talen syrjähyppy

lilovits

luulis talen olevan tyytyväinen kun pääsi vieraisiin ja ihan luvalla ja silti syyllistää sannia. kuiteskin tykkää siitä marjutista ja menee varmaan uudestaankin sen kans

27

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaalasmaanTale

      No niinhän mä oonkin tyytyväinen. Poljin Marjuttia kuin tulpatonta mopoa!
      Pitäähän sitä Sannia vähä syyllistää, luulee että mua muka kaduttaa.. heh heh

      • Sannivaimosi

        Kiitti kun kerroit, saat olla koko kesän teltamajoituksessa ja ilman "pesää".palataan asiaan elokuussa


      • TaalasmaanTale

        Sanni hei, ei mitään välii. Mä käyn polkemas Marjuttia, Marjutti antaa mulle rahaa kun mä nussin sitä ja niillä rahoilla mä kyllä voin ottaa huoneen vaik majatalosta, heh heh
        Sä voit jakaa sitä pesääs vaikka Ismolle jos haluut....


    • Ulla.taalasma0

      Tale! Sanni kertoi kaiken ja kutsuin Sepon pitämään sinulle puhuttelun! Elokuussa olet pulassa. Polkea nyt toista rahasta! :( Ettäs kehtaat pilata Taalasmaiden maineen! Mustavaarat pettää minun häissäni minua ja nyt sinä vielä makaat rahasta! ='{

      • seppo_taalasmaa

        En aio tosiaan pitää mitään puhuttelua, vaan onnitella. Noin toimii tosimies!


      • Ismo_Laitela

        Ööö... tota Seppo! Tulisitko juomaan kahvit mun kauppaan vanhojen hyvien aikojen kunniaksi?


      • Ulla.taalasmaa0

        Tässä nyt kerkeå mitään kahveja juomaan! Tuo hunsvotti pitää saada Kuriin!


      • Ismo_Laitela0

        No, joskus toisten sitten! Lähenkin tästä tukkuun.


      • seppo_taalasmaa
        Ulla.taalasmaa0 kirjoitti:

        Tässä nyt kerkeå mitään kahveja juomaan! Tuo hunsvotti pitää saada Kuriin!

        Älä sinä ämmä puutu miesten asioihin! Totta kai me Ismon kanssa juodaan kahvit veikkauspöydän äärellä ja sitten lähdetäänkin saunalle saunomaan ja kaljoittelemaan niin kuin ennenvanhaan.


      • pierujenmies

        Tässä välissä Ulla voi pieraista Talen naamalle ja elokuussa Tale saa Sannilta taas pesää.


    • totuuden_paikka

      Tale nyt filmaa, että hänellä on tunnontuskia Marjutin panemisesta. Tale tajus pannessaan, että Marjutilla on parempaa mitä Sannilla, joten siitä huonot fiilikset johtuu. Nyt Tale pelaa peliä niin, että Sanni ottaa kaikki syyt niskoilleen ja suhde kariutuu. Sitten Tale voi ottaa Marjutista naisen itelleen ja sanoo sit Sannille, että tässä nyt vaan kävi näin.

    • Vtv

      Ei ketään syylistettään ketään yhtään ei kai olut tale on rakastunut toisen henkkilön kahden tytön kaa historian aikan niin kuin siru matleenaan takia sanni olisi sanut tietää paljon talen historian kertto paremmiin itse iteles saa sanoo sannille tilaisuuden kertto totudeen tale kertto totudella elikä rehelinen piitää rehelisyys kaannaattaan huommattaavasti tale älä me spirattaan pois ole rehelinen muille !

    • verokarju

      Luulisi että verottajaa kiinnostaisi mistä rahat on peräisin

      • Näin_se_on

        Jospa se verottaja käy samalla "lompakolla".


      • verottajanverottaja

        T¨ää on hyvä


      • Lompsauttaja
        Näin_se_on kirjoitti:

        Jospa se verottaja käy samalla "lompakolla".

        Käy se, jos on lompsa levällään.


    • TaalasmaanTale

      Marjutilla oli kyllä yllättävän kiree vittu:)

      • JanneHaukkala

        sinä mitään tussua ole saannu,jatka sitä käteen vetämistä niinkuin silloin kun hellu ja tyytöystävä yllättimasturboimasta............


      • TaalasmaanTale

        Korjaus: meikähän jaksaa.


      • TaalasmaanTale

        Mut Janne hei, ei mun tarvi enää kajota itseeni, mä saan vaginaa niin paljon kun mä jaksan
        hoidella ja meitsi kyl hoiteleeekin :)
        Janne: Kiskaise emätin päähäsi ja maksa velkasi!
        -saas nähä onko tää viesti sääntöjen vastainen-


      • pikkunakki

        Ei tietenkään mikään kiree ollut, ku Tale oli asialla. Muille kiree ja Talelle löysä.


      • TaalasmaanTale

        Itseasiassa, minulla on valtava penis!


      • HannunHanurista
        TaalasmaanTale kirjoitti:

        Itseasiassa, minulla on valtava penis!

        Joo, helo, helo, Sulla on valtava teko penis.


    • TaalasmaanTale

      Penikseni koko: 25 cm pituutta ja ympärysmitta 20cm, niin
      että onko suuri suorokseni mun? Marjuttikin pyörty pari kertaa kun mä lykin sitä:)

    • Ihmetale

      Mitä hemmettiä se puuma teki, ku tale on niin sekaisin???? Ei luulis pienen panon noin haittaavan elämää.

    • killerminati

      Tekopyhimyksiä ovat kaikki, varsinkin typerä tale kun ees murehtii ja ottaa puheeks koko asian.
      Ei kunnon sissi menis tekemään mitään selontekoa panemisistaan, eikä rahoistakaan kellekään, eikä ehkä edes mistään syystäkään. Ehkä korkeintaan jos rupeis se nainen sillä asialla joskus kenties jostain syystä ilkeyksissään jotenkin yrittämään kiristää tai painostaa. Ja jos edes sillonkaan.

      Ja niinkuin Seppo sano että ootpas nyt itelles sopan keittäny, niin niinpäs tosiaan onkin varaa keittää ihan hyvää soppaa ja olla ilman nälkää kun on 200 000 €.

      • TaleTaalasmaa

        Joo mä oon pihlajakadun rikkain asukas...............


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe