärässä.
- juokse.itse
Mikäs se täällä ellei puutteensa kanssa painiva valkoritari joka peitsi ojossa syöksyy tyrmäämään väärät mielipiteet ja kertomaan kuinka muut miehet ovat paskoja ja väärässä.
Olen nainen.
Onneksi et löydä seuraa!! Liian paska luonne -kyllä naiset sen vaistoaa. - kiitollinen.mies
juokse.itse kirjoitti:
Olen nainen.
Onneksi et löydä seuraa!! Liian paska luonne -kyllä naiset sen vaistoaa.Esitän anteeksipyynnön nimimerkin "Juokse.Metsään" puolesta.
Haluan pyytää anteeksi myös tuhansien vuosien sortoa, jota miehet ovat teitä naisia kohtaan harjoittaneet.
Te naiset olette luoneet ja vaalineet elämää, mutta miehet ovat vain tuhonneet.
Miehet ovat sotineet, ja sotien todellisia uhreja olette aina olleet te naiset, jotka olette jääneet leskiksi ja lapsienne yksinhuoltajiksi.
Miehet ovat tuhonneet metsiä ja kokonaisia ekosysteemejä betonihelvettien tieltä, joissa te joudutte elämään, kaukana luontoäidistä.
Miehet ovat luoneet luonnonvaroja tuhlaavan kulutuskulttuurin ja ulkonäköpaineet, jotka ajavat teidät shoppailemaan ostoshelvetteihin, ja jopa kasvattaneet eläimiä vain tappaakseen ne julmasti turkkiensa vuoksi vain, koska haluavat teidän naisten näyttävän hienommilta.
Mikään anteeksipyyntö ei tietenkään korvaa miesten teille aiheuttamia kärsimyksiä, mutta pyydän syvästi ja vilpittömästi anteeksi kaikkien miesten puolesta.
Mutta ajat ovat onneksi vihdoin muuttumassa, koska on yhä enemmän meitä ajattelevia ja tuntevia miehiä, jotka ovat yhteydessä feminiiniseen, rakastavaan puoleen itsessään. Olemme siis irtautumassa maskuliinisen, tuhoavan puolemme kahleista ja nostamassa kunniaan naiseuden. Tulevaisuus näyttääkin siksi valoisammalta, ja edessä ovat rauhan ja rakkauden ajat.
Kiitos teille, naiset.
- Rehellisyysmaanperi
Muistakaa stalkata kaikki naiset ja miehet ennen kuin tapaatte. Jos joku ei suostu nimeään antamaan niin tuskin on sitä mitä väittää olevansa, vaan ihrainen vanhus
Stalkkaamalla googlen kautta jo ilmestyy monenlaisia tietoja, kuten on saanut vankeusrangaustusta esim raiskauksesta, löytyykö tyttö/poikaystävää tai puolisoa. Kun esim facebookista pienellä vaivalla on tsekannut kumppanin nimen niin osoterekisteristä tai fonectasta voi tutkia asuvatko peräti saman katon alla
Se on hyvin yleistä että varattu jää kiinni jos vähän vaan vaivautuu tarkastamaan taustoja. Älkääkä unohtako kertoa rakastuneelle kumppanille petturista.- Naisasialooser.1
Minäkin sain varatun naisen kiinni selvittämällä aluksi fb:stä hänen"entisen"miehen nimen ja kun katsoin nimen fonectasta niin osoite olikin sama kuin tuolla naisella.
- Rehellisyysmaanperi
Naisasialooser.1 kirjoitti:
Minäkin sain varatun naisen kiinni selvittämällä aluksi fb:stä hänen"entisen"miehen nimen ja kun katsoin nimen fonectasta niin osoite olikin sama kuin tuolla naisella.
Hyvä!
- nelikymppinenmies
Naiset ei vaan vastaa asiallisiin viesteihin. En ole ehdotellut mitään elämän mittaista juttua naiselle koskaan enkä ole ehdotellut seksijuttuja. Sellaista olen kysellyt millaista miestä hakee, miten viettää vapaa-aikaa, onko tosissaan hakemassa suhdetta. En kerro itsestäni koko elämän tarinaa vaan muutaman perusjutun harrastuksesta ja siitä että haluaisin tutustua
Ja nainen kun vastaa niin ei ne osaa kun ehkä kaksi lausetta muodostaa juuri ja juuri mutta mitään kommunikointitaitoja naisilla ei ole. Täysin sekopäisiä ja mielenterveysongelmaisia naisia netteideitit täynnä- Aloittajalta
Todella ikävä kuulla. Tuosta syystä pyrinkin vastailemaan paljon. Vastaamattomuus on aika epäkunnioittavaa etenkin, jos viesti on ihan oikeasti ajatuksella kirjoitettu. Luulen, että monet naiset saavat hirveästi viestejä ja osa hukkuu viestitulvaan tai ei jakseta vastata kunnolla.
Ehkä nettideiteiltä todella on vaikea löytää ketään, vaan pitäisi panostaa ihmisiin ympärillä. - Ic8vov88
Miksi kirjottaa montaa sanaa kun liuta miehiä on jonottamassa?
Et ymmärrä yhtään minkälaisessa maailmassa naiset elää.
- Naisasialooser.1
Tavismiehen on pakko olla hurjan aktiivinen ja on ihan turha panostaa viestin laatuun, kannattaa ennemminkin panostaa viestien määrään. On ajahukkaa tavismieheltä kirjoittaa naiselle viesti, joka saa naisen tuntemaan itsensä siksi ainutlaatuiseksi kukkaseksi, koska nainen ei 99% varmuudella vastaa.
- 879879879879
Et ole tavis, vaan ruma, lyhyt ja mielisairas.
Joo. Terveisiä vastapuolelta. 😁
Ymmärrän kanssa naisten ongelman nettitreffailussa. Mutta se on vaan tuota. Ei voi mitään, en minäkään voi sille mitään.
Tiedän myös, että huhuilu sieltä 50 miehen joukosta on vaikeaa.
Mutta minä tiedostan sen ja elän sen yli. Minä haluan löytää sen naisen ja vaikka tuolta. Ja minä haluan sitä niin paljon, etten aio välittää moisista asioista.
Opin huhuilemaan. Minusta on ihan kiva löytää tuotakautta ihmisiä. On sitä pa.kaakin siellä. Niinhän sitä on täälläkin ja elämässä muuallakin.
Mun motto: opi tai jaa makaamaan. 😉- mitä.asialle.voi.tehdä
Aika toivoton tilanne kun naiset valittaa viestitulvasta ja miehet jopa hyvätasoiset miehet valittaa kun ei jää yhtään mitään käteen vaikka yrittää kovasti..
- Kaurismies02
Kyllä naiset vastaa jos osaa kirjoittaa persoonallisesti. Kuva ei ole välttämätön vastauksen saamiselle. Jos katsoo satoja heikohkoja kuvia niihin turtuu. Ja kuvien joukossa paljon väärennöksiä. Kaikki eivät halua näyttää naamaansa. Töissä käyvänä olen monien kanssa tekemisissä päivittäin ja en halua, että minut bongataan deittisivulta. Itselläni on kristillinen vakaumus ja se tuntuu haittaavan monia. Myös se että en käytä alkoholia. En halua lähteä terassille, tanssimaan ym. mistä en pidä. Naisen saa helposti kun vain menee baariin suht. siisteissä vaatteissa. Naiset tulevat nykyään lähentelemään ja ovat melko härskejä.
"Täälläkin voisi jakaa vähän ajatuksia ja neuvoja siitä, miten siellä nettideittisivuilla kannattaa kirjoitella."
Vieläkin parempi idea on alkaa hakemaan niitä deittikavereita täältä palstalta, se on ollut nouseva trendi viimeaikoina ja sivullisillekin riittää sitten seurattavaa suhdekiemuroiden käänteissä.Harmis ottaa popparipussin ja litran kokista viereen ja alkaa lukea palstaa. Menee kauniista ja rohkeista. 😂😂😂
tähänsekaappi kirjoitti:
Harmis ottaa popparipussin ja litran kokista viereen ja alkaa lukea palstaa. Menee kauniista ja rohkeista. 😂😂😂
Joo, kyllä täällä välillä sellaista draamaa on tarjolla että kauniit ja notkeat jää toiseksi :D Vaikka periaatteessa en oikein tykkää siitä että jonkun henk.koht. juttuja paljastuu toisten toimesta ei voi kieltää etteikö siinä olisi viihdearvonsa jos/kun tunteet alkaa kuumenemaan. Tässä nyt viimeaikoina kun ollut kuitenkin suhteellisen rauhallista on melkein ikävä pertinkin riehaantumisia, pitäis varmaan saada tänne uusia pastaetikettiin tottumattomia tömmeltämään :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, kyllä täällä välillä sellaista draamaa on tarjolla että kauniit ja notkeat jää toiseksi :D Vaikka periaatteessa en oikein tykkää siitä että jonkun henk.koht. juttuja paljastuu toisten toimesta ei voi kieltää etteikö siinä olisi viihdearvonsa jos/kun tunteet alkaa kuumenemaan. Tässä nyt viimeaikoina kun ollut kuitenkin suhteellisen rauhallista on melkein ikävä pertinkin riehaantumisia, pitäis varmaan saada tänne uusia pastaetikettiin tottumattomia tömmeltämään :D
No syksyyn mennessä jätetyt kesäkissat maukuvat nurkissa viimeistään. 😁
Mutta ainakin tänään tänne on putkahtanut monta pettynyttä naispuoleista kommenttia..
Liekö alkukevään kylmä keli myöhästyttänyt treffeihin pettyneiden kirjoituksia? 🤔tähänsekaappi kirjoitti:
No syksyyn mennessä jätetyt kesäkissat maukuvat nurkissa viimeistään. 😁
Mutta ainakin tänään tänne on putkahtanut monta pettynyttä naispuoleista kommenttia..
Liekö alkukevään kylmä keli myöhästyttänyt treffeihin pettyneiden kirjoituksia? 🤔Nettideittinaiset lienee pettyneitä kun te nettideittimiehet ette osaa tarjota niillä mitä ne haluaa, arvostusta, ihanaa tulevaisuutta ja taloudellista riippumattomuutta. Sitä yhtä vaan olette vailla ja kyllähän fiksut naiset sen tajuaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Nettideittinaiset lienee pettyneitä kun te nettideittimiehet ette osaa tarjota niillä mitä ne haluaa, arvostusta, ihanaa tulevaisuutta ja taloudellista riippumattomuutta. Sitä yhtä vaan olette vailla ja kyllähän fiksut naiset sen tajuaa.
Niin ovelia ovat penteleet! 😂
- crux
Eli olet saanut myös hyviä avausviestejä miehiltä. Huonoja on ollut varmasti paljon ja eiköhän siellä keskivertojakin ole joukossa. Mitä saa tavallinen mies siellä? Voin sanoa että saldo on huomattavasti huonompi.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Rumalla naamalla ei saa vastauksia naisilta.
Hmm, mitä nyt itse vielä jotenkin muistan mimmoisia viestejä pidin mielenkintoisina. Niin semmoisia, joissa oli kerrottu hiukan itsestä ja elämänarvoista. Harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista. Jotka tuntui asiallisille ja hyväntuulisille. Ei kuitenkaan mitään yliöveriä ja liioittelevaa. :)
Liian päällekäyvät ja rivot, tyrkyt skippasin välittömästi.- Juokse.Metsään
Ja sinähän olet suhteessa? - joka onkin luontevaa persoonalke joka luo oikeita tilaisuuksia tutustumiselle etkä asenteellasi luo lisää esteitä.
Ja sinähän olet suhteessa? - joka onkin luontevaa persoonalke joka luo oikeita tilaisuuksia tutustumiselle etkä asenteellasi luo lisää esteitä.
Olen kyllä joo. Kyllä mullakin rajoja ja rajoituksia on ollut parisuhde potentiaalista miestä etsiessä. Mutta ei mitään ihan mahdottomia ilmeisesti kuitenkaan. :)
Rikolliset, päidenongelmaiset, lusmut ja pahantekijät olen koittanut aina kiertää kaukaa suhde mielessä. Mieluiten rehti, raitis ja reipas kotimainen mies, jolla on huumorintajua ja lämmin sydän. Se on aina ollut ok.
- jokutässäklikkaa
Yhäkään en tajua.
Siis puhutaan seurustelusta...suhteesta. Ei panoista, joita yhdellä miehellä voi hyvin olla useita.
Miten voi olla että jokaisella vm. 88 naisella olisi liuta suhteeseen haluavia oman ikäisiä miehiä jonossa? Does not compute. Naisia on ikäluokassa enemmän mutta ei niin paljon enemmän, ja on kiistaton tosiasia että parikymppinen nainen on halutuin (eri asia kuinka moni uskaltaa lähestyä).
Itse en muista että viitisen vuotta sitten minä ja kaverit oltaisiin kuolattu jokaista 28-30v naista kieli pitkällä. Tuossa haiskahtaa massaviestittäminen tai juuri se numbers game jolla haetaan vaan panoa. - totuuskomissioc
Asiaa voi lähestyä useammasta näkökulmasta, yksi on avaajan esittämä. Eli runsaudenpula ja joutuu ihan itse yrittämään valita massan joukosta helmet.
Toinen näkökulma on se viestejä lähettävien keskivertomiesten näkökulma jossa paljon käytettyä aikaa ja lähetettyjä viestejä sekä hyvin vähän tuloksia.
Kolmas on sitten se realiteetti. Tarjolla on aisuria, betamiestä ja ei-niin-toivottuja.
Sekä niitä ketkä tyhjentää kassinsa ränniin, kiittää ja kumartaa, poistuu. - ohuyctxtcjbub
Miten jossain aloitusviestissä voi ilmaista aidon kiinnostuksen jollei toista tunne? Jos jollain on kuva tai pari ja hyvässä tapauksessa jonkinlainen lyhyt teksti, missä yleensä vain kuvaillaan mitä itse halutaan toiselta, niin aika rajalliset ovat kiinnostuksen aiheet.
- Kari.Totuus
En tiedä lukeeko keskustelun aloittaja enää tätä, mutta poimin tuolta aiemmista viesteistä yhden kommentin:
"Olkoon se itsekkyyttä, omanapaisuutta ja itsekeskeisyyttä, mutta en halua olla vain "joku", joka sattui vastaamaan siihen, mitä mies lähetti kymmenille muille."
Faktahan on se, että treffipalstalla on sinusta max muutama kuva ja jonkin verran tekstiä. Jos oikeasti kuvittelet että sen perusteella miehet huomaavat sinun olevan jotenkin hirveän ainutlaatuinen ja juuri heille se oikea nainen, niin kuvittelet liikoja.
Oikeasti siellä on takuuvarmasti vähintään muutama kymmentä naista, jotka ovat niistä miehistä suunnilleen yhtä kiinnostavan oloisia kuin sinäkin. Vaikka he lähettäisivät sinulle sen sinulle räätälöidyn viestin, niin eipä se tarkoita, että olisit jotenkin huikeasti erottunut kaikista muista naisista. Käytännössä olet vain yksi niistä naisista ja luultavasti mies on lähettänyt viestiä myös niille muille kiinnostaville naisille, vaikka ei sitä sinulle kertoisikaan. Jos oikesti kuvittelet että pelkästä profiilistasi tulee miehelle joku "Kuulumme yhteen" -moment, niin elät jossain prinsessaunelmissa.
Ihan samoin se luvenä menee. Tapaat paljon ihmisiä, joista jotkut ovat kiinnostavamman oloisia kuin toiset. Sitten voi tutustua paremmin jonkun niiden kanssa ja huomata että viihdytään hyvin yhdessä ja aletaan tapailemaan. Se ainoa oikea on pelkkää yliromanttista harhaa.EpäRomanttisen Persoonan/Luonteen MieliPidee.. ;P.. Tosin ihan Looginen Sellainen Sellaiselta.. ;P
- jhgjhgkjhgk
Tässä oli paljon hyviä pointteja..
Nainen saa kyllä sanoinkuvaamattoman paljon viestejä, mutta kyllä myös mies valitsee!! Totta hitossa!!
En ymmärrä yhtään tuota vastakkainasettelua -treffipalstalla on muka vaan ytmejä ja ätmejä!
Paljon on niitä ihan oikeasti tavallisia ihmisiä, jotka pääsevät kyllä treffeille. Miehiäkin. Jos kukaan nainen ei ole kiinnostunut, profiili on HUONO ja mitäänsanomaton. Siinä ei ole mitään sellaista, minkä takia nainen haluaisi ottaa yhteyttä.
Toinen ääripää on liian perusteellinen vaatimuslista, johon naisen pitää 100% sopia. Vähän rennompi kaveri siitä vierestä kiilaa ohi.. - 12121212121212
jhgjhgkjhgk kirjoitti:
Nainen saa kyllä sanoinkuvaamattoman paljon viestejä, mutta kyllä myös mies valitsee!! Totta hitossa!!
En ymmärrä yhtään tuota vastakkainasettelua -treffipalstalla on muka vaan ytmejä ja ätmejä!
Paljon on niitä ihan oikeasti tavallisia ihmisiä, jotka pääsevät kyllä treffeille. Miehiäkin. Jos kukaan nainen ei ole kiinnostunut, profiili on HUONO ja mitäänsanomaton. Siinä ei ole mitään sellaista, minkä takia nainen haluaisi ottaa yhteyttä.
Toinen ääripää on liian perusteellinen vaatimuslista, johon naisen pitää 100% sopia. Vähän rennompi kaveri siitä vierestä kiilaa ohi..Ongelma on, ulkonäkövaatimusten lisäksi, siinä että tavallinen nainen kokee olevansa erikoinen. Nettitreffeillä on lukemattomia matkailusta ja eläimistä pitäviä jonkun verran ulkoilevia ja liikkuvia, mielestään ekologisesti tiedostavia rivinaisia joilta löytyy se hyvänfiiliksenkuva ulkomaiselta uimarannalta ja skumppalasin kanssa otettu kesäkuva kissan/koiran kanssa kt-kaksion parvekkeella.
Nämä naiset sitten hakevat jotain "erikoista", vaikka ovat itse tusinakamaa. - 8798798709870
Ongelma on, ulkonäkövaatimusten lisäksi, siinä että tavallinen nainen kokee olevansa erikoinen. Nettitreffeillä on lukemattomia matkailusta ja eläimistä pitäviä jonkun verran ulkoilevia ja liikkuvia, mielestään ekologisesti tiedostavia rivinaisia joilta löytyy se hyvänfiiliksenkuva ulkomaiselta uimarannalta ja skumppalasin kanssa otettu kesäkuva kissan/koiran kanssa kt-kaksion parvekkeella.
Nämä naiset sitten hakevat jotain "erikoista", vaikka ovat itse tusinakamaa.Ymmärrän kyllä, mistä tuo johtuu.
Nuo naiset elävät sosiaalisesti aktiivista elämää. Laajat verkostot ihmisiä ympärillä. Treffipalstalla ollaan puolihuolimattomasti tyyliin: "jos sieltä nyt ihan jotain poikkeuksellisen ihmeellistä löytyisi.." Heillä on varaa olla siellä tuolla asenteella. Vielä karkeammin tämä näkyy tietysti parikymppisissä.
Kuvailet kuitenkin nyt ytnejä.. Heitä tosiaankin on paljon nykypäivänä.
Ennemmin ne tavismiehet kakaralaumoineen luulevat olevansa jotain erikoista. Tai syrjäytyneet ätmit kultaisine sydämineen. - Kertokaamuutakin
Ongelma on, ulkonäkövaatimusten lisäksi, siinä että tavallinen nainen kokee olevansa erikoinen. Nettitreffeillä on lukemattomia matkailusta ja eläimistä pitäviä jonkun verran ulkoilevia ja liikkuvia, mielestään ekologisesti tiedostavia rivinaisia joilta löytyy se hyvänfiiliksenkuva ulkomaiselta uimarannalta ja skumppalasin kanssa otettu kesäkuva kissan/koiran kanssa kt-kaksion parvekkeella.
Nämä naiset sitten hakevat jotain "erikoista", vaikka ovat itse tusinakamaa.Ihan totta. Sen vuoksi, jos haluaa oikeasti antaa itsestään kiinnostavan vaikutelman, kannattaakin kertoa itsestään jotain persoonallisempaa. Niin minä tein - en pyrkinyt saamaan mahdollisimman paljon vastauksia, vaan kirjoitin sellaisen tekstin, jonka ajattelin kiinnostavan lähinnä itseni kaltaisia ihmisiä. Samaa taktiikkaa voisi suositella miehillekin: hakekaa sitä juuri teille sopiva, älkää ketä vain tai kaikkia. Samalla lailla kuin nyt kuvailit persoonatonta naisen ilmoitusta, netti on pullollaan persoonattomia miesten ilmoituksia. Kirjoittakaa kiinnostava ilmoitus ja kiinnostava viesti - sellainen, että sen ei ole tarkoituskaan kiinnostaa kaikkia, vaan juuri tietynlaisia ihmisiä.
Minä tein noin ja nyt seurustelen. - wqwqwqww
Kertokaamuutakin kirjoitti:
Ihan totta. Sen vuoksi, jos haluaa oikeasti antaa itsestään kiinnostavan vaikutelman, kannattaakin kertoa itsestään jotain persoonallisempaa. Niin minä tein - en pyrkinyt saamaan mahdollisimman paljon vastauksia, vaan kirjoitin sellaisen tekstin, jonka ajattelin kiinnostavan lähinnä itseni kaltaisia ihmisiä. Samaa taktiikkaa voisi suositella miehillekin: hakekaa sitä juuri teille sopiva, älkää ketä vain tai kaikkia. Samalla lailla kuin nyt kuvailit persoonatonta naisen ilmoitusta, netti on pullollaan persoonattomia miesten ilmoituksia. Kirjoittakaa kiinnostava ilmoitus ja kiinnostava viesti - sellainen, että sen ei ole tarkoituskaan kiinnostaa kaikkia, vaan juuri tietynlaisia ihmisiä.
Minä tein noin ja nyt seurustelen.No, itse tein samoin. :) Suosittelen sitä kyllä muillekin. :)
Saan jatkuvasti palautetta siitä, että profiilini on paras, mitä kukaan on koskaan nähnyt.
Kukaan ei kuitenkaan lue sitä, koska kaikilla on niin kauhea kiire ottaa kaikkiin naisiin yhteyttä.
Kyllä se profiilikuva, paino ja lapsettomuus on näköjään miehille tärkeintä. Usein kysytään asioita, jotka olisivat selvinneet lukemalla profiili! Ei ole kuitenkaan syytä valittaa. Paljon olen tuolta löytänyt.. - 12121212121212
8798798709870 kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, mistä tuo johtuu.
Nuo naiset elävät sosiaalisesti aktiivista elämää. Laajat verkostot ihmisiä ympärillä. Treffipalstalla ollaan puolihuolimattomasti tyyliin: "jos sieltä nyt ihan jotain poikkeuksellisen ihmeellistä löytyisi.." Heillä on varaa olla siellä tuolla asenteella. Vielä karkeammin tämä näkyy tietysti parikymppisissä.
Kuvailet kuitenkin nyt ytnejä.. Heitä tosiaankin on paljon nykypäivänä.
Ennemmin ne tavismiehet kakaralaumoineen luulevat olevansa jotain erikoista. Tai syrjäytyneet ätmit kultaisine sydämineen.Paitsi että olet väärässä. Tuollaisia profiileja on opiskelijoilla (olivat he ytnejä tai eivät), kolmekymppisillä spinstereillä ja nelikymppisillä post-ruuhkavuosien yh-äideillä.
Asiaan liittyy toinenkin naisten itsepetos. Nimittäin kuviteltu elämä vs todellinen elämä. Suurin osa näistä naisista ei elä sosiaalisesti aktiivista elämää, ei omaa laajoja sosiaalisia verkostoja eikä käy ulkomailla tai edes laadukkaassa ravintolassa säännöllisesti. Profiiliin napataan muutama huippuhetki, joista yksikään ei kuvaa sitä millaista ko. naisen elämä on.
Suurin osa ajasta menee töissä, arkisissa askareissa ja kotona matkailusivustoja/muotiblogeja/Instaa selaillessa. Ei poikkea mitenkään siitä tavallisesta Virtasesta joka käy töissä ja selailee jenkkiautofoorumeja haaveillessaan että lotosta napsahtaa päävoitto.
Mutta tokihan some-seurapiirisocialite etsii kansainvälistä, tuuheahiuksista ja avarakatseista EUROOPPALAISTA ytmiä - onhan hän itsekin maailmankansalainen ja haaveissa, siis tavoitteissa, on se oma toiminimi. - pop98
jhgjhgkjhgk kirjoitti:
Toinen ääripää on liian perusteellinen vaatimuslista, johon naisen pitää 100% sopia. Vähän rennompi kaveri siitä vierestä kiilaa ohi.."Nainen saa kyllä sanoinkuvaamattoman paljon viestejä, mutta kyllä myös mies valitsee!! Totta hitossa!!"
-Provo? Mistä tavallinen mies(ei top 5% ulkonäköä) valitsee kun ei saa ainuttakaan vastausta koskaan?? - jätäntäntähän
wqwqwqww kirjoitti:
No, itse tein samoin. :) Suosittelen sitä kyllä muillekin. :)
Saan jatkuvasti palautetta siitä, että profiilini on paras, mitä kukaan on koskaan nähnyt.
Kukaan ei kuitenkaan lue sitä, koska kaikilla on niin kauhea kiire ottaa kaikkiin naisiin yhteyttä.
Kyllä se profiilikuva, paino ja lapsettomuus on näköjään miehille tärkeintä. Usein kysytään asioita, jotka olisivat selvinneet lukemalla profiili! Ei ole kuitenkaan syytä valittaa. Paljon olen tuolta löytänyt..no pitääkö olla läski.....ja kun on, niin pitääkö tavoitella parempaa...
- Maijuuh89
Nettideittailu on yhtä hässäkkää, tulee hirvee määrä viestejä mutta kaikki hakee vaan seksiseuraa... missä ne kaikki hyvät miehet on... huoh...
- Elämänkokemuksesta
Minultakin tippa maustetta tähän soppaan:
Naiset toivovat miehen olevan kultturista kiinnostunut ja harrastavan runoja. Teatterista innostunut (sitten vähän vanhempana) ja ruoanlaittoa harrastava. Tietysti eläinrakas ja naiskulttuurista kiinnostunut. Naisen entiset ulkomaalaiset poikaystävätarinat pitää kuunnella hymyssä suin. Kaiken tämän päälle tietysti on oltava MIEHEKÄS.
Jos mies ei ole miehekäs, hän on naisen silmissä epämies.
Ongelma on, että miehekäs mies on kiinnostunut aivan toisista asioista. Hiukan hintahtavat taas ovat enemmän baletista ja vaatemessuista innostuvia.
Mutta nehän taas ovat sitten niitä epämiehiä.
Joo...vaikeata se on naisillekin.Ikäloppuja stereotypioita. Koska viimeksi esimerkiksi ruoanlaitto on mielletty epämiehekkääksi? Riittääkö mennä 70-luvulle asti?
- Mmarim
Ei voi pitää paikkaansa, mulla tulee tuosta runo-/teatterimiehestä nyt joku Pentti Arajärven tyyppinen mies mieleen. Olet ihan hakoteillä naisten toiveista, tai no, miehekkyyttä varmasti useimmat naiset toivoo mieheltä mutta eiköhän tavallinen mies riitä. 🙂
"Ehkäpä aloitusviestin sisällöstä voisi käydä ilmi aito kiinnostus ihmiseen ja tutustumiseen, eikä vain se hakuammunta toisen puoliskon (kuka tahansa käy -asenteella) löytämiseksi. Oisko mitään?"
Niinhän sitä luulisi, mutta ei. Omakohtainen kokemukseni oli, että kun on plärännyt läpi sadan naisen profiilit, ja poiminut sieltä 20 sopivalta vaikuttavaa (ja joilla oli profiilissa enemmän kuin tekstiä kuin "viestirajat täynnä!"), miettinyt kullekin sopivan aloitustekstin ja käyttänyt siihen aikaa, niin vastausprosentti oli sama, kuin massaviesteilläkin. Pyöreä 0. Oman profiilitekstini laatua olen jäävi arvioimaan, mutta (naispuolisen) ystäväni mukaan se vaikutti hyvältä. Ja kyllä, profiilissa oli ihan ikioma naamakuvani. Ehkä se olikin se ongelma :P
Oli miten oli, kun laski yhteen, paljonko sitä käytti aikaa tuohon nollan vastausprosentin "saavuttamiseen", alkoi ymmärtämään, miksi (fiksummat?) miehet siirtyvät massapostitukseen. Todennäköisyys vastauksen saamiseen on vain niin pieni, koska naisille sataa viestejä ylhäältä, alhaalta, sivuilta ja edestä (kuten itsekin totesit), joten ei edes kannata panostaa. Sama logiikka kuin roskaposteissa. Tarjontaa on aivan liikaa, joten "mainostuksen" kulut myös lähestyvät kohti nollaa. Kuten jokin ketjussa jo totesi, toivotonta. Ainakin miehen näkökulmasta, ja näemmä osin myös naisen.
Mikä oli minun ratkaisuni, kun tajusin, ettei vastauksia vain tule, vaikka seisoisi päällään ja osaisi piirtää Mona Lisan kopion varpaillaan? (Kopion laatu toki on ihan toinen kysymys) Poistin profiilini ja palasin "reaalimaailman" flirttailuun. Tästä on ollut useita etuja: minun ei tarvitse enää etsiä naisia, naisiahan tulee jatkuvasti kadulla, kaupoissa jne jne yms vastaan. Täytyy pitää vain silmät auki. Minun ei tarvitse enää käyttää aikaa hyvän ensiviestin aikaansaamiseksi; riittää, kun hymyilen, ja katson, vastaako nainen hymyyn, vaikuttaako hän avoimelta ja kiinnostuneelta. Palaute on siis välitön, ei tarvitse lähettää viestiä ja jännittää kaksi päivää, rikkoutuuko se nollan vastausprosentti vai ei.
Eikä se naisten lähestyminen ole niin pelottavaa, kun siihen totuttautuu. Edes selvinpäin. Viimeksi eilen olin treffeillä naisen kanssa, jonka tapasin töiden kautta. Ei siitäkään toki varmasti mitään tule, mutta paljonko minun piti tehdä tuon eteen töitä? Hymyillä ja kysyä, haluaisiko hän tavata? Kirjoitin hänelle yhden viestin - puhelinnumeroni pienellä lappusella.
Nettideitit on sähköinen erämaa, jonne rakkaus ja toivo parisuhteesta menevät kuolemaan."miettinyt kullekin sopivan aloitustekstin "
Taitaa olla fail tässä kohtaa. Pitäisi olla oma itsensä, eikä vastata sen mukaan, mitä toivoo vastaanottajan haluavan lukea.outsider1 kirjoitti:
"miettinyt kullekin sopivan aloitustekstin "
Taitaa olla fail tässä kohtaa. Pitäisi olla oma itsensä, eikä vastata sen mukaan, mitä toivoo vastaanottajan haluavan lukea.toivoo po. uskoo. Viestien editointimahdollisuus kiitos.
Se tämä kommunikoinnin vaikea taito. Tarkoitin siis siinä mielessä "kullekin sopivan aloitustekstin", että jos nainen kirjoittaa inhoavansa kahvia, niin kirjoitin, että ekat treffit pidettäisiin sitten varmaan muualla kuin kahvilassa?
- Mmarim
Tuo kaduilla/kaupoissa kontaktin ottaminen on Suomessa todella harvinaista ja rohkeaa, pisteet siitä! Toivoisin miesten tekevän tätä enemmän mutta kun ei niin ei. Tai voihan se olla että miehet tekeekin sitä mutta ei mulle. :D
Mmarim kirjoitti:
Tuo kaduilla/kaupoissa kontaktin ottaminen on Suomessa todella harvinaista ja rohkeaa, pisteet siitä! Toivoisin miesten tekevän tätä enemmän mutta kun ei niin ei. Tai voihan se olla että miehet tekeekin sitä mutta ei mulle. :D
Ehkäpä se on tämä suomalainen mielenlaatu - taidamme olla hieman sisäänpäin kääntyneitä. Kontaktin ottaminen (ainakin alussa) on myös hyvin pelottava kokemus: torjunta pelottaa, etenkin kun se sattuu kohdalle livetilanteessa. Muutaman kerran naista lähestyneenä (ja muuten, toistaiseksi 100% menestys treffikumppanin - muttei vielä parisuhteen - löytymisessä, nettitreffit jää kauas taakse!) ymmärrän, miksi lähestyminen on helpompaa "pienessä maistissa" tai näppäimistön takaa. Toki tuo helppous on tavallaan myös se ongelma, se johtaa massaviestittelyyn.
En usko, että lähestyminen ketä tahansa naista, vaikkapa kirjastossa, olisi järkevää tai toivottavaa. Lähestyn naista, joka antaa minulle jonkin rohkaisevan merkin, esimerkiksi hymyilee eikä käännä katsettaan pois. Neuvoisinkin sinua pitämään silmäsi auki, sinusta kiinnostavalta vaikuttavien miesten varalta. Jos näet tällaisen miehen, flirttaile. Hymyile miehelle, yritä saada katsekontakti. Mies tarvitsee rohkaisua uskaltaakseen lähestyä, ja sinulla naisena on osaltaan vastuu rakentaa tilanne, jossa mies tietää lähestymisen olevan toivottua.
- Miestässäon
Sulla on mahtava huumorintaju. Sait minut hyvälle mielelle, se on minulle paljon se.
Jstka samaan mallliin niin löydät itsesi.
Miehet on mitä on ja naisetkin ei ne paljon tarjoa poikkeuksia. Miten itse tarjoat itsesi se on se avain. - 9875j
Voisin kuvitella että kun miehet pääosin istuu koneella tekemässä massapostituksia ja miettivät tuntikausia kiemuraista naista mielyttävää tekstitarinaa.
Niin livenä lähestymisessä kilpailutilanne on oleellisesti helpottunut, kun juuri kukaan ei yritäkään löytää, kahvilasta, kaupasta, töistä yms. Niin se joka edes yrittää ja on "silmät auki", vaikka ei mikään supliikkimies olisikaan, niin onnistumisprosentti olisi ratkaisevasti parempi.
Ja livenä voi vaikka yrittää sitä premman näköistäkin, ja käyttää omia vahvuuksia.
Toki aivan saatanallisen vaikeakeaksi naiset on sen livenä lähestymisen tehneet tavallisen näköiselle miehelle.
Minäkin poloinen niin kerran tein, nainen oli kahden kaverinsa kanssa koululla, nauramaan alkoivat koko porukka. Meni kauan että pääsin siitä yli. Erityisesti siksi että nainen oli mukava ja olisimme ehkä sopineet yhteenkin, olin jonkun aikaa katsellut sillä silmällä.
Kaiken lisäksi noin kolmen kk kuluttua sama nainen itse tuli yllättäen ehdottamaan seurustelua, (silloin ei ollut sen kavereita kuvioissa enää), mutta otin aikaisemmasta minun täydellisestä nolaamisestani niin nokkiini etten voinut enää alkaa hänen kanssaan millekään..En tiedä, mitä "supliikkimies" tässä yhteydessä tarkoittaa, mutta luulen, että livetilanteessa "riittää", että a) ei haise hielle, b) on siistit vaatteet, c) hymyilee ja vaikuttaa mukavalta. Ei se nainenkaan ihmistä kummempi ole - tervehdys ja sitten varsinaiseen asiaan, 1) miksi lähestyi ja 2) mitä seuraavaksi. Esim "sinulla on kaunis hymy, se piristää aina päivääni. Haluaisitko joskus käydä kanssani kahvilla?"
Minusta olet ollut hyvin rohkea, että uskalsit lähestyä sinua kiinnostavaa naista, vaikka hän ei ollut yksin. Minä en - ainakaan vielä - uskaltaisi. Luulen, että tuollainen tilanne voi olla naisen näkökulmasta liiankin jännittävä, ja tuo nauru oli ehkä osa jännityksen purkautumista. Nainen kuitenkin näytti vaikuttuneen lähestymistavastasi, koska lähestyi myöhemmin itse sinua.
- katsopeiliinmies
mies vois laskea rimaansa ja ei nainen miehestä kiinnostu vaikka kuinka hieno auto sun muut, jos mies on tiukkapipo ja itseään täynnä..
- Tottaturiset
Ovat, todellakin
- Mitäniillätekee
No tuli mieleen tuosta kuvien lähettämisestä aikanaan ukkoni kakkonen jonka kuvia nuoleskeli iltaisin ja nolosti kiinni jääden miesten "käyttäen" kuvia hyväkseen. Kerronko vielä sen noloimman kun kiinni jäi no istuen puhelin toisessa kädessä ja toisella kädellä runkaten. Aktiivisia miehet ovat naisten laittamiin kuviin. Tämä tapahtui vielä olessani aviossa. No voitte arvata kuinka arvostan ex :sää ja sen tekemisiä kuvien saamisesta kakkoseltaan. Olkoot nyt niin aktiivinen nettikuvistaan kuin haluaa. Taitaa olla juuri deittisivustoilla esittelemässä kuinka upea mies on. Joten kannattaa naiset todella laittaa niitä kuviaan miehille. Kunpa tuolle kakkoselle joku olisi kertonut mitä sen kuvilla touhuttiin. Kun törmäät tuohon "upeaan ex :ni niin ihan varmasti nauttii kuvistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6052172- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,211035Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4907Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 81812
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89742- 63725
- 65563