Sulje silmäsi ja mieti mitä näet kun kuvittelet alemman tason miehen. Itse näen
-suorat housut
-silmälasit
-vakavat kasvot (ei hymyile paljoa eikä iske silmää koskaan)
-tumman siniset, tummanvihreät, harmaat tai mustat vaatteet päällä aina
-kulkee "älkää vain huomatko minua" kyltti mukanaan
-sosiaalisesti kömpelö, ei hallitse normiflirttiä eikä osaa saada ihmisiä nauramaan.
Sitä näen.
Miltä näyttää atm?
18
344
Vastaukset
Minä näen itseni vuosien takaa. Epävarma itsestään ja ainoa minkä pelistä näkee on viat. Ei pysty katsomaan peilistä itseään. Vähitellen keinojen loppuessa vihataan kaikkea. Kaikki muut tekee olosta kestämättömän. On helpompi sanoa olevansa huono, mutta hyvä ihminen. Kukaan ei huomaa minua. Mutta sitä tappelee vaan itseään vastaan. Ei sitä sotaa muut näe. Eikä sitä sotaa muut tule lopettamaan. Se pitää haluta lopettaa itse.
Turhaa täällä meuhkotaan. Jokainen tekee itse omat päätökset... eikös se miehen kohdalla ole MGTOW! Minä ainakin tein niin. 😁- SaraHoronen
Atm = huono itsetunto??? Saattaa olla perääkin
SaraHoronen kirjoitti:
Se se on sherloch! 😁
- Avio.ATMies
SaraHoronen kirjoitti:
Mä olen aina ollut tuota mieltä, mutta hyväkään itsetunto ei tee sosiaalisesti kyvykkääksi, siihen tarvitaan muita ominaisuuksia.
Avio.ATMies kirjoitti:
Mä olen aina ollut tuota mieltä, mutta hyväkään itsetunto ei tee sosiaalisesti kyvykkääksi, siihen tarvitaan muita ominaisuuksia.
No sitä oikeaa itsetutkiskelua. Se lyö oikeesti maahan... mutta kannattaa. Ei ole oikotietä. Nykyään ei riitä hyvä. Pitää itse etsiä se tai olet ulkona. Ja se on nyt vaikeaa. Ei enää niin vaikeaa 40 v päästä.. 40 vuotta sitten 4 g verkko oli utopia. Mikä on on nyt? Minun poika ei koe samoja vastoinkäymisiä luin minä. Ja minun tyttö on valmiimpi kuin mun exä.... maailma etenee...pysy mukana tai valita
.. voit valita.
- Avio.ATMies
Kuvaus päti minuun viitoskohtaa lukuunottamatta.
Mutta ihan mukavaa lukea vaihteeksi naisen aloitus jossa rohkeasti myönnetään, että tuomio tulee lähinnä ulkoisten seikkojen ja perisuomalaisen sosiaalisen kömpelyyden perusteella. Aika hyvin nähty. Suoria housuja lukuunottamatta kaikki kohdat osuivat.
- Mitvitvit
Onko sulla collegehousut vai ei housuja lainkaan?
- wlfwd_uloskirjautuneena
Mitvitvit kirjoitti:
Vittu kun tää kirjautuminen ei taas onnistu.
Kusiset pieruverkkarit mulla on. Mitvitvit kirjoitti:
Molemmat vaihtoehdot menee kotona.
- rumarilluma
Ei mikään noista. Olen vain rumakko.
Vihainen ilme, sillä ätmitksi identifioituvat ovat vihaisia lähes poikkeuksetta.
AP:n kohdat sopivat aika hyvin minuun lukuunottamatta suoria housuja (on aina farkut) ja kylttiä. Eikö "älä huomaa minua" -kyltti ole vähän paradoksaalinen? Kylttiä kantavahan se vasta huomataan.- Hhuuujhuhu
Ätmin tunnistaa myös siitä että ätmi on tosikko. Ihan kirjaimellisestikö luulit että ätmit kantaa kylttiä mukanaan? :D
- Työtön.ätmi
- farkut yleensä
- ei laseja
- juu 😒
- nyt ainakin valkonen t-paita
- ei kylttiä, en tosin pidä väkijoukoista
- joo - ätminki
atm meja haukutaan vaikka naisia hakkaavat jännämiehet istuu vankilassa. Varmaan naiset niitä jännämiehiä käy panemassa vankilassa.
- SaraHoronen
Missä haukutaan? Tässä on tarkoitus kertoa totuuden mukaisesti näkemyksistä, joku voisi tehdä saman alotuksen ätneille ja jänniksille
- Naisasialooser11
Kerrotko vielä mitä vikaa on suorissa housuissa? Mitä vikaa on silmälaseissa? Entä noissa vaatteiden väreissä joita luettelit? Ja miksi sen miehen pitäisi olla joku Aku Hirviniemi tyylinen naurattaja? Ja mitä on"normiflirtti"?
- tavallinenvaan
Aika tavallisen suomalaisen miehen. Ei kuitenkaan suoria housuja. Niitä kukaan ei pidä enää arkikäytössä. Vähän lököttävät farkut kuuluu kuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987